Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er forjævlig!

 

Nevnarion! Snakk med meg! Hvor faen er Raste?

 

hehe, vet ikke. :p

 

Utrolig irriterende at vi nok en gang bare klarer uavgjort, og spøkelset lever videre. Men FOR en andreomgang, dette var stor underholdning fra begge lag! :w00t: Og alt i alt så var det vel egentlig et fortjent resultat.

Lenke til kommentar
Det er forjævlig!

 

Nevnarion! Snakk med meg! Hvor faen er Raste?

Har nettopp kommer hjem fra kamp, er fullstendig ødelagt.

Jeg er så skuffet, så skuffet, så skuffet!

 

Kan bare si at de to eneste som får godkjent i dag er Hæstad som har vært Vålerenga's beste i hele sesongen, og Leigh.

 

Panzer kan dra til HELVETTE, det eneste han bidrar med er å være den eneste uten hår på banen!

Lenke til kommentar

Hvorfor i all verden legger vi oss bakpå når vi leder og det er igjen leenge av kampen?

Fantastisk at vi scorer 4 mål og tar ledelsen om og om igjen, men det at vi slepper inn 4 mål er rett og slett horribelt! Noe er nødt til å skje på stopperplass!

 

Mot Fredrikstad la vi oss bakpå i 2 omg. det samme skjer litt igjen i denne kampen når vi har ledelsen. Hvorfor jager vi ikke et mål til?

 

Syns Hæstad var fantastisk idag! Ikke bare pga hans to scoringer, men også den ENORME jobben han legger ned! Doffen er tilbake i god gammel form slik han var i Start. Dawda er positv og får til mye på kanten, Martin er bedre enn han har vært tidligere, men fortsatt mye å gå på..

 

Hagen og Muri gjør en virkelig dårlig kamp! De blir for like , vi skulle hatt en hurtigere stopper som kunne spilt med en av dem.. kanskje Strandberg når han er tilbake fra landslagsoppdrag?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...