Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Hm, 20 millioner i øvrige personalkostnader hørtes mye ut.

 

Og utrolig skremmende å se driftsresultatene for 2010 og spesielt 2012 uten spillersalg.

Lenke til kommentar

Ufattelig kjipt å havne i en sånn krise nå som det endelig ser ut til a det begynner å bedre seg på fotballbanen. Spørs om Kjartansson blir lenge, dessverre.

Regner med at han blir ut sesongen i det minste. Virker som en jordnær type i alle intervjuene rett etter kampslutt (han har full oversikt over hvilken plass laget er på, hvem som venter i neste serierunde, hvor mange kamper/mål han har osv.), en hvilken som helst annen nysignering hadde ikke brydd seg om sånt. TL er jo et solid trinn opp fra islandsk fotball, så Kjartansson selv har nok ingen planer om å dra noen steder.

 

Håper bare at klubben ikke føler seg tvunget til å selge. Det må da finnes andre metoder å tjene penger på enn å selge sine beste spillere til enhver tid? Hvordan i all verden skal man oppnå sportslig suksess når man er midt oppi en slik ond sirkel?

Lenke til kommentar

Den situasjonen her frustrerer meg vanvittig.

 

Jeg kunne vært tilbøyelig til å sponse noen kroner, men da vil jeg også vite hva kronene konkret går til, jeg er ikke interessert i å kaste penger i et sort hull som oppstår like herlig neste år.

 

1) De som har "jobbet" med en generalsponsor uten å få noe på plass i løpet av 2 år har et enooormt forklaringproblem.

 

2) Det er naivt å sammenligne alle budsjettposter med 2010, de som ikke har sett at fotballen har mistet interessen blant folket burde ikke jobbet i administrasjonen i en fotballklubb.

 

3) Hvor vanskelig er det å løpende oppdatere siden for innsamling (http://viervalenga.no/) denne er ikke oppdatert på hvert fall 2 uker, og beløpet er dessuten betydelig lavere enn det som ble opplyst på stadion mot godset (mener det ble nevnt kr 450 000). Hva skjer? Hvorfor er det så forbanna vanskelig å få informasjon ut til de du forsøker å nå? Det blir lett å tenke fuck it, det her går uansett ikke når det ikke er synlig at aksjonen fungerer, er det en ting jeg ikke vil så er det å putte penger i konkursboet til klubben, jeg vil se at det kan nytte å gi penger.

 

4) Punkt 3 gjelder også vif-fotballs egne sider, i artikkelen på forsiden (http://www.vif-fotball.no/news/article/5esrhdwbgjav1phmhuk57ligl/title/det-er-vi-som-er-valenga) som linker til innsamlingsaksjonen står det fortsatt at privatpersoner må gi 1000 kr, ikke valgfritt beløp slik det har blitt kommunisert (muntlig på stadion?). Igjen, hvor vanskelig er dette?

 

5) Hva med informasjon til oss som ikke var på Valle i går? Kunne de ikke streamet møtet f.eks.? Kunne de kanskje lagt ut et møtereferat?

 

Det blir fryktelig vanskelig for meg å gidde å bry meg om enga når det virker som de som sitter å styrer med dette er mer opptatt av å drikke kaffe og plukke tall til budsjettet ut fra løse lufta. Utad virker det ikke som klubben bryr seg, de som har ropt høyest i media er Trøim! Hvordan er det mulig?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

100% enig

 

 

http://www.vif-fotball.no/news/article/icc8acqfps8w18krlhskof2st/title/krise---men-likevel-foran-budsjett

 

Åpenhet er ikke akkurat ordet jeg ville brukt. Hvor er infoen om hva konkret de tenkte på da de klarte å komme med et budsjett som ikke har noe rot i virkeligheten. Kjenner jeg er utrolig lei Christiansen.

 

Men, ser ut som stadion-saken faktisk er på vei fremover. Ikke at jeg skjønner hvordan vi har penger til den, men litt fin nyhet i alle fall.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Flere som reagerte på 90% av hater vålerenga, hater rekdal, og lignende sanger ser jeg.

 

Har ikke noe imot litt hets, spesielt når man kommer som en stor klubb til de mindre. Men det virket litt smålig av de 5-10 folka man hørte på TVen.

 

Noen som har hørt/lest noe mer om hvordan man konkret klarte å tulle til sponsorpengene i år?

Lenke til kommentar

 

Var i det minste folk der i dag :p

Dere får begynne å synge om andre ting enn hvor mye dere hater motstanderen. Forventer bedre av deg, Snurris. :p

Jeg var bare der for å levere Pizza!

Bl.a til Rekdal og co :p

 

Men ja, det første jeg hørte var "Hater hater Vål'enga!"!

Elverum har så og si ikke sanger selv, og supporter-gruppa har vel et alderssnitt på 50 eller noe.

 

Du får komme og se håndball i stedet, DER er Elverumsinga flinke! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...