Gå til innhold

Hvorfor er css så lett?


Anbefalte innlegg

Jeg vil påstå jeg kunne eid alle cs:s spillere som ikke har spilt 1.6 før, i 1.6, uavhengig av hvor pro du er.

 

Jeg er laangt i fra noen proffspiller. Er sikkert 10 000 spillere som er bedre enn meg.

 

Det er det derimot ikke mange av dere Source spillere som kan si.

 

Poenget mitt er at: En CS pro kan gå fra 1.6 til source og være pro innen ganske kort tid, men det ville tatt år for en source spiller å oppnå det i 1.6.

 

Altså: Ikke prøv dere med at Source ikke er lettere enn ordentlig CS.

 

(det er -eller har i det minste blitt-  en community vs. community tråd, det kan ikke være altfor saklig.)

 

 

:!:

8167703[/snapback]

 

Bullshit.

8167725[/snapback]

 

Nei, må si meg enig i det.

Var lett for meg å eie på CS:S etter kort tid, når jeg prøvde CS:S...

Mens f.eks. en kompis i klassen som er nokså god i CS:S, mister kontrollen i CS 1.6 ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

fy f**** for en diskusjon..

 

 

DET ER IKKE HVERKEN DU, DU, DU eller DEG SOM BESTEMMER HVILKET SPILL SOM ER BEST.. IKKE JEG HELLER..

 

Dette er hver sin smak, og vær fornøyd med det.

Jeg har Counter Strike 1.6 og Source jeg synes at begge spillene er veldig brae.

 

Det er ikke lettere å spille Source en 1.6 det er like vanskeligt.

 

Du har ikke noen fordeler uanset fordi at motspilleren har de samme.

 

På source er personene større å lettere å treffe, men det er jo det samme for motspillerne å?

 

Viss der er så vanskelig å forstå kan dere jo vente til CSP kommer ut

 

(hviss det gjør det da og rett meg viss det er noe jeg ikke har fått med meg om CSP)

Endret av kjetilm
Lenke til kommentar
fy f**** for en diskusjon..

 

 

DET ER IKKE HVERKEN DU, DU, DU eller DEG SOM BESTEMMER HVILKET SPILL SOM ER BEST.. IKKE JEG HELLER..

 

Dette er  hver sin smak, og vær fornøyd med det.

Jeg har Counter Strike 1.6 og Source jeg synes at begge spillene er veldig brae.

 

Det er ikke lettere å spille Source en 1.6 det er like vanskeligt.

 

Du har ikke noen fordeler uanset fordi at motspilleren har de samme.

 

På source er personene større å lettere å treffe, men det er jo det samme for motspillerne å?

 

Viss der er så vanskelig å forstå kan dere jo vente til CSP kommer ut

 

(hviss det gjør det da og rett meg viss det er noe jeg ikke har fått med meg om CSP)

8188528[/snapback]

 

 

Enig.

Lenke til kommentar
fy f**** for en diskusjon..

 

 

DET ER IKKE HVERKEN DU, DU, DU eller DEG SOM BESTEMMER HVILKET SPILL SOM ER BEST.. IKKE JEG HELLER..

 

Dette er  hver sin smak, og vær fornøyd med det.

Jeg har Counter Strike 1.6 og Source jeg synes at begge spillene er veldig brae.

 

Det er ikke lettere å spille Source en 1.6 det er like vanskeligt.

 

Du har ikke noen fordeler uanset fordi at motspilleren har de samme.

 

På source er personene større å lettere å treffe, men det er jo det samme for motspillerne å?

 

Viss der er så vanskelig å forstå kan dere jo vente til CSP kommer ut

 

(hviss det gjør det da og rett meg viss det er noe jeg ikke har fått med meg om CSP)

8188528[/snapback]

 

Moro, vi diskuterer ikke hvilket spill som er best, bare hvorfor CS:S virker lettere å treffe på ...

Lenke til kommentar
fy f**** for en diskusjon..

 

 

DET ER IKKE HVERKEN DU, DU, DU eller DEG SOM BESTEMMER HVILKET SPILL SOM ER BEST.. IKKE JEG HELLER..

 

Dette er  hver sin smak, og vær fornøyd med det.

Jeg har Counter Strike 1.6 og Source jeg synes at begge spillene er veldig brae.

 

Det er ikke lettere å spille Source en 1.6 det er like vanskeligt.

 

Du har ikke noen fordeler uanset fordi at motspilleren har de samme.

