Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Erstatteren burde komme fortest mulig ja, men virker som med denne løsningen at styret kommer til å bruke god tid på å finne ersatteren, dessverre. Når det gjelder de tre nevnte kandidatene pdd, så ser jeg helst Jönsson. Hareide har jeg absolutt ikke lyst på, Sollied er jeg mer usikker på. Håper det kommer nye spennende navn på blokka snart.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Var bare ment til økonomidelen, så det var sloppy sitering av meg.

Uansett, fortsetter vi å satse slik vi gjør går det på hue og ræva. Vi takler vel maks et par år til med den satsningen vi har hatt i år.

Skal vi kunne fortsette slik som vi har gjort i år, er det nødvendig med større inntekter (les: CL/EL)

Ingen direkte krise, men det står ikke så bra til som alle, spesielt de supporterne som hører til lag som ikke har fått utrettet noe særlig i den siste 20-års perioden, vil ha det til at det gjør.

Til tross for at RBK ikke tåler slik bruk av penger over lengre tid betyr jo ikke at HeHauken tok feil.

 

Rosenborg HAR overlegent budsjett i forhold til de andre tippeligaklubbene og det er jo bare fakta. Vi får nesten 4 millioner for Hamren som vi anser som småpenger omtrent noe som er nesten nok til å holde liv i Lyn hele neste sesong, det sier jo litt.

 

Viktig å faktisk lese det som står i de innleggene man siterer.

Lenke til kommentar

Tror en del av interessen for laget forsvinner sammen med Hamrèn. Ikke at jeg tar tapet så veldig stort, men har sett med dritt lei av snakk om budsjetter, lønninger og klubbpolitikk. Det gjelder hele tippeligaen forøvrig. Jeg vil bare se fotball og dra på kamp. Jeg driter i om lønningene har steget så å så mye. Det at Hamrèn drar viser også hvor mye rolle selve fotballen kan spille. Absolutt ingen ting. Hadde ikke trodd at han hadde stukket fra et lag som det er lagt ned så mye arbeid i. Neste sesong skulle vi jo høste fruktene og kose oss med Champions League. Det blir vanskelig om vi skal ha en trener som har den ene foten på vei ut døra.

Lenke til kommentar
Du sa vi nesten får 4 mill, men i realiteten får vi 3,2 mill. Derfor sier jeg det. :p

Men 3,2 millioner ER jo nesten 4 millioner, må vel si at 80% er veldig nært. Det har ikke noe med avrundingsregler å gjøre... :)

 

DJ_Dark: Nå kverulerer du bare...

Gjør vel det litt jeg også :p

Lenke til kommentar
Var bare ment til økonomidelen, så det var sloppy sitering av meg.

Uansett, fortsetter vi å satse slik vi gjør går det på hue og ræva. Vi takler vel maks et par år til med den satsningen vi har hatt i år.

Skal vi kunne fortsette slik som vi har gjort i år, er det nødvendig med større inntekter (les: CL/EL)

Ingen direkte krise, men det står ikke så bra til som alle, spesielt de supporterne som hører til lag som ikke har fått utrettet noe særlig i den siste 20-års perioden, vil ha det til at det gjør.

Til tross for at RBK ikke tåler slik bruk av penger over lengre tid betyr jo ikke at HeHauken tok feil.

 

Rosenborg HAR overlegent budsjett i forhold til de andre tippeligaklubbene og det er jo bare fakta. Vi får nesten 4 millioner for Hamren som vi anser som småpenger omtrent noe som er nesten nok til å holde liv i Lyn hele neste sesong, det sier jo litt.

 

Viktig å faktisk lese det som står i de innleggene man siterer.

 

Vi har et overlegent budsjett ja, i størrelse. Tallene er større og da vi 4 millioner virke lite.

At vi anser 4 mill for Hamrén som småpenger er jo fordi han er verdt mye mer. Man ser det ut i fra verdien på Hamrén som trener, ikke ut i fra hvor mye penger vi ellers har å rutte med eller hvor mye (lite) andre klubber har.

HeHauken er bare her for å spre edder og galle uansett, men jeg gidder ikke la han ture frem og spre usannheter.

Jeg sa ingenting om at det var krise i Rosenborg, bare at ting ikke er så rosenrødt som alle tror det er.

