Gå til innhold

Hvorfor er css så lett?


Anbefalte innlegg

CSP får jo alt alle vil ha, CS 1.6 spillere spiller 1.6 fordi de liker recoil/baner/modellene bedre enn på source, source spillere spiller mest pga. grafikken, og CSP har grafikk og modeller som alle whiner etter..  :hmm:

 

Hva var det du ikke skjønte? hehe :p

8102480[/snapback]

 

CSP får grafikken til CS 1.6. Jeg kommer -ikke- til å spille CSP. Jeg holder meg til Source, pga spillet, grafikken, fysikken, gameplayet osv. Jeg sere egentlig ikke vitsen med CSP.

8106782[/snapback]

 

CSP får IKKE grafikken til CS 1.6, den får grafikken til CS:S..

1.6 har mistet mange spillere pga. CS:S kom ut, men i CS 1.6 er alle de gamle hardcore gamera.. Så de lager en mellom ting, så alle får det de vil ha, CS:S folka får grafikken sin, 1.6 folka får recoilen ogsånt..

Endret av golemm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
CSP får jo alt alle vil ha, CS 1.6 spillere spiller 1.6 fordi de liker recoil/baner/modellene bedre enn på source, source spillere spiller mest pga. grafikken, og CSP har grafikk og modeller som alle whiner etter..  :hmm:

 

Hva var det du ikke skjønte? hehe :p

8102480[/snapback]

 

CSP får grafikken til CS 1.6. Jeg kommer -ikke- til å spille CSP. Jeg holder meg til Source, pga spillet, grafikken, fysikken, gameplayet osv. Jeg sere egentlig ikke vitsen med CSP.

8106782[/snapback]

 

CSP får IKKE grafikken til CS 1.6, den får grafikken til CS:S..

1.6 har mistet mange spillere pga. CS:S kom ut, men i CS 1.6 er alle de gamle hardcore gamera.. Så de lager en mellom ting, så alle får det de vil ha, CS:S folka får grafikken sin, 1.6 folka får recoilen ogsånt..

8108071[/snapback]

 

Du mener vel fysikken?

Lenke til kommentar
CSP får jo alt alle vil ha, CS 1.6 spillere spiller 1.6 fordi de liker recoil/baner/modellene bedre enn på source, source spillere spiller mest pga. grafikken, og CSP har grafikk og modeller som alle whiner etter..  :hmm:

 

Hva var det du ikke skjønte? hehe :p

8102480[/snapback]

 

CSP får grafikken til CS 1.6. Jeg kommer -ikke- til å spille CSP. Jeg holder meg til Source, pga spillet, grafikken, fysikken, gameplayet osv. Jeg sere egentlig ikke vitsen med CSP.

8106782[/snapback]

 

CSP får IKKE grafikken til CS 1.6, den får grafikken til CS:S..

1.6 har mistet mange spillere pga. CS:S kom ut, men i CS 1.6 er alle de gamle hardcore gamera.. Så de lager en mellom ting, så alle får det de vil ha, CS:S folka får grafikken sin, 1.6 folka får recoilen ogsånt..

8108071[/snapback]

 

Du mener vel fysikken?

8108113[/snapback]

 

....Hva?

Jeg mener grafikken... Fysikken... Haha , okeei .. I'm lost :(

Lenke til kommentar
Slik som jeg har forstått det, vil CSP få fysikken til Source og grafikken til 1.6.

 

Fysikk - f.eks. ragdolls. Skyter man på våpen på bakken vil de sprette. Det er liksom mer "virkelig".

 

Grafikk - hvordan spillet ser ut. Hvordan ting ser ut.

 

Rett på meg hvis jeg tar feil.

8108156[/snapback]

 

Banene er jo kun spillbar på Source, så de er source baner, altså source grafikk...

 

:ermm:

 

EDIT: mener de banene de har gitt ut..

Endret av golemm
Lenke til kommentar

#1: CS Promod at its current state has absolutely zero funding. Obviously by no means do I have the capability to create something like this on my own, and by accepting volunteers from the community, I would have no way of reimbursing those individuals for their efforts.

 

 

#2: CS Promod will by no means replace or eliminate CS 1.6 or CS Source from being played. This project is being created to offer something better for everyone, but this mod will be designed and developed solely for competitive play, and spectator environments, especially tournaments.

