Gå til innhold

Den Store Arena Tråden


Anbefalte innlegg

Noen tips om hva vi kan gjøre mot druid rogue? Å gå på roguen er nytteløst, ettersom druiden bare kan stå og hote han igjennom alt. Prøvde å gå på druid sist ettersom jeg fikk til en blind etter han trinketa fear, men brodern daua pga. lag. (blind og døde allikevel uten rupture på seg -_-)

 

Priest, rogue btw.

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Noen tips om hva vi kan gjøre mot druid rogue? Å gå på roguen er nytteløst, ettersom druiden bare kan stå og hote han igjennom alt. Prøvde å gå på druid sist ettersom jeg fikk til en blind etter han trinketa fear, men brodern daua pga. lag. (blind og døde allikevel uten rupture på seg -_-)

 

Priest, rogue btw.

 

Har ingen erfaring med disse setupsene, men kan ikke rogue focuse på rogue mens priest manaburn spammer druid? Hvis ikke så funker vel fear -> blind -> vanish+sap -> mind controle rotation som sagt før ^^

Lenke til kommentar
Har ingen erfaring med disse setupsene, men kan ikke rogue focuse på rogue mens priest manaburn spammer druid? Hvis ikke så funker vel fear -> blind -> vanish+sap -> mind controle rotation som sagt før ^^

 

Vel, nå føler jeg at bruttern ikke er så god i arena, men å manaburne med en rogue på deg er rimelig dødfødt :p Det i tillegg til at det å manaburne en god druid er vanskelig i seg selv.

 

Ligger på 1850 rating og tuller nå, vil ha våpen, men har tapt to kamper på rad mot samme full vengeful warlock+druid team (ja, det er veldig mange dårlige players på cyclone)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Har ingen erfaring med disse setupsene, men kan ikke rogue focuse på rogue mens priest manaburn spammer druid? Hvis ikke så funker vel fear -> blind -> vanish+sap -> mind controle rotation som sagt før ^^

 

Vel, nå føler jeg at bruttern ikke er så god i arena, men å manaburne med en rogue på deg er rimelig dødfødt :p

 

Vet det, derfor jeg sa at rogue burde focusere på rogue. Da må druid heale og da har priest sjanse til å manaburne. Da må druid enten heale (og blir manaburna hvis han er litt noob) eller så gjemmer druid seg bak pilars og rogue blir ganske småeid.

Lenke til kommentar

Jobber for 2k med alten min nå :) (Dinga 70 for 6 uker sia)

 

Har fått meg alt honor gearet og 4/5 s3 (booster meg til 1200 pts i uka i min mains sine "warmup" teams)

 

Burde gå glatt å hitte 2k og kjøpe pauldrons om ei uke :p 1950 atm som druid/rogue/lock.

 

 

Booste sine alts ftw :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Da må druid heale og da har priest sjanse til å manaburne.

 

Et ord: Kick :) Roguen kicker manaburn glatt, eller stunner, eller gouger ;p

 

han må nå først komme seg vekk fra den andre roguen for å kunne kicke eller stunne eller gouge.

Lenke til kommentar
Noen tips om hva vi kan gjøre mot druid rogue? Å gå på roguen er nytteløst, ettersom druiden bare kan stå og hote han igjennom alt. Prøvde å gå på druid sist ettersom jeg fikk til en blind etter han trinketa fear, men brodern daua pga. lag. (blind og døde allikevel uten rupture på seg -_-)

 

Priest, rogue btw.

 

http://www.sk-gaming.com/file/6124

 

Druid/Rogue vs. Rogue/Priest. Jeg vet godt at druidteamet vinner, men det gir en god pekepinn om hvordan de spiller, og følger du godt med ser du også hvordan targetswappingen foregår.

Lenke til kommentar
Hvordan vil rogue, holy paladin og demo warlock (vet ikke roguespec enda) funke i 3v3?

 

Demo lock er for squishy og paladins er for lette å kontrollere med RMP, som er det vanligste teamet med stor margin.

 

Jeg kunne jo speccet SL/SL? Men den speccen er gørrkjedelig. ;/

Endret av Moonshield
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...