Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faen så frustrerende. St. Etienne viser en helt annen angrepseffektivitet, og det hjelper lite at de suger ræv defensivt når vi ikke scorer uansett hvilke sjanser vi får. Vi trenger spisser, og Ivers og Konan Ya stikker vel snart, så vi må skaffe en goalgetter.

 

edit: Og handsen, fy faen så tapersk. Det målet gjør det straks mye mer uoppnåelig for oss å vinne, og ødelegger kampen slik jeg ser det. VI blir bare liggende å stange i forsvaret dems, og vips så kommer treern på kontring.

Endret av vanquish
Lenke til kommentar

Hahahaha! Skjønner dette var et ømt tidspunkt å komme med noen korrekte observasjoner, men vær nå litt siviliserte. :p

 

Husker masse RBK-flaks fra tidligere år, hva med uavgjortkampene mot Arsenal og Chelsea for eksempel? I tillegg husker jeg noen helt syke situasjoner mot et relativt ukjent lag i en CL-kvalikk et år, hvor dere absolutt ikke fortjente å gå videre. Skal nok mange kamper som den i dag til før dere kan føle dere snytt. :)

Lenke til kommentar
Husker masse RBK-flaks fra tidligere år, hva med uavgjortkampene mot Arsenal og Chelsea for eksempel? I tillegg husker jeg noen helt syke situasjoner mot et relativt ukjent lag i en CL-kvalikk et år, hvor dere absolutt ikke fortjente å gå videre. Skal nok mange kamper som den i dag til før dere kan føle dere snytt. :)

Altså til og med jeg som "ikke-Rbk'er" føler det er totalt idiotisk sagt ;)

Ja, selfølgelig dominerte de ikke så mye som mot f.eks Valencia. Men i en av kampene mot Chelsea var det ihvertfall på høyde (Husker ikke om det var borte eller hjemme).

 

Men Arsenal?

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar
Altså til og med jeg som "ikke-Rbk'er" føler det er totalt idiotisk sagt ;)

Ja, selfølgelig dominerte de ikke så mye som mot f.eks Valencia. Men i en av kampene mot Chelsea var det ihvertfall på høyde (Husker ikke om det var borte eller hjemme).

 

Men Arsenal?

 

Ehmm... Velmenende tips: Skaff deg litt bedre kunnskap du, før du begynner å kritisere. ;)

 

Ta og tegn deg noen venner som du kan sitte og plage isteden. Dette er nok det ekleste resultatet denne cuppen kommer til å se. Dommeravgjørelsen ødela hele kampen.

 

Haha! Hadde ikke noe svar der, nei. Mulig du selv ville ha blitt såret av den fornærmelsen, men beklager, jeg følte meg ikke truffet i det hele tatt. Prøv gjerne igjen. ;)

Lenke til kommentar

Vel, da er det bare å leke med noe giftig Husam. Du er her bare for å provosere og trolle.

 

Ja, vi hadde flaks i kampen mot Chelsea. Etter at vi hadde tatt ledelsen selvfølgelig, men vi overkjørte Valencia over to kamper. Vi har overkjørt samtlige lag vi har møtt i kvalliken, med unntak av en eller to dårlige omganger. Vi satt 3-4 skudd i stolpen mot Brugge. Vi har rett og slett vært jævlig uheldige i det siste. Så ikke kom med slike tåpelige påstander.

Lenke til kommentar
Vel, da er det bare å leke med noe giftig Husam. Du er her bare for å provosere og trolle.

 

Ja, vi hadde flaks i kampen mot Chelsea. Etter at vi hadde tatt ledelsen selvfølgelig, men vi overkjørte Valencia over to kamper. Vi har overkjørt samtlige lag vi har møtt i kvalliken, med unntak av en eller to dårlige omganger. Vi satt 3-4 skudd i stolpen mot Brugge. Vi har rett og slett vært jævlig uheldige i det siste. Så ikke kom med slike tåpelige påstander.

 

Mens du holder deg 100 prosent saklig i hvert svar ser jeg. ;)

 

Og i kampen mot Brügge hadde vel motstanderne deres tidenes klareste målsjanse, mål i 999 av 1000 tilfeller. Ikke ble jeg særlig imponert av spillet deres der heller.

Lenke til kommentar
Og det var vel den eneste reelle sjansen de fikk. Selvfølgelig holder jeg meg ikke saklig, det vet du jo særdeles godt. Det er jo derfor du kommer inn hit og provoserer og slenger kommentarer etter en slik kamp som dette.

 

Jeg skrev nå bare et innlegg som satte dagens uflaks litt i perspektiv, det var ikke min intensjon at noen folk som tydeligvis ikke var enig skulle klikke totalt istedet for å ignorere det, eventuelt svare saklig. :)

 

Seriøst, dine innlegger totalt uten noen form for begrunnelse.

 

Tja, følte vel at det var en RBK-supporter som ga deg en like god begrunnelse som jeg kunne ha gjort, men jeg kan godt nevne det igjen: Chelsea var best i begge kampene mot Rosenborg, og Rosenborg hadde flaks i 1-1-kampen. :)

Lenke til kommentar

Ser man på gruppa er det jo veldig åpent.

 

Group G Pld Pts

St Etienne 2 6

Valencia 1 1

Club Brugge 1 1

København 2 1

Rosenborg 2 1

 

Men med de to vanskeligste kampene igjen, og en kamp mindre spilt enn Valencia og FCK, blir dette en veldig vanskelig oppgave. Vi må slå Valencia på Lerkendal. De spilte uavgjort mot FCK i kveld i Spania, så vi må bare se an hvordan de gjør de i ligaen for å se om det er noen mulighet.

 

RBK gjorde en god kamp i kveld, og det 3-0 resultatet er det mest ufortjente jeg har sett. Det var ikke uflaks som avgjorde kampen, men dårlig dømming og igjen.. ineffektive spisser. Håper gjengen på brakka har alt klappet og klart når transfervinduet åpner neste år.

Lenke til kommentar

Jeg fulgte kampen sånn delvis uten kommentatorer i går, og gjorde meg derfor opp en litt annen mening enn majoriteten.

 

Rosenborg jobbet St.Etienne i hjel, men når det gjelder ren fotballferdighet, var franskmennene flere hakk over. RbK hadde kanskje fortjent et litt penere resultat, men det er ikke mye å si på at det ble tap.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...