Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde vært helt forjævlig. Tror ikke Eggen i dag hadde vunnet Tippeligaen, og derfor smått ødlagt hans legende.

 

Jr kunne jeg ha tenkt meg.

 

Nei til Eggen og Sollied. Jeg klarer ikke Sollied, mens Eggen tror jeg er blitt for gammel for dette gamet. Tror ikke han vil klare å vinne Tippeligaen igjen.

 

Synes Eggen kan holde seg hjemme. Han kan gjøre det bra, men vil ikke at han skal ødelegge ryktet sitt med en middels sesong. Tror og håper Sollied.

 

Her snakker vi om en mann som skapte det beste laget Skandinavia noen gang har sett. Vi snakker om mannen som har vunnet serien 13 ganger med RBK. Senest i 2002, og etter det så har han fremdels vært i RBK-miljøet og hatt ulike speiderjobber o.l. Flere var skeptiske til Drillo også, han gjør det bra. Hvorfor er Nils Arne for gammel? Hvorfor er det forjævlig hvis vi kunne fått norges desidert beste klubbtrener gjennom tidene? Som Semb sier: Brenner Eggen for dette, kommer han til å gjøre en fantastisk jobb!

Lenke til kommentar
Den eneste som virker å forstå Demidovs potensiale er Demidov selv. Etter min mening er han en av de beste og smarteste kjøpene gjort i nyere tid i klubben. Han har alltid vært tøff på banen og blir like forbannet hver gang RBK slipper inn et mål, uansett om det er mot Bodø/Glimt eller Real Madrid.

 

Tror ikke Demidov vil ha noen problemer med å finne en klubb som gir den lønna han vil ha.

Enig! Helt klart stort potensiale i gutten. Hvis ikke RBK gir det han vil ha, så finnes det flust av andre klubber som gjør det! Om de er i Norge eller England vet jeg ikke noe om, men gamleklubben hans rykket jo opp i år, så kanskje de er interesert ;)

Lenke til kommentar
Den eneste som virker å forstå Demidovs potensiale er Demidov selv. Etter min mening er han en av de beste og smarteste kjøpene gjort i nyere tid i klubben. Han har alltid vært tøff på banen og blir like forbannet hver gang RBK slipper inn et mål, uansett om det er mot Bodø/Glimt eller Real Madrid.

 

Tror ikke Demidov vil ha noen problemer med å finne en klubb som gir den lønna han vil ha.

Enig! Helt klart stort potensiale i gutten. Hvis ikke RBK gir det han vil ha, så finnes det flust av andre klubber som gjør det! Om de er i Norge eller England vet jeg ikke noe om, men gamleklubben hans rykket jo opp i år, så kanskje de er interesert ;)

 

Gamleklubben... ja der røk 2årsbudsjett for den klubben om de signerer han :p

Lenke til kommentar
Den eneste som virker å forstå Demidovs potensiale er Demidov selv. Etter min mening er han en av de beste og smarteste kjøpene gjort i nyere tid i klubben. Han har alltid vært tøff på banen og blir like forbannet hver gang RBK slipper inn et mål, uansett om det er mot Bodø/Glimt eller Real Madrid.

 

Tror ikke Demidov vil ha noen problemer med å finne en klubb som gir den lønna han vil ha.

Enig! Helt klart stort potensiale i gutten. Hvis ikke RBK gir det han vil ha, så finnes det flust av andre klubber som gjør det! Om de er i Norge eller England vet jeg ikke noe om, men gamleklubben hans rykket jo opp i år, så kanskje de er interesert ;)

Tror du virkelig Hønefoss har råd til å gi en spiller 5 mill i året?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...