Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å slå Tromsø er en god prestasjon av Vålerenga. Herlig!! Ser ut til å bli en anstendig avslutning. Før Lillestrøm er det Sogndal. Ikke lett det. Hadde en jobb på Martins i Lillestrøm for kort tid tilbake og mistrivdes voldsomt. Pga den negative opplevelsen(av å bare være der) håper jeg Enga banker LSK 5-0 :) .

Lenke til kommentar

Har kost meg med klassiske Vålerenga videoer på youtube idag, og funnet ut hva jeg virkelig savner med klubben; profiler. Vi har hatt så mange stilige spillere opp igjennom tidene, mens vi nå sitter igjen med Nordvik, Larsen og Børven. Det er så kjedelig når laget består av leiesoldater som Gonzalez, Diamanka, Suleiman etc. som har lønnsslippen som sitt eneste forhold til klubben. Spesielt etter å ha hatt spillere som Panzer, Dos Santos, Berre og Hovi med flere. Foreslår dette som vårt 100års jubileumslag til neste år:

 

Hirschfeld

Larsen - Muri - Gonzalez - Thomassen

Hæstad - Grindheim

Fellah

Braaten - Carew - Anene

 

Trener: Kjetil Rekdal

 

Vet at jeg snakker "in the heat of the moment", men jeg har så lyst til å føle på hvordan det er å være skikkelig supporter igjen. Dere kan si hva dere vil, "samme hvem som spiller så lenge vi kroner 100 år med gull", men personlig har jeg og kommer jeg til å ha mye bedre minner fra årene 2004 og 2010 enn det jeg har fra gullet 2005. Sleng med kvalikken i Valhall mot Sandefjord der også. Gull er fantastisk og selvfølgelig håper jeg på det edleste metallet i 2013 jeg også, men hvorfor ikke få begge deler. La 2013 bli den beste sesongen for Vålerenga noensinne!

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Carew gidder ikke mer, det ser alle. Han er lei av å spille fotball, han er fornøyd med det han har oppnådd. Ingen profesjonell person tar "et friår", det Carew rett og slett sier er "jeg har hatt en lang karriere, jeg har masse penger, nå legger jeg opp".

 

Jeg er villig til å sette penger på dersom Carew spiller for en klubb igjen så blir det for Lørenskog i 4. divisjon, eller noe sånt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...