Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Generell lynsjing av dommere etter hvert bidige tap er en uting. Det var heller ikke Edvartsen som var avgjørende for at vi tapte på Lerkendal. Men når det kommer til akkurat denne fyren, så bør det stilles store spørsmålstegn. Greit nok at fotball og hockey er to forskjellige sporter, men her er hatet universalt. Edvartsen hater Vålerenga og alt det står for, noe han også er raskt ute til å rope høyt om. At han da kan ta meg seg tapet til sitt eget lag inn i kampen han er dommer i dagen etterpå, er rimelig på trynet. NFF er jo relativt inkompetente, så de lar han jo bare holde på. Edvartsen selv burde virkelig sette seg ned og ta en runde eller to med seg selv, og spørre spørsmålet: "er det en interessekonflikt at jeg er trener i Storhamar Dragons og samtidig Tippeligadommer?" Jeg vet ikke hvor oppegående denne fyren egentlig er, men jeg tviler likevel på at han landet på konklusjonen om at det ikke er noe problem. Det er snarere en drømmesituasjon for Edvartsen. Her kan han rævkjøre klubben han hater, og det beste av alt, NFF løfter ikke engang fingeren.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt morsomt å se hvor mye oppstyr det ble av keeperbyttet vårt. Snakker om fordelen vi får ved å være "unfair", mens vi må spille med 2. keeperen i tippeligaen og bruker opp et bytte, etter at Prica ustraffet voldtok Lars sist helg.

 

Det hadde vel blitt en bisetning om det var Hønefoss som gjorde som oss. (Vi hater alle, alle hater oss...).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...