Faktum er at Rosenborg ønsker å være ett topplag og satse deretter (vinne gull og cup), men det går ikke hvis man ikke får inn mer penger.

 

Tror det er flere som trenger å lese det som står i innleggene man siterer.

Lenke til kommentar
Vi har et overlegent budsjett ja, i størrelse. Tallene er større og da vi 4 millioner virke lite.

At vi anser 4 mill for Hamrén som småpenger er jo fordi han er verdt mye mer. Man ser det ut i fra verdien på Hamrén som trener, ikke ut i fra hvor mye penger vi ellers har å rutte med eller hvor mye (lite) andre klubber har.

HeHauken er bare her for å spre edder og galle uansett, men jeg gidder ikke la han ture frem og spre usannheter.

Jeg sa ingenting om at det var krise i Rosenborg, bare at ting ikke er så rosenrødt som alle tror det er.

Faktum er at Rosenborg ønsker å være ett topplag og satse deretter (vinne gull og cup), men det går ikke hvis man ikke får inn mer penger.

 

Tror det er flere som trenger å lese det som står i innleggene man siterer.

Jeg har så vidt meg bekjent hold en saklig profil. Det er du som går på person, og som til og med blir motsagt av mange i denne tråden.

 

Hva er usant ved at RBK har et budsjett andre i TL drømmer om? Hva er usant ved at de har en stall (grunnet god økonomi) som andre bare kan drømme om? Du svarer jo ikke på noen spørsmål, bare sier at jeg lager kvalme - noe du selv gjør ved å gå på person fremfor sak.

Lenke til kommentar
HeHauken er bare her for å spre edder og galle uansett, men jeg gidder ikke la han ture frem og spre usannheter.

Nå skal ikke jeg henge meg opp i eller diskutere andre møter du eventuelt har hatt med HeHauken men ut ifra det jeg ser her høres det jo ut som om du er den som liker å motsi.

 

HeHauken kom med en påstand om at Rosenborg har overlegent budsjett i forhold til de andre tippeligaklubbene.

 

Til nå har ikke jeg sett en dritt som tyder på noe annet, hvordan kan du påstå at det er en usannhet?

Lenke til kommentar
HeHauken er bare her for å spre edder og galle uansett, men jeg gidder ikke la han ture frem og spre usannheter.

Nå skal ikke jeg henge meg opp i eller diskutere andre møter du eventuelt har hatt med HeHauken men ut ifra det jeg ser her høres det jo ut som om du er den som liker å motsi.

 

 

Hva har den delen med at du mener jeg "liker å motsi" med saken å gjøre?

 

HeHauken kom med en påstand om at Rosenborg har overlegent budsjett i forhold til de andre tippeligaklubbene.

 

Til nå har ikke jeg sett en dritt som tyder på noe annet, hvordan kan du påstå at det er en usannhet?

 

Han sa at Rosenborg ikke var i en økonomisk krise og jeg ville nyansere den påstanden. Jeg har aldri sagt at Rosenborg er i en økonomisk krise.

Men som jeg har sagt, det står ikke så bra til.

Lenke til kommentar
Jeg har så vidt meg bekjent hold en saklig profil. Det er du som går på person, og som til og med blir motsagt av mange i denne tråden.

 

Hva er usant ved at RBK har et budsjett andre i TL drømmer om? Hva er usant ved at de har en stall (grunnet god økonomi) som andre bare kan drømme om? Du svarer jo ikke på noen spørsmål, bare sier at jeg lager kvalme - noe du selv gjør ved å gå på person fremfor sak.

 

Mange = 2 ??

 

At vi har en "stall (grunnet god økonomi) som andre bare kan drømme om" er igjen en sannhet med modifikasjoner. De fleste av spillerne i den stall har faktisk ikke kostet så mye, men verdien på spillerne øker fordi de gjør det bra i en klubb som har et stort mediefokus på seg.

 

Angående kvalmen så er det den tendensen til å hele tiden fremheve Bataljonen og Brann som best og til stadighet å tråkke andre supporterklubber ned i søla. (jamfør tråden om supporterkultur)

Så fort noen argumenterer for at både Kjernen og Bataljonen var dårlige på søndag så virker det som om du fyrer på alle pluggene og skal trekke Kjernen ned i søla til tross for at du i det første innlegget ditt om denne saken var ytterst positiv.

Endret av Bagh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...