Gå til innhold

Den Store Arena Tråden


Anbefalte innlegg

Alten min sitt arena-team består av meg (shadowpriest), og en mage (frost). Begge er fullt PvE-geara, med raiding specc. Har vel 24 res eller noe... Dette skulle vel gå til helvete (Useriøst arena team, siden dette er en PvE-char), men det gikk faktisk 'greit'.

 

Vant mot en warrior og en pala. Totalt mistet vi 4 hp til sammen... Det var gøy, det..!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For dere som har spillt 2v2, er køene blitt mye kortere etter 2.4?

Hvis ja, hvor mye?

 

Fra ~14 minuter til ~2 minutter.

Endelig er det mulig å spille 2v2 på andre tider enn klokka 8 på morgen.

 

EDIT: Dette var da på en torsdag fra klokken 16.00 til ca. 17.30.

Endret av Guka
Lenke til kommentar

Jeg spiller warrior pala selv, hvor jeg er paladinen. Det vi gjør om vi møter spriest mage er:

 

warrior charger spriest, jeg judger og holy shock for ca 3000. Warrior fearer så de bruker trinket, jeg stunner spriest. Da er han som regel død. Note: jeg healer ikke en eneste gang pga silence. Etter det eller litt før bobler jeg for å heale oss opp, og magen vil dø.

 

Men jeg trenger hjelp til noe. Møtte en kominasjon i går, spriest og hunter. Problemet er absolutt ikke kiting osv, men at jeg går tom for mana. Hunter sender pet med poison på meg + viper sting, og priest mana drainer meg. Jeg får ikke dispella på lenge. Om jeg bobler mass dispeller priesten. Noen ide hvordan vi kan slå de?

 

Og nei, jeg er ikke superpro. Er på rundt 1650 rating i uka, og rundt 300 resilience med en pve warrior med 50 resilience.

Lenke til kommentar

Men hvis mage'n har frost armor oppe blir det veldig lett for han å få 6-7 yards om han vet hvordan man burde bevege seg i arena.. :p

 

Dog mage's med freedom på seg er så seson 1 stil :D

 

 

Spilte 2s med min alt druid igår, møtte hauger av dobbel dps, er helt sjukt tense som druid mot rogue/mage lol

 

Ene kampen var jeg på under 100hp iallfall 3-4 ganger, dog swiftmend kom opp samme sekund hver gang lol..

 

Hjertet slår når du løper for livet som det :D Veldig deilig forskjell fra å stå i sheep mot rogue/mage 90% av kampen som warrior dog

Lenke til kommentar

Hvordan er egentlig dobbel mace rogue? Jeg og en annen rouge kompis prøvde nå denne uka (har ca 150 res og 8,5k hp) med gladiator macene og den "gamle" HARP spekken. Det funka utrolig bra på 1400 rating som vi er på nå, men vil dette fungere noe bra på høyere rating? (så klart da med bedre gear)

Lenke til kommentar
Spilte 2s med min alt druid igår, møtte hauger av dobbel dps, er helt sjukt tense som druid mot rogue/mage lol

 

Haha, ja, eller 2xrogue :p Jeg sliter "litt" for å si det mildt med 100 res og 6800hp :!: Endte opp med 2-8 da, men møtte for mange dobbel rogue teams som ikke breaka stealth før de fant meg :<

Lenke til kommentar
Iallfall en må være SHS

 

Men ja du kan nå over 2k med den comboen. (Få deg en human rogue og dere knuser fleste druid teams :p)

 

Noen andre som kjøre arena tournament da? Starta med practice idag lol..

 

Ganske morro.

 

Har tenkt på det, men hva er en fornuftig SHS spekk da? Mister så mye fra combat hvis man spekker helt dit... Vi bruker som sagt begge mace, så mace spec er hvertfall fin å få med

Lenke til kommentar

Lurer på en ting. Vi taper så utrolig mange arenakamper fordi bror min dør tidlig (holy/disc med 375res). Han påstår at bare kan bruke instantcasts når han har melee på seg ettersom kicks osv. stopper alt annet. Jeg ser for meg at det bude være mulig å lure melee med fake casts osv, men hva gjør dere high rata priests i pvp?

 

Kommer ikke over 1800 pga. dette.

Lenke til kommentar
Lurer på en ting. Vi taper så utrolig mange arenakamper fordi bror min dør tidlig (holy/disc med 375res). Han påstår at bare kan bruke instantcasts når han har melee på seg ettersom kicks osv. stopper alt annet. Jeg ser for meg at det bude være mulig å lure melee med fake casts osv, men hva gjør dere high rata priests i pvp?

 

Kommer ikke over 1800 pga. dette.

 

Feilen her ligger egentlig hos deg. Blind, shiv, gouge motstanderen som broren din har på seg. Shiv - gouge er en fin combo, siden den lar broren din få et lite forsprang, 2cp slice and dice --> nuke healer el lign.

 

Tips til broren din, hjelper veldig mot warriors: Fear med en gang han charger HVIS han fortsatt er i battlestance, eneste måten warrioren da kan komme ut av fear på er å bruke deathwish eller trinket. Uansett hvilken han bruker så bør priesten nå ha nok forsprang til å kunne holde unna warrioren til du som rogue hjelper til.

 

Ellers så er mindcontrol en fin bil.

Lenke til kommentar

Som sagt, mind control, eller manaburn motstanderen dersom han har mana. Melee-en blir da NØDT til å bruke sin interrupt på dette (med mindre han er macelolRNG-specced), og du har holy-school fri til å kaste heals så mye du vil.

 

Dersom det er viktig at dere får inn manaburns, er det fint om du sier ifra på vent "KS om 2 sek", og da er du fri til å manadraine en liten periode.

 

Fake casts funker også, selv om jeg synes det er viktigere som andre klasser, som f.eks. paladin.

 

KS + drink fungerer også om dere er flinke til å bruke LoS, spesielt på RoL.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Feilen her ligger egentlig hos deg. Blind, shiv, gouge motstanderen som broren din har på seg. Shiv - gouge er en fin combo, siden den lar broren din få et lite forsprang, 2cp slice and dice --> nuke healer el lign.

 

Gjør alt dette, problemet er egentlig mot rogues som dodger stort sett alle gouges. Om jeg skal kunne shive han som er på priesten må han følge med meg. Jeg kan ikke hoppe frem og tilbake mellom dps og healer.

Lenke til kommentar
Feilen her ligger egentlig hos deg. Blind, shiv, gouge motstanderen som broren din har på seg. Shiv - gouge er en fin combo, siden den lar broren din få et lite forsprang, 2cp slice and dice --> nuke healer el lign.

 

Gjør alt dette, problemet er egentlig mot rogues som dodger stort sett alle gouges. Om jeg skal kunne shive han som er på priesten må han følge med meg. Jeg kan ikke hoppe frem og tilbake mellom dps og healer.

 

Sprint - dps, do your thing, vanish Shs CS healer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...