Gå til innhold

Hvorfor er css så lett?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sett at mange hater eller ikke liker css..

 

En av grunnene jeg ser ofte som går igjen er at det er for lett?

 

Men dere hitboxen? letter å hs? :hmm:

8037282[/snapback]

*Boom headshot* *Boom head shot*

 

Cs 1.6 trenger man litt mere skills i.

 

Spillte CS i en lengere periode før og da jeg prøvde CSS lo jeg meg nesten i hjel. ALT for enkelt.

Lenke til kommentar

Jeg spiller Source. jeg har spilt mye 1.6 før jeg begynte på Source.

 

Må si jeg liker Source bedre. Smaken er som baken. Statistikken over antall cs 1.6 og cs.s må tas med en klype salt. vet at det går i 1.6 favør men så er ikke resten av verden så pengesterk som Norge at de har råd til en pc som takler Source. da særlig i Asia.

 

Tror man finner voksne og fjortisser i begge versjonene. Jeg møter på mange hyggelige spillere men også noen av de patetiske.

Lenke til kommentar
Jeg ler meg nesten ihjel av slike poster  :!:

 

Du må være bedre enn motstanderen. Er det lettere for deg å få headshot er det det for motstanderen óg.  :roll:

8094464[/snapback]

ja haha. :D

 

Er man bedre så er man bedre. Likt for alle ja.

 

er også interessert i å høre hva som gjorde at gameplayet blir ødelagt, slik hun ovenfor nevnte.

8095899[/snapback]

 

ja jeg også, la oss få høre den som sa det, forsvar din uttalelse.

Lenke til kommentar
CSP eier CS:S ÒG 1.6, så hysj hysj, CSP vinner :p

8098792[/snapback]

 

Kan du utdype og forklare det utsagnet?

8099668[/snapback]

 

CSP får jo alt alle vil ha, CS 1.6 spillere spiller 1.6 fordi de liker recoil/baner/modellene bedre enn på source, source spillere spiller mest pga. grafikken, og CSP har grafikk og modeller som alle whiner etter.. :hmm:

 

Hva var det du ikke skjønte? hehe :p

Lenke til kommentar
CSP får jo alt alle vil ha, CS 1.6 spillere spiller 1.6 fordi de liker recoil/baner/modellene bedre enn på source, source spillere spiller mest pga. grafikken, og CSP har grafikk og modeller som alle whiner etter..  :hmm:

 

Hva var det du ikke skjønte? hehe :p

8102480[/snapback]

 

CSP får grafikken til CS 1.6. Jeg kommer -ikke- til å spille CSP. Jeg holder meg til Source, pga spillet, grafikken, fysikken, gameplayet osv. Jeg sere egentlig ikke vitsen med CSP.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...