Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var på Lerkendal mot Brugge, 12.000 møtte opp og av de vet jeg at det er faen meg minst 10.000 som ikke fortjener å vise seg på Lerkendal en gang til. ELENDIG til fittestemning på late trøndere som henger mer i kiosken for å "varme seg med kaffe" eller annen faenskap. Nei, det er ikke akkurat PL-publikum vi har her i Norge. Med en gang RBK spiller dårlig mister visse kukhoder plutselig sansen for laget og kommenterer heller feil som spillerne gjør i stedetfor å støtte, noen av disse var dessverre (ikke uventet) på kampen mot Brugge, og de kan bare dra til satans helvete og ikke vise seg på en jævla kamp igjen.

Endret av Nasri8
Lenke til kommentar
Var på Lerkendal mot Brugge, 12.000 møtte opp og av de vet jeg at det er faen meg minst 10.000 som ikke fortjener å vise seg på Lerkendal en gang til. ELENDIG til fittestemning på late trøndere som henger mer i kiosken for å "varme seg med kaffe" eller annen faenskap. Nei, det er ikke akkurat PL-publikum vi har her i Norge. Med en gang RBK spiller dårlig mister visse kukhoder plutselig sansen for laget og kommenterer heller feil som spillerne gjør i stedetfor å støtte, noen av disse var dessverre (ikke uventet) på kampen mot Brugge, og de kan bare dra til satans helvete og ikke vise seg på en jævla kamp igjen.

 

Så hvis RBK spiller rævva fotball og slår feilpasning etter feilpasning skal du sitte der å klappe og rope bravo? Du må jo selvfølgelig få vise frustrasjon når de gjør noe dårlig på samme måte som du viser glede når de gjør noe bra. Er dog enig i at man aldri skal pipe på eget lag.

Lenke til kommentar
Var på Lerkendal mot Brugge, 12.000 møtte opp og av de vet jeg at det er faen meg minst 10.000 som ikke fortjener å vise seg på Lerkendal en gang til. ELENDIG til fittestemning på late trøndere som henger mer i kiosken for å "varme seg med kaffe" eller annen faenskap. Nei, det er ikke akkurat PL-publikum vi har her i Norge. Med en gang RBK spiller dårlig mister visse kukhoder plutselig sansen for laget og kommenterer heller feil som spillerne gjør i stedetfor å støtte, noen av disse var dessverre (ikke uventet) på kampen mot Brugge, og de kan bare dra til satans helvete og ikke vise seg på en jævla kamp igjen.

 

Du burde forstå at fotball ikke bare er for de som er på stadion å roper. Fotball er mye for mange, når jeg er på lerkendal står jeg ikke å roper. Jeg sitter ofte med dama å ser kamp. Det er ofte mange småbarnsfamilier der, fotball er for alle, ikke kun for dere brølaper...

Lenke til kommentar
Man skal stoette laget gjennom tykt og tynt, ikke slenge dritt med en gang de ikke spiller saa bra.

 

Ja, jeg gjør da det. Men jeg må få lov til å bli irritert når de slår feilpasning etter feilpasning og bommer på store muligheter. Jeg kan ikke sitte der å smile og rope "jaja, bedre lykke neste gang". Jeg blir frustrert når de spiller elendig fotball, men er forsatt med å synger rbk sangene o.l.

Lenke til kommentar

Mye det samme her og. Har ingen problemer med å kritisere laget når de spiller ræva. Nå skal det sies at jeg står med kjernen, hvor det er lov å engasjere seg, enten det er ros eller ris. Synes i grunn det er flott om det er flere som engasjerer seg rundt om på tribunene, og om budskapet er positivt eller negativt spiller ikke mye rolle. Men å sitte der å holde kjeft og ønske bedre lykke neste gang er rett og slett bare teit.

 

Men en ting skal sies. At det bare møter 12000 i en Uefa-kamp er skrekkelig. Mot Godset ble stadionen fylt. Og da spiller vi om bronsje som belønnes med kvalikk til Uefa. Logikken fins ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...