Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sett han på benken til han kommer på bedre tanker.

 

EDIT; når det er sagt så skal det ikke forundre meg om det er agenten hans som står bak hele greia. Kan da ikke ha så mye å si for Demidov om han tjener 1,7 eller 2,5 millioner. Det er mye penger for en 23-åring uansett hvordan du vrir og vender på det.

Endret av Bagh
Lenke til kommentar

Den eneste som virker å forstå Demidovs potensiale er Demidov selv. Etter min mening er han en av de beste og smarteste kjøpene gjort i nyere tid i klubben. Han har alltid vært tøff på banen og blir like forbannet hver gang RBK slipper inn et mål, uansett om det er mot Bodø/Glimt eller Real Madrid.

 

Tror ikke Demidov vil ha noen problemer med å finne en klubb som gir den lønna han vil ha.

Lenke til kommentar
Den eneste som virker å forstå Demidovs potensiale er Demidov selv. Etter min mening er han en av de beste og smarteste kjøpene gjort i nyere tid i klubben. Han har alltid vært tøff på banen og blir like forbannet hver gang RBK slipper inn et mål, uansett om det er mot Bodø/Glimt eller Real Madrid.

 

Tror ikke Demidov vil ha noen problemer med å finne en klubb som gir den lønna han vil ha.

 

Demidov er en typisk TV-spiller, de fleste inngrepnene han gjør bærer ekstremt preg av overspill. Han er en god spiller ja, men han gjør altfor mange småfeil til å være altfor kravstor i forhandlingene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...