Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Håper begge drar, så får vi inn noe friskt.

 

Arsenal ble bedre etter Henry, han hadde også sin periode, men han kom over høyden.

 

Barca ble bedre etter Ronaldinhio...

 

Vi blir bedre etter Iveres...

Arsenal og Barcelona hadde god backup. Det tror jeg ikke RBK har, selv om dere har noen gode unge spillere.

Lenke til kommentar

RBK har masse penger, jeg tror ikke de er redd for å bruke litt for å komme tilbake til toppen.

 

Om våre to beste spisser drar, må vi kjøpe nytt og jeg tror det blir bedre med to,tre nye, enn de som er her i dag.

 

Kan ikke si at laget ble dårligere av at Stoor dro... :) uten sammenligning forøvrig.

 

Jeg synes det er formye fokus på Ivers, jeg tror laget blir bedre om vi får inn en annen "ener".

Endret av vargaz
Lenke til kommentar
Jeg har aldri vært på noen av de øvre tribunene på Lerkendal, så er rimelig spent på hvordan det blir. Men nå må de jo også flytte bortetribunen.

 

Jepp, bortetribunen skal til nedre nord, nærmest der UN står nå.

 

Øvre er nok mye bedre enn nedre, hvertfall sangmessig og tifomessig. Mye større plass å boltre seg på i høyden, brattere tribune og tak som er nærmere. Burde bli bra akustikk av det. Det som er litt dumt er at det blir litt mindre nærhet til laget.

 

 

Edit: gjorde det litt mer forståelig^^,

Endret av Oppslagsverk
Lenke til kommentar

Utvidelse av Lerkendal er snart et must. Hjørner og gjerne tak som kan trekkes på og av, ville vært fantastisk. I tillegg få på nye seter på Adidas.

 

Er spent på hvordan det blir med Kjernen på Øvre øst. Jeg trodde liksom nærheten til spillerne var en av grunnene til å holde seg på nedre? I tillegg lurer jeg på om bortefansens felt også flyttes? To supporterklubber på samme tribune egner seg vel ikke?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...