 

På source er personene større å lettere å treffe, men det er jo det samme for motspillerne å?

 

Viss der er så vanskelig å forstå kan dere jo vente til CSP kommer ut

 

(hviss det gjør det da og rett meg viss det er noe jeg ikke har fått med meg om CSP)

8188528[/snapback]

 

Moro, vi diskuterer ikke hvilket spill som er best, bare hvorfor CS:S virker lettere å treffe på ...

8189315[/snapback]

uansett golemm, disse diskusjonene utvikler seg alltid til hvem/hva/hvilket.. som er best.

På meg virker det som veldig mange av 1.6 "folket" er trangsynte og hater at valve ikke stoppet med å utvikle cs, på 1.6

Lenke til kommentar

En annen ting med CSS er at de såkalte "noobvåpnene"(duals, tmp/mac10, hagle etc.) har blitt utrolig buffa(dvs., gjort bedre av Valve). Man kan lett drepe folk på lang avstand med alle disse våpnene. Jeg klarer lett å skyte oneshot med hagla på middels avstand i CSS mot en motstander som har full hp.

Deagle har også blitt bedre, den er mye(og da mener mye!) nøyaktigere i CSS enn i 1.6. Det synes jeg er veldig feil, fordi et så kraftig våpen som Deagle burde ikke være lett å skyte med, å skyte bra med deagle er noe man burde lære seg.

Endret av TomFu
Lenke til kommentar
Jeg vil påstå jeg kunne eid alle cs:s spillere som ikke har spilt 1.6 før, i 1.6, uavhengig av hvor pro du er.

 

Jeg er laangt i fra noen proffspiller. Er sikkert 10 000 spillere som er bedre enn meg.

 

Det er det derimot ikke mange av dere Source spillere som kan si.

 

Poenget mitt er at: En CS pro kan gå fra 1.6 til source og være pro innen ganske kort tid, men det ville tatt år for en source spiller å oppnå det i 1.6.

 

Altså: Ikke prøv dere med at Source ikke er lettere enn ordentlig CS.

 

(det er -eller har i det minste blitt-  en community vs. community tråd, det kan ikke være altfor saklig.)

 

 

:!:

8167703[/snapback]

 

Bullshit.

8167725[/snapback]

 

Nei, må si meg enig i det.

Var lett for meg å eie på CS:S etter kort tid, når jeg prøvde CS:S...

Mens f.eks. en kompis i klassen som er nokså god i CS:S, mister kontrollen i CS 1.6 ;)

8167765[/snapback]

kanskje det er en grunn til dette? Valve hadde jo "planer" om å flytte flest mulig folk over fra 1.6 til source, noe som ble en flopp på en måte. Grunnen til at mange source spillere sliter i 1.6 er bla pga av haxing. Du kan ikke haxe igjennom 5 m tykke betongvegger i source, derfor må du forandre spillestilen din ganske mye. Ja det er kanskje enklere å få HS på source, men det går jo begge veier. 1.6 og source har lite til felles.

 

Jeg spillte 1.6, og det var gøy. Pga venner som spilte source så havnet jeg nå der. Hvis du bare spiller public så vil du jo uten tvil møte på noobs, jeg møter jo på noobs i public 1.6 også. Jeg ble virkelig glad i source når jeg endelig fant noen gode folk å mixe med, før jeg skaffet meg en clan. Vi er vel mid/mid+ nå, og det er drit moro. Det er ikke bare random når du spiller sånn, det er aim. Jeg skjønner at 1.6 folk syter, jeg klagde på source selv når jeg spilte 1.6. Nå synes jeg 1.6 er litt dumt (dont flame me !:( ).

 

I bunn og grunn så er alt det her personlige meninger, for eksempel jeg kunne aldri i livet tenkt meg å spille rune escape, selv om jeg vet at andre folk digger det. Jeg gidder ikke å bry meg mer med de 1.6 folkene som whiner over source, kan vi ikke heller spille vært vårt spill og slutte å klage på hverandre? :p

 

p.s.

og nei Ev1BL, du vil ikke kunne eie alle css spillere som ikke har spillt 1.6 før, sorry :)

Endret av emilya
Lenke til kommentar
OOooo.. det skulle du ikke ha sagt d0z. for da vill folk spørre deg "hvorfor?" ahehahe:p

ogderretter så vil du bli kalt REEETARD^^,

8200974[/snapback]

Jaha, ja. Lær deg først å skrive normalt, etter det kan du kanskje prøve å snakke til meg igjen.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...