Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Alle Start-supportere jeg har snakket med, hater han. Alle som synger hater han kan vi enkelt si :)

 

Dette er ikke et VIF-forum, det er diskusjon.no. Jeg er her for å diskutere fotball.

Vel, dette skjønner jeg overhodet ikke. Han ville ikke spille i 1.divisjon og hadde høyere mål for karrieren, og selfølgelig vil han ikke være i Start da. Han hadde blitt så god han kunne i Start, og da dro han til en større klubb.

 

Selfølgelig må folk forstå det om man ikke er helt inkompetent.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skjønner ingenting jeg.

 

 

Er man Judas når man bytter klubb? Er John Carew Judas for oss? Nei. Ønsker vi han velkommen tilbake? Ja. Sånn det skal være.

 

Var Gashi Judas når han byttet klubb? Ja. Ønsker vi han velkommen tilbake? Ikke faen.

Lenke til kommentar

Dette forumet er underlagt VærVarsom-plakaten, som blant annet har regler for hva man kan skrive og ikke skrive om andre mennesker (det ligger i navnet). En del informasjon/rykter er slettet fra tråden, da dette ikke har offentlighetens interesse, og er heller ikke noe som trenger å publiseres.

 

Om det skulle være spørsmål eller tilbakemeldinger, er det bare å sende meg en PM. Videre diskusjon tas ikke i tråden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...