Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som liker de nye Air max skoene? Har 3 par av dem og digger dem sykt! Ulempen er at de koster så mye :( 1500,- for sko blir fort mye...

Her ligger en lenke til billige air max sko.

 

Jeg har lagt merke til at du knapt har et eneste innlegg hvor du ikke linker til skateloot.com... Regner med at du har en eller annen kobling til siden eller noe, og det hadde vært greit om du lot være å spamme alt med den drittsiden.

Lenke til kommentar
Etter litt googling kom jeg frem til den konklusjonen at de Radar skoene var mindre pene. Om du skater er de sikkert funksjonelle, men utseende messig likte jeg de ikke.

 

Kva tycks?

Skylow1.5Purple.jpg

 

Liker bedre den hvite versjonen med lilla og turkise detaljer.

 

---

 

Vurderer sterkt å kjøpe et par med svarte Blazers til skating. Elsker skomodellen. :love:

Endret av KongKake
Lenke til kommentar
Synes det blir færre å færre fete Airmax etter sko kolleksjonene kommer, men det har vel litt med diverse designere som har valgt å drive med andre ting.

Men har 2par rene Airmax og 5par forskjellige Airmax collabs

 

 

Det er jeg litt enig i. Her om dagen så jeg noen helt svarte, rare air max sko på en DNA butikk. Begynte å lure på om de var fake. Men de var nok sikkert ikke det. Uansett, bestilte noen nike air zoom cush fra nikeid.com. Der kan du designe din egen. Gleder meg til å få den :)

Lenke til kommentar
Etter litt googling kom jeg frem til den konklusjonen at de Radar skoene var mindre pene. Om du skater er de sikkert funksjonelle, men utseende messig likte jeg de ikke.

 

Kva tycks?

Skylow1.5Purple.jpg

 

Liker bedre den hvite versjonen med lilla og turkise detaljer.

 

---

 

Vurderer sterkt å kjøpe et par med svarte Blazers til skating. Elsker skomodellen. :love:

 

 

Hva heter de skoa?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...