Gå til innhold

Den Store Arena Tråden


Anbefalte innlegg

Timinga går ganske greit, trenger nok litt øving men sitter alltid i samme rom når vi tar kamper så...

 

Men hvordan prioriterer man stats på rogue i arena? Er det alltid stamina over alt også critt over AP? Eller burde man gå for ap`?

 

Har for øyeblikket 22,25% crit 9500hp og 1049 ap. Dobbel mongoose og gladiator macene. Spekken min er: Spekk

Noen som har noen tips? Om spekk stats eller noe som helst egentlig??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har for øyeblikket 22,25% crit 9500hp og 1049 ap.

 

Er du seriøs? Uhorvelig dårlig attackpower da :o Grønt gear i såfall? Har selv 1750ap, 30%crit og 5%hit med season1gear og s3 chest. Boost opp apen asap :p 10k hp+ er for øvrig et bra mål. Gem ap i røde sockets og ap+crit i gule. Alltid priesten som får bank hos oss som regel.

 

Edit: Min er erfaring på cyclone er at det er druids som stopper oss og ikke gear. Tre kamper på rad møtte vi druids i går (druid+rogue x2 og druid+hunter). Er helt lol å spille mot. Vant en av de da heldigvis. Spilte en stund på 1800 rating, men nå kommer vi ikke opp igjen pga. mengden druid teams på 1700. Er trist :( De vinner alltid manawar dessverre.

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar

En kompis av meg spiller en rogue med disse statsene: 1561AP, 33% crit, 10444 hp, 58 hit, 402 resilence og en 16/0/45 specc.

 

Et par spørsmål fra han gjennom meg:

 

- Hva trengs det mer av? Mer hit?

- Burde han gå 2v2 med en priest? Eller mage/druid/rogue/whatever?

- Med slikt gear han har nå, kan han nå høy rating da?

Lenke til kommentar
En god priest er MEGET viktig. Jeg anser meg som en god rogue, men bror min er rimelig dårlig i arena har jeg fått oppleve. Lå en stund på 1800, men nå klarer vi ikke 1700 lenger engang. Derfor ga jeg opp til fordel for en felguard warlock.

Han er jo ikke rimelig dårlig når dere ligger på 1800 rating, men heller ikke kjempegod heller :)

Lenke til kommentar

Hehe, vel, vi LÅ på 1800 :( Nå hadde vi 1640 før vi ga opp. Alt har bare gått i dass i det siste :/ Han spilte forøvrig med RANK1 shield i 3uker. Sier litt gjør det ikke? :p

 

Uansett, startet på 1500 og fikk 8-2 idag med warlock+rogue. Ikke så galt med tanke på at den eneste grunnen til at vi tapte de to kampene var at han ikke er en god pillarkiter :( (må gjøre han oppmerksom på det og da er det for seint).

Lenke til kommentar

Warlock som må LoS-kite? Er ikke så veldig mange situasjoner jeg ser for meg det som warlock/rogue. Det er mer en healer/DPS taktikk.

 

Hva møtte dere?

 

Jeg skulle booste en lock opp til 2000 som lock/rogue. Hjalp han opp til 1850 med druiden (det var en random som var vant til å ligge på 1600 rating, så jeg sa ja pga. utfordringen, først og fremst), og ville prøve roguen min litt for gøy. Fikk ikke spilt games med roguen, fordi portene mine ble stengt av den IT-ansvarlige for internatet jeg bor på.

 

Han sa selv at han var en god spiller, men det var sjokkerende hvor mye han ikke visste om ulike matchups og taktikker. Jeg lærte han gradvis opp, og selv om det var irriterende i begynnelsen, så var det gøy å se at han etterhvert begynte å få taket på det.

 

Poengene mine her, er at:

 

1. Kanskje du ikke har så god peiling som du tror du har :p.

2. Dersom du kan det meste, så tar det ikke alt for lang tid å lære opp broren din. Joda, det er en del matchups dere kommer til å tape mot de første gangene, men spiller dere nok games får broren din grepet på alle matchupene etterhvert som tiden går.

 

Er det ikke et lite tankekors at du spilte med broren din i 3 uker uten å merke at han brukte rank 1 shield?

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...