hiper Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Jeg liker begge deler. både 1.6 og css.Enig med den voksene delen, men det spørs hvilken server man er på sa jaja. Aimen er nok litt vanskligere, men mer realistisk i css tror jeg. Ak aimen i 1.6 er jo til å grine av. Kan jo ikke fyre av mer en 2-3 skudd maks.. 8037437[/snapback] Viss du hadde hatt en AK på ekta hadde du bare sotte på automat og fyrt laust? 8040350[/snapback] les hele posten der står det faktisk at crimar har skutt med ak
Beyma Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Skrevet 27. februar 2007 Jeg liker begge deler. både 1.6 og css.Enig med den voksene delen, men det spørs hvilken server man er på sa jaja. Aimen er nok litt vanskligere, men mer realistisk i css tror jeg. Ak aimen i 1.6 er jo til å grine av. Kan jo ikke fyre av mer en 2-3 skudd maks.. 8037437[/snapback] Viss du hadde hatt en AK på ekta hadde du bare sotte på automat og fyrt laust? 8040350[/snapback] les hele posten der står det faktisk at crimar har skutt med ak 8040440[/snapback] hehe ja...
DurinVIII Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Pluss så klart, det er flere "voksne" folk på 1.6 enn på CS:S, ettersom CS:S er nyere og enklere 8037418[/snapback] Hahahahahahahahaha. Hahaha. Ha. Hahahahahahahahahahahaha. _____________________________ I source er modellene større, hodet er vel noe sånt som 78% større enn i 1.6. Hastigheten på modellene er ikke satt opp i forhold til størrelsen på modellene. Recoilen er også mindre enn i 1.6. Men du må fortsatt være bedre enn motstanderen.
Avean Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 CSS er for nubs som ikke klarer å få hs engang 8037364[/snapback] Her har vi grunnen til at jeg ikke spiller 1.6, altfor mange fjortisser som spiller det. Dessuten er det mye mer åpent for cheats i spillet.
hiper Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 CSS er for nubs som ikke klarer å få hs engang 8037364[/snapback] Her har vi grunnen til at jeg ikke spiller 1.6, altfor mange fjortisser som spiller det. Dessuten er det mye mer åpent for cheats i spillet. 8041301[/snapback] tror ikke han gatebarn er fjortiss engang jeg, kansje 9is dere sier det er lettere med source? Det er likt for alle, og du må fortsatt være bedre enn motsanderen var det en som sa
Beyma Skrevet 28. februar 2007 Forfatter Skrevet 28. februar 2007 Min konklusjon er at det er lettere å bli god i css..(ikke n00b2k) Jeg ligger som regel øverst på lista i public, men å bli high skilled som mange sier, krever mye mer.. i både Css og 1.6
Uknuselig Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 cs 1.6 handler om skills og teamplay. css handler om å springe å skyte.
Beyma Skrevet 28. februar 2007 Forfatter Skrevet 28. februar 2007 cs 1.6 handler om skills og teamplay. css handler om å springe å skyte. 8043390[/snapback] Ok.. da har vi din mening også..
Matsemann Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 cs 1.6 handler om skills og teamplay. css handler om å springe å skyte. 8043390[/snapback] CS 1.6 handler vist om å være mest wanna-be pro, etter alle tåpelige utsagn fra 1.6 spillere. Ja, det er lettere å få headshot i Source, men det er også lettere for motstanderen, så om du ikke spiller mot dårlige folk, bør spillet være minst like vanskelig. Og i Source slepper man alle fjortisser
Uknuselig Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 (endret) CS 1.6 handler vist om å være mest wanna-be pro, etter alle tåpelige utsagn fra 1.6 spillere. Ja, det er lettere å få headshot i Source, men det er også lettere for motstanderen, så om du ikke spiller mot dårlige folk, bør spillet være minst like vanskelig. Og i Source slepper man alle fjortisser 8044203[/snapback] Man slepper jo ikke alle fjotissene hvis du spiller source Endret 28. februar 2007 av zigg_
Prusk Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Det blir alltid diskusjoner om hvem som spiller cs:s eller 1.6. Folkene som spiller cs:s og 1.6 er for meg relativ like. Jeg driter faktisk i om de er 14 eller 28. Du finner idioter alle steder. Cheatere er det mindre av i begge leire også, iallefall om du spiller på en server som bruker Radar sin banlist. (radar.gaming.no) En som hadde et saklig innlegg her er at models i source er større. Mulig det er derfor det føles rart for meg å spille source.
