Gå til innhold

Forumets brukere av Facebook

Blåbær

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Diskusjon.no er jo bare enda et sosialt sted hvor folk møtes, så hvorfor ikke. :)

Ikke noe å være flaut over det vel, du har mange venner og er godt likt.

De kan heller være misunnelig. :D

Gjest Slettet+56132
Skrevet
Noen som leste saken om facebook i VG, i dag tror jeg det var? Ang kjendiser på facebook.

8448251[/snapback]

Jepp. At det er mange kjendiser som bruker Facebook som møte plass. Tone Damlie Aaberge (elns) har i allefall to profiler der. Det er sikkert mange, mange andre også.

Skrevet

Hmm syns slikt er bare tåpelig. Har kun holdt meg til folk jeg kjenner. Har lagt ut masse bilder og personlig info der. Ønsker ikke at alle skal ha mulighet til å se det.

Skrevet

De nærmeste er det samme som venner, hvis jeg skal ha ukjente på min venneliste så blir jeg automatisk blottlagt. Det er derfor jeg advarer folk med å bli venn med folk de ikke kjenner.

Skrevet
Ikke mer enn at det kommer opp i høyre hjørne at noen har poket deg, egentlig. Ganske meningsløst.

Du kødder? Hva F er poenget med det? Håper man får mail hver gang man blir poket :devil: (SPAM!)

Skrevet
Ikke mer enn at det kommer opp i høyre hjørne at noen har poket deg, egentlig. Ganske meningsløst.

Du kødder? Hva F er poenget med det? Håper man får mail hver gang man blir poket :devil: (SPAM!)

8450197[/snapback]

Man gjør (desverre) ikke det.

Skrevet
Du kødder? Hva F er poenget med det? Håper man får mail hver gang man blir poket  :devil: (SPAM!)

8450197[/snapback]

Hehe, får ikke mail. Men er det fler som poker deg før du har vært inne og tatt de bort, kommer de under hverandre. Poker 4 stykker deg står de på rekke og rad nedover.

Man trenger ikke være venn med noen for å sende et poke, så kjendisene får vel sikkert 'et par' daglig. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...