Gå til innhold

Hva var den siste boka du kjøpte?

Anbefalte innlegg

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skremmende lite aktivitet her. Kjøper dere ikke bøker, eller? :p

Impulskjøp på Ark:

Arto Paasilinna: Volomari Volotinens første kone og andre gamle ting, 149 kr

Jonas Jonasson: Hundreåringen som klatret ut gjennom vinduet og forsvant, 79 kr

Skrevet

Jeg har nettopp skaffet meg den flunkende nye Harry Hole boken '' Politi ''. Blir et fornøyelig gjensyn!

Skrevet

Jeg har nettopp skaffet meg den flunkende nye Harry Hole boken '' Politi ''. Blir et fornøyelig gjensyn!

Jeg har aldri lest en Harry Hole-bok før. Blir det rart å begynne med denne?

Skrevet

Jeg har aldri lest en Harry Hole-bok før. Blir det rart å begynne med denne?

Hvis du leser den, tror jeg at du fint kommer til å forstå handlinga osv...

Men du blir bedre kjent med Harry Hole, og de som står nær han om du leser i riktig rekkefølge.

En annen ulempe med å begynne lese bøkene i annen rekkefølge er at du får spoilers fra bøkene før. F.eks: Leser du nå politi først, kan det godt hende du får vite løsninger på saker fra de andre bøkene.

Skrevet (endret)

Har ikke lest noen av Harry Hole-bøkene, så bestilte like godt alle her om dagen. Forventer de i posten i løpet av de neste dagene, og har planlagt på å bruke sommerens regntunge dager på å lese de. Det er altså satt av mye tid til lesing.

Endret av Der Kaiser
Skrevet

Kjøpte evig søndag og the fault in our stars for noen dager siden. Evig søndag virker lovende, og the fault in our stars virker også veldig god :)

Skrevet

Flow My Tears, the Policeman Said av Philip K. Dick, $7.76 Kindle Edition (Amazon.com)

Har fått pløyd igjennom denne. Ikke Dicks beste i mine øyne, men helt grei underholdning.

Skrevet

Kjøpte noe pocket-bøker. tre for to: Journey to the Centre of the Earth (Jules Verne), Pictures of Dorian Gray (Wilde) og Odyseen (Homer). Så kjøpte jeg Delusions of Gender (Cordelia Fine), litt nevrofeminisme-sakprosa liksom.

Skrevet (endret)

"Kafkas beste (prosessen, Slottet, Fortellinger i utvalg)" - Franz Kafka

;libris - 199

Hadde likt å ha i hvert fall prosessen for seg selv, men lønte seg så klart å kjøpe denen.

Fikk også "Brev til Milena" - Franz Kafka av min mor, fra ;libris. Usikker på pris, 249 tror jeg.

Endret av Carlgutt
  • 2 uker senere...
Skrevet

Gavekort på 1000,- fra Bokklubben.

"Dona Maria" av Cecilia Samartin, 249,-

"Jeg nekter" av Per Petterson, 249,-

"Der hvor roser aldri dør" av Gunnar Staalesen, 249,-

Fikk ikke lov til å kjøpe bok for de restrerende 253 kr så jeg måtte kjøpe en DVD i stedet. Ja ja. :p

• 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
Skrevet (endret)

"Wards of Faerie" av Terry Brooks for 129,- og "The Cat Owner's Manual" av Dr. David Brunner og Sam Stall for 189,- på Outland.

e: Fra Amazon Kindle:

Terry Brooks:

"Allanon's Quest", $3.74

"The Weapons Master's Choice", $3.74

"The Black Irix", $3.74

Endret av Datasmurf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...