JomT Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 i source er jo modelene større som sagt før. man kan løpe og skyte(for de som fortrekker det) og dette gjør Css. på en måte enklere, men fortsatt må man være bedre enn motsanderene dine.
Lapp1 Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 cs 1.6 handler om skills og teamplay. css handler om å springe å skyte. 8043390[/snapback] CS 1.6 handler vist om å være mest wanna-be pro, etter alle tåpelige utsagn fra 1.6 spillere. Ja, det er lettere å få headshot i Source, men det er også lettere for motstanderen, så om du ikke spiller mot dårlige folk, bør spillet være minst like vanskelig. Og i Source slepper man alle fjortisser 8044203[/snapback] Det er i source det er mest unge mennesker, og flere "oldiser" i 1.6, grunnet det har vært lengre, og er flere leagues og cuper der..
DurinVIII Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Antall leaues og cuper har da ingen ting å si om hvor miljøet ingame er best, og ihvertfall ikke til 1.6 sin fordel. Om ikke annet er det nettopp det at det er mange ligaer og cuper i 1.6 som trekker småbarna dit. Det at 1.6 har vært mye lenger er vel heller ikke et fantastisk argument. Tror ikke alle som spilte CS for fem år siden fortsatt befinner seg i 1.6.
Laffe Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 jo, fins mange av de.. spillerene fra Claner som NIP, NOA(gamle.. ele,method)TEAM 3D.. ja det fins så mange kejnte spillere som spiller det spillet som har spilt det helst SIDEN det kom ut Det er de NYE som har begynt å spiille det, altså folk som aldri har spilt cs.. men seff så er det også folk som har spilt 1.6 etc som har begynt med SOURCE.. like Complexity. men source vill nokk ta over etterhvert nå som Ligaer blir tvunget til å bruke source.. ellers så vill sponsorene trekke seg pga graffikken;) men så vill jo CSPROMOD komme til sommeren, noe som jeg vet folk gleder seg til(1.6 & Sourc) fordi CSPROMOD har ting fra 1.6 og source bl.a graffikken til source, og guns/models fra 1.6;) Men,
DurinVIII Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 jo, fins mange av de.. spillerene fra Claner som NIP, NOA(gamle.. ele,method)TEAM 3D.. ja det fins så mange kejnte spillere som spiller det spillet som har spilt det helst SIDEN det kom ut 8046492[/snapback] Doh. Nå mente jeg av public-spillere da.
hiper Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Sier bare CS 1.6 jeg 8047526[/snapback] Din mening virker som 1.6 barna ser ned på source folka, hvorofr?
Laffe Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 (endret) så du mener at alle som spiller 1.6 er barn?.. jaha;) jeg spiller ikke cs.. for cs er tragisk;) så bare lurte lissom Endret 28. februar 2007 av gatebarn
eXtreme-501 Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 (endret) så du mener at alle som spiller 1.6 er barn?.. jaha;)jeg spiller ikke cs.. for cs er tragisk;) så bare lurte lissom 8047762[/snapback] Du kaller deg selv gatebarn da Jeg eier ikke skillz, så spiller bare source Pluss at jeg hater den DRIITDÅRLIGE grafikken i 1,6 Kanskje det er lettere på grunn av bedre grafikk ? Endret 28. februar 2007 av eXtreme-501
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå