Gå til innhold

Hvorfor er css så lett?


Anbefalte innlegg

Faktisk mer shitkids som spiller source enn 1.6

Shits kids får ikke til å fragge på 1.6 men det kan de på source.

 

Source er bra iallefall mye bedre en når det først kom ut men 1.6 kreve mye mer skillz enn source

8135953[/snapback]

............. :dontgetit:

 

Hva faen er Shitskids?

8142983[/snapback]

Du quotet en ;)

 

Neida, men det å si hvordan folk er på 1.6 eller Source er bare teit. Det finnes så mange tusen servere at du kan alltids finne en med ok folk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
forklar deg gutt, hvorfor krever 1.6 mere skillzzzzxxzz enn source? :whistle:

8145010[/snapback]

 

Det skal mere til å gjøre headshot på 1.6 enn source, men ja, det er sant at man må ha mer skillz enn motstanderen på Source og, men.. Ja..

Skulle du skutt headshot på en dukke i bevegelse, måtte det ha vært mer "skillz" til for å tatt headshot enn CS:S :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9
forklar deg gutt, hvorfor krever 1.6 mere skillzzzzxxzz enn source? :whistle:

8145010[/snapback]

 

Det skal mere til å gjøre headshot på 1.6 enn source, men ja, det er sant at man må ha mer skillz enn motstanderen på Source og, men.. Ja..

Skulle du skutt headshot på en dukke i bevegelse, måtte det ha vært mer "skillz" til for å tatt headshot enn CS:S :)

8145091[/snapback]

 

Pfft.. Jeg har 1.6 Cz og Source, Men husk.. Motstanderne blir også bedre.. Så Source handler det mer om Reflekser.. Altså Skills.. :w00t:

 

Selv spiller jeg CZ fordi bror' mi (Matsemann) og naboene gjør det..

 

Syntes CS:s er egentlig ganske Ok.. Ønsket fler spilte det..

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar
folk vil slutte når de store LIGaene slutter å holde 1.6 tournaments..

da vill folk slutte, men det vil ikke skje på mange år, håper jeg

Tviler :p

Men er nok en del som går over til ProMod ja, pga. grafikken :ermm:

 

EDIT: Quota feil ting :ermm:

Endret av golemm
Lenke til kommentar

Syns ak`en i 1.6 er mer virkelig enn i css, om man har sett en ak i aksjon så er det ikke mye stabilitet der. Alle våpen i css syns jeg er dårlige, samt mange i 1.6 er også litt uberegnilige. Men alt i alt er hitboksene i css snodige, er liksom ikke noe grense for hvor en skal sikte :)

Lenke til kommentar
en ting som irriterer meg at alel synes css er lettest... det er like lett for ALLE  å treffe hodet...yeeeeeeeeez

8164640[/snapback]

 

Det er tydelig at du ikke har spilt CSS. De som har spilt det mye, vet at det ikke er slik. Det er bare en elendig påstand 1.6-fansene har funnet på for å beskytte 1.6 fra CSS.

8164737[/snapback]

 

Et faktum er at recoilen ER mindre på source.

Lenke til kommentar
en ting som irriterer meg at alel synes css er lettest... det er like lett for ALLE  å treffe hodet...yeeeeeeeeez

8164640[/snapback]

 

Det er tydelig at du ikke har spilt CSS. De som har spilt det mye, vet at det ikke er slik. Det er bare en elendig påstand 1.6-fansene har funnet på for å beskytte 1.6 fra CSS.

8164737[/snapback]

 

Et faktum er at recoilen ER mindre på source.

8167552[/snapback]

 

Ja, men jeg synes ikke at det er lettere å få headshot i CSS. Jeg synes at 1.6 ble lettere etter å ha spilt CSS over en lengre periode. Men det er vel sikkert bare meg :)

Lenke til kommentar
en ting som irriterer meg at alel synes css er lettest... det er like lett for ALLE  å treffe hodet...yeeeeeeeeez

8164640[/snapback]

 

Det er tydelig at du ikke har spilt CSS. De som har spilt det mye, vet at det ikke er slik. Det er bare en elendig påstand 1.6-fansene har funnet på for å beskytte 1.6 fra CSS.

8164737[/snapback]

 

Et faktum er at recoilen ER mindre på source.

8167552[/snapback]

 

Ja, men jeg synes ikke at det er lettere å få headshot i CSS. Jeg synes at 1.6 ble lettere etter å ha spilt CSS over en lengre periode. Men det er vel sikkert bare meg :)

8167677[/snapback]

 

Er vel det ja :p

Når recoilen er mindre, er det jo lettere å spreade å headshoote..

Personlig synes jeg det er lettere å skyte headshots hvis du holder ned skyteknappen, enn når du prøver å skyte presist, kulene går jo ikke lengre utover enn når du skyter 3 og 3 skudd :p

Lenke til kommentar

Jeg vil påstå jeg kunne eid alle cs:s spillere som ikke har spilt 1.6 før, i 1.6, uavhengig av hvor pro du er.

 

Jeg er laangt i fra noen proffspiller. Er sikkert 10 000 spillere som er bedre enn meg.

 

Det er det derimot ikke mange av dere Source spillere som kan si.

 

Poenget mitt er at: En CS pro kan gå fra 1.6 til source og være pro innen ganske kort tid, men det ville tatt år for en source spiller å oppnå det i 1.6.

 

Altså: Ikke prøv dere med at Source ikke er lettere enn ordentlig CS.

 

(det er -eller har i det minste blitt- en community vs. community tråd, det kan ikke være altfor saklig.)

 

 

:!:

Lenke til kommentar
Jeg vil påstå jeg kunne eid alle cs:s spillere som ikke har spilt 1.6 før, i 1.6, uavhengig av hvor pro du er.

 

Jeg er laangt i fra noen proffspiller. Er sikkert 10 000 spillere som er bedre enn meg.

 

Det er det derimot ikke mange av dere Source spillere som kan si.

 

Poenget mitt er at: En CS pro kan gå fra 1.6 til source og være pro innen ganske kort tid, men det ville tatt år for en source spiller å oppnå det i 1.6.

 

Altså: Ikke prøv dere med at Source ikke er lettere enn ordentlig CS.

 

(det er -eller har i det minste blitt-  en community vs. community tråd, det kan ikke være altfor saklig.)

 

 

:!:

8167703[/snapback]

 

Bullshit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...