Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, jeg har ikke mye til overs for Martin selv. Steffen Iversen gjorde jo det samme også. Etter seriegullet vårt i 05 sto han på Rådhusplassen og sang med på "Rosenborg er ræva!". Det var ikke mange dagene før han skrev kontrakt med Rosenborg. Likevel forstår jeg egentlig Iversen. Han ville hjem igjen. Hverken Gashi da han dro til Brann eller Andresen da han kom til oss, dro "hjem". Ikke Høstad heller for den saks skyld.

Lenke til kommentar

Det er ikke det at en spiller drar som er problemet - det er måten det skjer på.

 

Jeg som Brannfan har ingen problemer med at Kvisvik ville hjem og at Helstad ville prøve lykken i Frankriket (selvølgelig ville jeg helst hatt de i Brann på tidspunktet de dro - men jeg unner dem det).

Endret av HenHau
Lenke til kommentar
Hva føler du om at islendingen kan havne i VIF da?

Om han vil dra er det greit - men det vil bli et enormt tap for Brann.

Er det snakk om han fyren som pleier å ta straffer, eller en annen? :hm:

Nei, han andre (og bedre): Kristjan Örn Sigurdsson

http://msn.tv2sporten.no/fotball/tippeliga...icle2739840.ece

 

Edit: Tror det ikke før jeg ser det - satser på at RBH gjør noe riktig denne sesongen, med å tilby han ny kontrakt.

Endret av HenHau
Lenke til kommentar

Norge kom på 2.plass i gruppa si i U19 sluttspillet, slik jeg forstår det kvalifiserer ikke det til avansement. Norges siste kamp ble spilt i går, så Strandberg er etter all sannsynlighet tilbake denne uka... Vi får vel se han mot Follo på torsdag tenker jeg.

 

/Espen

Lenke til kommentar

Vålerengas lag mot Strømsgodset: 1 Troy Perkins – 6 Freddy dos Santos, 5 Erik Hagen, 4 André Muri, 13 Jarl André Storbæk – 23 Kristofer Hæstad, 8 Martin Andresen, 26 Bojan Zajic – 19 Dawda Leigh, 14 Bengt Sæternes, 25 Mohammed Abdellaoue

 

Benken: 30 Øyvind Bolthof, 3 Allan K. Jepsen, 11 Morten Berre, 17 Mohammed Fellah, 20 Mostafa Abdellaoue, 28 Harmeet Singh, 33 Amin Nouri

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...