Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde inntrykk av at Lago var en skummel mann helt til jeg leste portrettet av han i adressa og møtte han på gata. Han er ikke så stor som han ser ut. Han har ikke noe rykte som spesielt rå heller. Men han er en spiller som virkelig har gjort seg fortjent til drakta. Husker han ble presset ut av laget etter noen dårlige perioder og skader. Var vel bare tilfeldigheter som gjorde at vi ikke mistet han.

Lenke til kommentar

Der mistet jeg all respekten for en keeper jeg alltid har likt. :(

 

Her er mannen som angivelig blir Vålerengas nye førstevalg mellom stengene - tidligere RBK-keeper Lars Hirschfeld.

 

 

:realmad:

 

 

- Vi kommenterer ikke klubbnavn for øyeblikket, men alt er mulig. Vi snakker med mange klubber. Det er blant annet interesse fra Championship i England, forteller Wortmann.

 

Etter det VG Nett kjenner til kommer Hirschfeld til Oslo en av de nærmeste dagene for å diskutere kontrakt med Vålerenga.

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar

Det er rimelig idiotisk rett og slett. Skjønner ingenting, Hoftun sier det er på grunn av langsiktighet, 3-5 år sa han. Eggen garanterer 2 år og etter det, hvem vet om det ikke kunne blitt et til. Bare et dusete argument.

 

Eventuelt så hadde de fått enormt god tid på å finne den rette erstatteren. Tullete å takke nei.

Lenke til kommentar

Jeg tok han imot med åpne armer, men jeg lo også bare når han sang: "Rosenborg er rævva." Blir spennende å se hvem Hoftun & co ansetter som trener nå ja, når de har avslått Norges desidert mest suksessrike klubbtrener gjennom tidene.

 

Og ang. Lars som nå går til Enga, kunne jeg ikke gitt mere faen. Han gjorde en god jobb for oss når han var her. Hva han gjør etter det, må han bestemme selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...