Gå til innhold

Den Store Arena Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan vil retri pala + warlock fungere ?

 

jeg spiller warlock med SL-SL (11.khp, 395 res, 1100 spell dmg)

 

retri pala har vel rundt 300 res 10k hp.

 

jeg syns han burde specce holy med det gidder han ikke. hvordan kommer dette til å gå `?

 

Det vil sannsynligvis gå meget dårlig, dere har verken burst eller CC nok til å "nuke" et target, og uten MS/Aimed shot/poison vil for eks en NS+HT være dødlig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Er en disc / holy priest og vennen min er en rogue. Noen som har en god video / taktikk mot de fleste klassene? (Lvl 64 atm, så har ikke testet 70 spells eller noe)

Lenke til kommentar

Dritt. SP-en blir bursta ned på null komma niks, og begge to er grønnsaker mot rogue teams. Oppskrytt apekatt-team som var bra i season 1. De er også rake motsetninger. SL/SL er en seig, langvarig spec som vinner ved å strekke kampen ut til sin favør. Shadow er en glasskanon med ekstrem burst som har mana i ett minutt. Tops.

Endret av Loeve
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Dritt. SP-en blir bursta ned på null komma niks, og begge to er grønnsaker mot rogue teams. Oppskrytt apekatt-team som var bra i season 1.

 

+1

Lenke til kommentar
Dritt. SP-en blir bursta ned på null komma niks, og begge to er grønnsaker mot rogue teams. Oppskrytt apekatt-team som var bra i season 1. De er også rake motsetninger. SL/SL er en seig, langvarig spec som vinner ved å strekke kampen ut til sin favør. Shadow er en glasskanon med ekstrem burst som har mana i ett minutt. Tops.

 

Edit: Lese første posten før man skriver er noe drit ja :p Skøyt meg selv i foten der.

Uansett, lar posten stå for de som er ukjent med dette set-up'et.

 

Nåja. Du kan utrette litt av hvert med en eksepsjonell shadow-priest. De funker kanskje ikke i en 5v5-setting, men de kan gjøre det veldig bra i 2v2, og 3v3.

 

Selv spiller jeg i en shadow-RMP, og vi gjør det relativt bra . Lagets armory profil er litt bugged for tiden, men alle kampene er spilt av mage, rogue, shadowpriest.

 

Det kan godt hende at Blackout er en skikkelig bedriten battlegroup, (noe jeg tviler på) siden vi klatrer såpass høyt med et "ødelagt" set-up. Shadow-RMP fungerer i dag, siden det er så ufattelig mange RMP-counter-teams som spiller for tiden. Folk skjønner rett og slett ikke hvordan de skal forholde seg til så mye burst denne combo'n pakker med seg. Med god koordinering dør første target i løpet av veldig få sekunder.

 

Selv om du må belage deg på ekstremt mye tanking som shadow-priest i denne set-up'en, så er du langt fra ubrukelig. du har et heftig burst-potensiale, instant cc, og back-up healing. Det fungerer i alle fall for oss.

Endret av .Brusfisk
Lenke til kommentar
Shadow priest + rogue, derimot, now that's fun :>

Spiller casual arena sammen med en rogue i guilden(ca. 10 matches annenhver uke) og det er utrolig moro når vi lykkes, har bare ~1570 rating men moro er det uansett. Begge spiller med pve speccs, så er vel en liten setback der.

Endret av Sink
Lenke til kommentar

Det er en utrolig vanskelig men givende kombinasjon, ja. Klaffer alt og CC-rotasjonen er som den skal være, er kampen over på 20 sekunder. Én liten feil og presten er død på samme tid. Stemmekommunikasjon er et must for å lykkes på høyere rating.

Endret av Loeve
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...