Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Økonomisk krise har vi vært i lenge, vi mangler 2 og 1/2 million i rene tiggepenger innen 31 august bare for å overlever. Og trenger enda 2,5 (/5 millioner alt ettersom Trøim dobler eller ikke dobler dette beløpet) innen januar.

 

Den situasjonen man havner i nå vet jeg ikke hvordan jeg skal beskrive. Tar det for gitt at Kjartansson og andre forsvinner nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slik jeg har skjønt det var det Trøim & co som sa nei til Hamrén og heller ville ha Martin Andresen. Eierne er sikkert flinke på økonomi i foretninger, men de virker å ha null peiling på hvordan en fotballklubb skal drives.

 

Hvis Vålerenga går konk, noen som vet hvor man kan starte opp igjen? Lyn ble vel reddet av at de hadde to klubber i i klubben. Breddeklubben rykket jo opp til 5 div og andrelaget til elitelaget lå i 4 div, noe som også var divisjonen der det nye laget startet.

Lenke til kommentar

La ikke Lyn ned A-laget og overførte spillerne til B-laget, som da ble det nye A-laget? Eller noe sånt i hvertfall.

 

Jo, noe sånt. Men kan ikke tenke meg at hvis andrelaget hadde ligget i andre div at det hadde vært mulig. Trodde at det var en blanding av at de tok over plassen til andrelaget til elitesatsninga og at de hadde et lag i en "annen klubb" som var i 5 div. Da er ikke forskjellen så stor.

 

I Vålerenga er vel alle lagene organisert i samme klubb og man har dermed ikke noen reserveløsning. C og D-laget ligger i alle fall 5 og 8 div.

Lenke til kommentar

Jeg er veldig overrasket over González i dette mesterskapet. I mine øyne var han blant de fem til syv beste stopperne i turneringen. Jeg vet at det er veldig stor interesse i markedet for ham, sa Karlsen.

 

Etter sendingen utdypet han situasjonen rundt González.

 

Columbus Crew krever nå omtrent 20 millioner kroner for ham, så det dreier seg om rundt en tidobling av prisen Vålerenga fikk. På et halvt år.

 

Karlsen tror midtstopperen fort kan havne i England, Tyskland eller Belgia, og forventer at noe skjer i løpet av august.

 

http://www.tv2.no/2014/07/11/sport/5801552

Lenke til kommentar

"Fotball skal spilles i helgen!"

Vålerenga - Brann krasjer med fyllefesten Børst & Ball som Klanen arrangerer.

Jeg syns allerede tidspunktet på denne fyllefesten var helt håpløs siden det krasjer med CHL kampene våre.

Personlig gjør det ikke noe, kunne aldri tenkt meg på Børst & Ball uansett, men handler litt om signaleffekten.

 

http://www.klanen.no/blog/2014/07/cmore-lager-trobbel-borstball-kan-bli-avlyst/

 

Nei, jeg skal til Wien å se Enga i Europa jeg. Det burde virkelig Klanen lagt til rette for sine medlemmer også, i stede velger de fyll...

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...