Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde vært penere om det hadde vært i én del, og ikke hatt mønsteret foran. Hælen kunne også vært lavere, så alt dette gjør at jeg strengt tatt ikke liker dem noe særlig.

Jeg har allerede et par som er lik det du beskriver. Jeg synes dekorasjonen er stilig. Et klassisk mønster som har vært brukt på slike støvler i over hundre år.

 

Du må ikke like dem nei. Men for å rakke ned på 90% av brukerne her inne, synes jeg mønsteret på disse skoene er langt penere enn én stor Nike eller Adidas logo.

Lenke til kommentar

Kjøpte mine første mid-high sko i fjor høst, og syns det var så digge (både å gå i, skate i, og de holder til og med varmen godt om vinteren)

Skoa jeg kjøpte var DC Manteca 3, som kosta 999 på Swag:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
dscn0112.JPG

 

 

Var halv pris på Session i sommer, så jeg kjøpte et par nye sko:

 

Emerica HSU

hsupurple.jpg

 

Kjempe deilige sko, utrolig myk såle, så de må gi utrolig bra brett følelse på skateboard (ødela beinet før sommeren, så jeg kan enda ikke skate..)

 

Lakai MJ III

MJ3HIGH_BLKRED2.jpg

 

Har ikke brukt de enda, sparer de til høsten/vinteren da de er tykkere enn Emerica skoa :)

Lenke til kommentar
Så du har kjøpt 3 par sko det siste året? Likte ingen av dem, og DC-skoene var forferdelige...

 

+ et par sorte Vans sko (low), som ikke var noe spesielt gode å skate med..

 

Har brukt i stykker DC skoa, brukt Vans skoa litt når DC skoa ble ødelagt, og brukt Emerica skoa litt i det siste. (Har ikke fått "brukt" sko så mye i sommer da jeg har liggi hjemme med knust bein)

 

Men din mening er helt irrelevant for meg, skjønner ikke hvorfor du skal være spydig bare for å være spydig. Bryr meg ikke om mote, men hva jeg liker og hva som er behagelig å gå i (og skate i..)

Lenke til kommentar

Å herregud, enda en av de som poster bilde av klærne sine og sier de ikke bryr seg om hva andre mener med en gang man får negative tilbakemeldinger...

 

Har sagt det før, men noen forstår tydeligvis ikke at dette er et diskusjonsforum, og hvis man poster her må man være forberedt på å få meningene til folk, positive eller negative.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...