 

 

#3: CS Promod in its *first* incarnation will be based as accurately as humanly possible on CS 1.6 and/or CS 1.5. Every aspect of gameplay will strive to match 1.6/1.5 with mathematic accuracy. This includes all maps, player models, gun models, sounds, etc.

 

 

#4: During the process of development, a group of outstanding individuals from the community will be gathered and assigned the task of debating whatever changes we deem appropriate for competitive play. This meeting and voting process will determine the *default* settings for the Promod environment. This will include things such as the 1.6 AWP delay.

 

 

#5: All gameplay changes made after the first release of CS Pro will be assigned a CVAR or “client variable” to allow a “stock” server to be configured however is deemed appropriate for that servers purpose, whether it be a public or match server. This means something like “sv_awpdelay”.

 

 

#6: The target audience for this project is as follows (in order of importance):

 

#1: Competitive players

 

#2: Spectators and Media

 

#3: Industry Leaders (Nvidia, Intel, etc)

 

#4: Casual players

 

 

#7: The release of this article serves 2 purposes:

 

#1: To inform the community about the project, and ask for volunteers (more details on this later)

 

#2: To ask individuals and companies involved in the Counter-Strike scene to financially back the project. (again, more on this later)

 

#8: All visual improvements to the texture quality, model detail, map detail, etc, will be configurable. The extent of visual configurability will at its lower limit match the quality of CS 1.6 as best as humanly possible. Performance will be of utmost importance for “playability” settings.

 

 

#9: Visually enhanced or “high quality” settings will result in visuals very similar to what we see in CS:Source. The only major difference at the highest settings will be the lower level of geometric and physics detail of the maps.

 

 

 

 

KAN lese mer her OM CSP

 

http://www.cspromod.com/?page=forum&action=viewTopic&id=5

Lenke til kommentar
Slik som jeg har forstått det, vil CSP få fysikken til Source og grafikken til 1.6.

 

Fysikk - f.eks. ragdolls. Skyter man på våpen på bakken vil de sprette. Det er liksom mer "virkelig".

 

Grafikk - hvordan spillet ser ut. Hvordan ting ser ut.

 

Rett på meg hvis jeg tar feil.

8108156[/snapback]

Hvor er logiken?

 

Folk vil ha et 1.6 spill med soruce grafikk. Folk vil ikke ha et nytt source med 1.6 grafikk :wallbash:

Endret av DNA
Lenke til kommentar
Hvor er logiken?

 

Folk vil ha et 1.6 spill med soruce grafikk. Folk vil ikke ha et nytt source med 1.6 grafikk  :wallbash:

8115191[/snapback]

 

Hva faen skal folk med CSP i det hele tatt?

 

Så hva har de da hentet fra 1.6? Maps? Hitbox? Recoil? UTSEENDE? Grafikken.

8108427[/snapback]

Modellene, Recoilen, Hitboxene, Mapsa ( hvordan de er bygd, ikke grafikken! )

8115271[/snapback]

 

Så hvorfor ser CSP ut som 1.6 ?

Lenke til kommentar
Hvor er logiken?

 

Folk vil ha et 1.6 spill med soruce grafikk. Folk vil ikke ha et nytt source med 1.6 grafikk  :wallbash:

8115191[/snapback]

 

Hva faen skal folk med CSP i det hele tatt?

 

Så hva har de da hentet fra 1.6? Maps? Hitbox? Recoil? UTSEENDE? Grafikken.

8108427[/snapback]

Modellene, Recoilen, Hitboxene, Mapsa ( hvordan de er bygd, ikke grafikken! )

8115271[/snapback]

 

Så hvorfor ser CSP ut som 1.6 ?

8115898[/snapback]

 

Er du blind? Fordi de har våpen modellene til 1.6 , med nye textures eller noe sånt, også BANENE , altså hvordan de er bygd, er hentet fra 1.6.. :mad:

Lenke til kommentar
Er du blind? Fordi de har våpen modellene til 1.6 , med nye textures eller noe sånt, også BANENE , altså hvordan de er bygd, er hentet fra 1.6..  :mad:

8118255[/snapback]

 

Som igjen betyr: grafikken. Er DU blind?

Geez.

8136020[/snapback]

 

 

haha.. LER, mener du at baner og våpen er grafikk? HITBOKSEN ogsånt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...