Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Er det bare jeg som synes det er merkelig at Rosenborg har kun to spillere på 100% fotballs kåring av årets lag? Molde har 4, og Tromsø har 3. Merkelig at det ikke er flere spillere fra RBK på årets lag. Da snakker vi om laget som vant serien med 13 poeng. Foran Molde. Og 29 poeng foran Tromsø.

 

http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article154781.ece

Endret av Nord-Skandinav
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Angående kvalmen så er det den tendensen til å hele tiden fremheve Bataljonen og Brann som best og til stadighet å tråkke andre supporterklubber ned i søla. (jamfør tråden om supporterkultur)

Så fort noen argumenterer for at både Kjernen og Bataljonen var dårlige på søndag så virker det som om du fyrer på alle pluggene og skal trekke Kjernen ned i søla til tross for at du i det første innlegget ditt om denne saken var ytterst positiv.

Les mine poster en gang til. Jeg skrøt av at de var mange som reiste og iallefall prøvde (men feilet). Og at de gjorde at det ikke ble stille på Brann Stadion - fordi Bataljonen svarte på alle rop. Dessuten modererte jeg mine påstander.

 

At vi jevnt over har de beste supporterne er en annen sak, men det var ikke det vi diskuterte her. Jeg kom med en påstand om at RBK hadde overlegen økonomi i forhold til resten av TL-lagene (riktignok som et argument på pro-siden av at Hamrèn drar), og det var det vi diskuterte. At du ikke makter å se det får være din sak, men å si at jeg ikke har kunnskap for så å kalle meg idiot og en som skaper kvalme er så usaklig som du får det.

 

Har jeg noensinne fremhevet Brann som best? Nei. Det er en grunn til at de fikk 5. plass i år.

 

Og til diskusjonen om at RBK ikke hadde flere på årets lag: Latterlig. Selv om det er vanskelig å velge mellom Biram Diouf, Huseklepp og Prica, bør absolutt årets toppscorer være med på laget (iallefall benken, siden de to andre er bedre på børs).

Endret av HeHauken
Lenke til kommentar
Nei, var et mål fra 1. divisjon som demonstrerte udugelig forsvarsarbeid mer enn noe annet. Skulle blitt delt ut pris til forsvaret fordi de klarte å ikke treffe målscoreren.

 

Ja, Attityd, både målet til Prica og frisparkmålet til Sapara tidligere i sesongen ble nominert.

 

Målene mot Aalesund og Brann av Prica?

Lenke til kommentar

Nå har jo hele RBK stått fram som et godt lag. Vil tro det er derfor spillerbørsen også har hatt lavere verdier på enkeltpersoner enn de andre lagene.

 

Det kunne forresten ikke brydd meg mindre at det er få RBK-ere på den listen. Det viser jo bare at vi ikke har noen klare primadonnaer som ikke vet hva lagspill er.

Lenke til kommentar
Det kunne forresten ikke brydd meg mindre at det er få RBK-ere på den listen. Det viser jo bare at vi ikke har noen klare primadonnaer som ikke vet hva lagspill er.

På en måte veldig godt sagt, men en toppscorer som Prica burde virkelig vært på en sånn liste.

 

At ikke målet til Prica mot Aalesund ble årets mål er latterlig. Var det han Mjøndalen-fyren som fikk prisen?

Lenke til kommentar
Det kunne forresten ikke brydd meg mindre at det er få RBK-ere på den listen. Det viser jo bare at vi ikke har noen klare primadonnaer som ikke vet hva lagspill er.

På en måte veldig godt sagt, men en toppscorer som Prica burde virkelig vært på en sånn liste.

 

At ikke målet til Prica mot Aalesund ble årets mål er latterlig. Var det han Mjøndalen-fyren som fikk prisen?

 

Ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...