Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Pinlig for og av klanen det der.

Var også enkelte sentrale i klanen som gikk ut på twitter(og facebook) før den saken ble lagt ut og uttrykte overraskelse over at en risikokamp ble lagt til en lørdag, og ytret ønske om å få flytta kampen til en søndag.. Snakk om å drite på egne folk for egen vinning.

 

Ellers fikk jeg dessverre ikke med meg store deler av kampen igår, noen som har noen synspunkter å komme med? Hvorfor scorte ikke Kjartanson(ja, jeg er litt bortskjemt)? Var det elendig forsvar som førte til 2 i ræva?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ganske ræva forsvar på scoringene, ellers kjørte vi over dem. Media ville ha det til at Rosenborg var best men ga fra seg initiativet, men Rekdal hadde full kontroll og så at vi var best hele veien igjennom. Vår beste kamp så langt gjennom 90 minutter. Kjartansson var nære på ved en 2-3 anledninger, men hadde en god kamp på flere måter. Han scorer i neste, garantert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg håper Enga klarer seg. Kjipt for Tippeligaen hvis dere mister lisensen. Men bør ikke spillersalg være en mulighet her?

Tjajo, men selger vi f.eks. Kjartansson har vi ikke noen målscorer lenger.. Og hva gjør vi da, Vålerenga.

 

 

Ser den, men hvis det ikke er andre muligheter, hva gjør dere da?

Beholder Kjartansson og mister lisensen eller selger han og risikerer nesten nedrykk? :hm:

Lenke til kommentar

 

 

Jeg håper Enga klarer seg. Kjipt for Tippeligaen hvis dere mister lisensen. Men bør ikke spillersalg være en mulighet her?

Tjajo, men selger vi f.eks. Kjartansson har vi ikke noen målscorer lenger.. Og hva gjør vi da, Vålerenga.

 

 

Ser den, men hvis det ikke er andre muligheter, hva gjør dere da?

Beholder Kjartansson og mister lisensen eller selger han og risikerer nesten nedrykk? :hm:

 

Lesser of two evils, byebye Kjartansson med mindre folka på Valle finner på noe snedig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...