Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da kjenner du ikke brakka.

De sa lenge nei til Tetteys overgang, har sagt nei til mange som ville ha Skjelbred og de sa nei lenge til Fulham ang Stoor før de var fornøyde.

 

De er de seneste eksemplene, og det er sikkert mange flere som jeg ikke kommer på i farten.

 

Hamrén var også veldig ivrig på å beholde Tettey og det var i hovedsak grunnen til at det drøyde litt for hans del.

Men ja, tror vi er blitt bedre på å få det vi skal/bør han for spillerne våre. Dog finnes det unntak, Konan f.eks.

Lenke til kommentar
Den dagen jeg brydde meg om hva Mini hadde å si er long gone er jeg redd.

Cry.

 

 

Mitt poeng var at jeg er enig i den kommentaren. Han er ikke spesielt målfarlig til spiss å være og snart 30 år, men han er ganske kjapp, god til å time løp i bakrom og kanskje viktigst: Han er norsk. Spørsmålet er hvor han skal bli brukt. Kunne fungert bra som spissmakker sammen med Prica?

Lenke til kommentar
Den dagen jeg brydde meg om hva Mini hadde å si er long gone er jeg redd.

Cry.

 

 

Mitt poeng var at jeg er enig i den kommentaren. Han er ikke spesielt målfarlig til spiss å være og snart 30 år, men han er ganske kjapp, god til å time løp i bakrom og kanskje viktigst: Han er norsk. Spørsmålet er hvor han skal bli brukt. Kunne fungert bra som spissmakker sammen med Prica?

Problemet er jo det samme som med Olsen, også en rask spiller og god på løp. Hjelper jo NADA for et Rosenborg lag som 99% av tiden spiller mot lag som går for pur defansivt i alle kampene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...