Gå til innhold

HALO 1, 2 og 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til vanlig tenker jeg ikke over Halo så mye, men når jeg først setter med ned og tenker over det er jo Halo spillene det som fikk meg til og kjøpe den første Xboxen min, og det var etter 2min "demo-spilling" på Elkjøp.

 

Jeg klarer ikke forklare hva som er så bra ed Halo, det er bare det at det passer meg så perfekt!

 

KLarer såvidt og vente på alt som har Halo i navnet og er spill/se-bart!

 

EDIT: Skulle nå sette meg ned og nyte Halo spillene :love:

Men så kom jeg på at jeg solgte jo Halo 1 og 2 for et par mnd siden sammen med en hel haug andre spill.

 

Da blir det Halo 1, Halo 2 før Halo 3 Launch, spilling av det, så kjøpe Halo 3 Legendary Edition, putte alle 3 spillene i "hjelmen" som følger med.

 

:love:

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
halo spillet som Peter Jacksons skal lage i episoder

Vet ikke om dette var skriveleif eller om Peter Jackson faktisk skal lage spill, men filmen er ihvertfall kansellert/stoppet midlertidig.

Det var engang snakk om at Peter jackson skulle være med og lage "Episode-Spill" i Halo Universet.

 

Filmen var det ikke PJ som skulle gjøre uansett ;)

Lenke til kommentar
halo spillet som Peter Jacksons skal lage i episoder

Vet ikke om dette var skriveleif eller om Peter Jackson faktisk skal lage spill, men filmen er ihvertfall kansellert/stoppet midlertidig.

Det var engang snakk om at Peter jackson skulle være med og lage "Episode-Spill" i Halo Universet.

 

Filmen var det ikke PJ som skulle gjøre uansett ;)

8113955[/snapback]

 

http://xbox360.ign.com/articles/771/771175p1.html siste nytt om den...

Lenke til kommentar

Der er det også ekstremt få som dømmer Halo etter noe annet enn "CS" og "Battlefield" målestokk.

 

Altså folk som setter opp standard FPS mot Halo, som for min del ikke er ett helt vanlig FPS, men i samme gate.

 

 

Men hvorfor gidder du og forsøple denne tråden med det du dier?

Du vet det bare er meninger som skiller oss, og over meninger blir det aldri fred, bare se på Konsollkrigen!

Lenke til kommentar
Halo serien er latterlig oppskrytt .. noe mer middelmålig fps skal du lete lenge etter. Se på oppskrytt tråden.. få spill som er nevnt like mange ganger som halo der :p

8114178[/snapback]

 

De fleste der mener Halo til pc, og noe har sikkert ikke spillt halo i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Jeg har spillt Halo 2 på Xbox opptil flere ganger og har egentlig ikke helt greid å se hva som er så uhyrlig bra med spillet. Joda, spillet er vel og bra det. Men etter å ha spilt veldig mange forskjellige fps-er på PC har jeg vel blitt litt kresen når det kommer til kvalitet. Konsoll-markedet hadde jo få gode fps-er før Halo 2 kom, og det kan for alt jeg vet ha gjort sitt for det gode inntrykket konsoll-spillere har av Halo 2. Jeg har Xbox 360, og kommer mest sannsynlig til å kjøpe meg Halo 3. Jeg skal alste ned multiplayer-betaen når den kommer og se hvordan det er.

 

Snorre :)

Lenke til kommentar
Konsoll-markedet hadde jo få gode fps-er før Halo 2 kom

Halo 1 var bedre enn 2'ern, en god del bedre også!

8114488[/snapback]

Hehe synes 2'ern var bedre enn 1'eren jeg :D

 

Men Halo er vel ikke ekstremt banebrytende på noen tekniske måter i forhold til mange andre FPS-spill.. For min del er det Halo-universet som fenger veldig veldig. Men så er jeg rimelig lett å få på kroken så lenge ting er litt Sci-fi da :cool:

 

Gleder meg som en unge til Halo3 i coop :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Halo serien er latterlig oppskrytt .. noe mer middelmålig fps skal du lete lenge etter. Se på oppskrytt tråden.. få spill som er nevnt like mange ganger som halo der :p

8114178[/snapback]

 

Ja, jeg ser jo hva du holder med i signaturen. Trenger ikke å være missunnelig fordi Halo er laget til Xbox :tease:

 

Neida. Men skal nok skaffe meg Halo 3 ja. Gleder meg utrolig mye til det kommer ut :love:

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...