kjetilm Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 jeg skal finne PCW match til css. hvordan finner jeg det? trenger en liten guide. skal finne low-mid matcher! jeg har tenkt å bruke MIrc til det. men vist det finnes noe enklere/bedre. så kom med det takker for alle svar!
kjetilm Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Skrevet 5. mars 2007 men når jeg trykker join channel. der er jo bare meg der
Lapp1 Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 norge.css er på gamesurge eller quakenet neadii? Kan ikke hjelpe deg før jeg finner ut det
mard Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Logg på quakenet så entrer du rommene fks. "pcw" ( Personal clan war ) der finner du alt fra 1on1 til 5on5 uten og med svr, "2on" sier seg selv, "3on3 ", "4on4", "mix" forskjellige mixer, "clanmatch" stort sett bare norske spillere .
neadii Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 golemm, jeg vet ikke, ettersom at jeg ikke spiller CSS, men jeg vet at det er en channel
DurinVIII Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 #norge.css er på quakenet. Skriv /j norge.css. Du kan ikke feile.
kjetilm Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Skrevet 8. mars 2007 #norge.css er på quakenet. Skriv /j norge.css. Du kan ikke feile. 8097232[/snapback] kan dere ikke lage en STEP BY STEP guide til meg da. begynn med der jeg skal laste ned?
Jooakim Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 1. Last ned mIRC her: http://mirc.bigchief.dk/mirc62.exe 2. Installer anywhere. 3. Åpne opp mIRC og fyll ut informasjon på name, email og nick. (trenger ikke være fullt navn, eller riktig mail). Og trykk OK. 4. Deretter; View -> Options.. -> Servers 5. Finn frem QuakeNet på listen, og trykk connect. 6. /j norge.css 7. /j 5on5.css
Aykon Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 (endret) Heisann. Gå på www.mirc.com å last ned irc. Instaler greiene. Når du åpner programmet kommer det opp en rute som hetter "mIRC options". Der må du trykke på IRC Network: (og velge) "QuakeNet" Du må skrive inn litt info om deg selv som nick osv. Når du har gjort dette trykker du på "Connct to IRC Server". Når du er koblet til må du finne kanalene du skal inn på. Til css kan du gå på #1on1.css og opp til #6on6.css. Andre kanaler er #datanorge og #pcw.css Du skriver /j "navn på kanal". Sånn, prøv nå. Andre kan sikkert forklare det bedre enn meg. Så kan du sikkert lese FAQ enn også. Edit: ÆSJ... 2 lait =) Endret 8. mars 2007 av Aykon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå