Gå til innhold

Den Store Arena Tråden


Anbefalte innlegg

Ble tilbudt 4000 gull for å booste en warrior til 2k personal rating. Håper gutten vet hvordan man spiller. Nå er det først og fremst druiden sin spilling som bestemmer det meste, men det hjelper at warrioren kan sakene sine, og timer trinket/fear riktig, samt kan swappe targets fort og interrupte casts, og så dpse igjen. Han jeg spiller med for tida har peiling på det, så har blitt litt bortskjemt i det siste.

 

Fikk også 500 gull for å spille en warrior fra 1780 til 1850 rating. Ble litt overraska over at han faktisk kunne spille veldig bra. Gikk som en lek, 6-0.

 

Håper ikke Blizzard fikser boosting/pointselling før jeg har fått nok gull til at jeg aldri trenger å farme/gjøre dailies igjen.

 

Har spilt i lang tid uten å tenke over at jeg kan gjøre sånt, starta for alvor i forrige uke.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Veit, alle de andre som spiller PvP i guildet har holdt på med dette i laaang tid.

 

Jeg har mekka flere 2v2s (egentlig mer chill å selge 3v3 pga. queuetimes osv., men er så mange dårlige spillere på serveren min, vanskelig å finne teams). Han jeg spiller med skal på ferie nå, men det blir mass selging så fort han kommer hjem. Booster personal rating i mellomtida.

 

Vurderer også å bytte "PvP-main" fra druid til shaman nå. Har spilt druid litt lenge, og shaman ser ganske fett ut i 2.4, med ghost wolf-kiting, og en mer aggressiv spillestil.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Hei.

 

Jeg har nettopp levlet shamanen min til level 70 og, siden det er Alterac Valley weekend akkurat nå, lurer jeg på hva slags specc jeg bør være for 5v5.

 

Har fire andre venner som jeg skal "teame" opp med, til sammen har vi disse klassene: priest, shaman, paladin, rogue, warrior(bare 64 enda), warlock og mage.

 

Lurer på hva som ville vært det beste 5v5 teamet, og hvordan jeg, som shaman, burde specce.

 

-Nbut

Lenke til kommentar

Holy pala, disc priest, elemental shaman, frost mage og MS warrior.

 

Dette er den vanligste 5on5-setupen, ofte kalt 2345. Elemental er et must med tanke på den ekstreme skaden de kan gjøre på flere targets samtidig, såvel som den ekstreme DPS-boosten de tilfører resten av gruppa med totems og bloodlust.

 

Eventuelt så kan dere prøve lock, rogue, mage, pala og priest. Ser det er det vanligste teamet på 2200 rating+ :)

Endret av Loeve
Lenke til kommentar

Nå som TG nærmer seg tenkte jeg at jeg skulle få gjort noe seriøs arena, er selv warrior (sjekk meridoc i signatur) med rett under 300 resillience, når TG begynner har jeg cirka 1850 points og 10k honor, så lurer egentlig på hva jeg bør upgrade og hva dere tror om en rogue/warrior setup, roguen mener selv han ikke har skills, jeg mener han er en av de bedre roguene jeg har sett, har forbedringspotensialet, men er god, jeg er vel hverken veldig god eller veldig dårlig, midt på treet, er dette en kombo som kan funke og har du/dere noen generelle tips?

 

Edit: Glemte at jeg har endra signatur, http://sylvanas-eu.warcrafter.net/Meridoc

Terokkar trinket byttes ut med insignia of horde og green-gemmen i chesten er allerede bytta med 4resi + 6stam gem.

Endret av Kuldesjokk
Lenke til kommentar
Nå som TG nærmer seg tenkte jeg at jeg skulle få gjort noe seriøs arena, er selv warrior (sjekk meridoc i signatur) med rett under 300 resillience, når TG begynner har jeg cirka 1850 points og 10k honor, så lurer egentlig på hva jeg bør upgrade og hva dere tror om en rogue/warrior setup, roguen mener selv han ikke har skills, jeg mener han er en av de bedre roguene jeg har sett, har forbedringspotensialet, men er god, jeg er vel hverken veldig god eller veldig dårlig, midt på treet, er dette en kombo som kan funke og har du/dere noen generelle tips?

 

Edit: Glemte at jeg har endra signatur, http://sylvanas-eu.warcrafter.net/Meridoc

Terokkar trinket byttes ut med insignia of horde og green-gemmen i chesten er allerede bytta med 4resi + 6stam gem.

 

Farm deg Medallion of the Horde så fort som mulig. Hadde det ikke vært for at du sikkert ville gjøre mer enn å farme battlegrounds på TG ville jeg også ha skaffet Battlemaster's Cruelty, Vindicator's Pendant of Triumph, Vindicator's Band of Triumph, og Veteran's Band of Triumph,

 

Ellers vet jeg at du ikke har Dory's Embrace ennå selv om du har badges. Slack!.

 

Ellers ville jeg brukt points på Vengeful Head, Legs eller Chest...

 

Første prio: Honor (Medallion of the Horde + Vindicator's Band of Triumph) Heroic Badges (Dory's Embrace) og Arena points (Head, Legs eller chest)

 

PS. Hvem er roguen? Tøs? (isåfall 0 forbedringspotensiale.)

Endret av PSV
Lenke til kommentar
har lest den setningen ca 10 ganger nå, sjønner ikke noe, vurder å omformulere den.

 

Anyways, i et warrior/druid team, hvem er det som "avgjør" mest på det laget?

 

Begge to. Forsvarer ikke warrioren druiden med Hamstring og Intercept så er ikke druiden verd t noe, samme med Druid når ting skal ned, hadde det ikke vært for druiden så hadde ikke warrioren klart å tatt ned noe som helst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...