Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel ikke en mann vi skal bygge laget rundt, og at Steffen begynner å bli gammel, tror jeg ikke er så veldig krise. Kommer nok til å notere seg for noen mål, og tror han er veldig bra å ha i spillergruppa.

Skrevet

Så lenge spiss jakta ikkje stopper med Iversen so er det heilt greit for meg. Som sagt, han bidrar veldig positivt til miljøet og putter heilt sikkert eit par mål men vi trenger ein spiss til som er litt yngre og kan utvikle seg på topp.

Skrevet

Så lenge spiss jakta ikkje stopper med Iversen so er det heilt greit for meg.

Ifølge Hoftun er vi ferdighandlet på topp.

:|

Då blir det ikkje serie-gull i år heller...

Skrevet

Tror ikke seriegull avhenger av spissvalg. Kortsiktig er vi godt utstyrt nå, hvis to av tre spisser holder seg skadefrie. Mange ser ut til å glemme Fredheim Holm i farten. Han viste gode ting på slutten av forrige sesong og har holdt seg skadefri en god stund nå. Regner med han er rimelig sugen på å hevde seg igjen.

Jeg er mer bekymret over at forsvaret ikke klarer å holde stand.

Skrevet

Tja, Forsvaret er vell ikkje så skrint, høyreback også har vi vell bra dekning.

Strandberg blir jo spennende og se, Wangberg holdt bra standard fram til han ble skadet, Larsen kom seg betraktelig utover sesongen, så får vi se.

Men det eg knytter mest spenning til er faktisk Issah, se om Jönnsson klarer å få has på han, er jo veldig lik sånn Annan var når han kom til tippeligaen, og delvis sånn han var da han reiste, mye griseri og unødvendige ting, men han ble jo bra i Stabæk, før han kom til Rosenborg.

Skrevet (endret)

Null dekning er ganske dårlig dekning, ja... :p

EDIT: Ut med Boti Goti-duden og da har vi vel ledig plass til en utlending. Spent på å se hvem som skal spille høyreback hos oss denne sesongen.

Endret av MartinF
Skrevet

Nå må vi ikke bli griske. Fem mill for en ung og norsk stopper, kaptein for U21 og som vi i tillegg henter fra en av våre største konkurrenter er absolutt kurrant!

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...