Gå til innhold

Den Store Arena Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

AP - POM - PYRO * 2 + Fireblast * 2 + Blast wave * 2 = dead hmm alt utenom en bubbla pala :p

 

(uten crits er det rundt 3500+3500+1500+1500+1500+1500 = 13000 d

mg, med crits 28000 pga ignite!)

 

DIE! (Så blir det 2 mages uten pom & ap igjen mot den siste spillern som er easy win anyway)

 

!

Lenke til kommentar
AP - POM - PYRO * 2 + Fireblast * 2 + Blast wave * 2 = dead hmm alt utenom en bubbla pala :p

 

(uten crits er det rundt 3500+3500+1500+1500+1500+1500 = 13000 d

mg, med crits 28000 pga ignite!)

 

DIE! (Så blir det 2 mages uten pom & ap igjen mot den siste spillern som er easy win anyway)

 

!

8036022[/snapback]

njaa http://thottbot.com/?i=37473 er en fin ting vist engineer:) da er det to mages død vist brukt rett

Lenke til kommentar
AP - POM - PYRO * 2 + Fireblast * 2 + Blast wave * 2 = dead hmm alt utenom en bubbla pala :p

 

(uten crits er det rundt 3500+3500+1500+1500+1500+1500 = 13000 d

mg, med crits 28000 pga ignite!)

 

DIE! (Så blir det 2 mages uten pom & ap igjen mot den siste spillern som er easy win anyway)

 

!

8036022[/snapback]

njaa http://thottbot.com/?i=37473 er en fin ting vist engineer:) da er det to mages død vist brukt rett

8036140[/snapback]

 

Funker sjelden mot lvl 70's :)

Lenke til kommentar
AP - POM - PYRO * 2 + Fireblast * 2 + Blast wave * 2 = dead hmm alt utenom en bubbla pala :p

 

(uten crits er det rundt 3500+3500+1500+1500+1500+1500 = 13000 d

mg, med crits 28000 pga ignite!)

 

DIE! (Så blir det 2 mages uten pom & ap igjen mot den siste spillern som er easy win anyway)

 

!

8036022[/snapback]

njaa http://thottbot.com/?i=37473 er en fin ting vist engineer:) da er det to mages død vist brukt rett

8036140[/snapback]

 

Går ikke ann å bruke engi ting i arena..

 

Jeg og en kompis spiller rogue (meg) og priest (han). Har vunnet de fleste kampene til nå, funker ganske bra. Det som gir oss mest problemer er grupper med druids. De tåler bare rett og slett for mye.

Lenke til kommentar
AP - POM - PYRO * 2 + Fireblast * 2 + Blast wave * 2 = dead hmm alt utenom en bubbla pala :p

 

(uten crits er det rundt 3500+3500+1500+1500+1500+1500 = 13000 d

mg, med crits 28000 pga ignite!)

 

DIE! (Så blir det 2 mages uten pom & ap igjen mot den siste spillern som er easy win anyway)

 

!

8036022[/snapback]

njaa http://thottbot.com/?i=37473 er en fin ting vist engineer:) da er det to mages død vist brukt rett

8036140[/snapback]

 

Går ikke ann å bruke engi ting i arena..

 

Jeg og en kompis spiller rogue (meg) og priest (han). Har vunnet de fleste kampene til nå, funker ganske bra. Det som gir oss mest problemer er grupper med druids. De tåler bare rett og slett for mye.

8036161[/snapback]

 

Kan bruke engi trinkets tror jeg, er bare consumeables og ting med cd over 10min som ikke funker :) (correct me if im wrong)

Lenke til kommentar

BTW, noen som vet hva som er best på blade'æs edge arena? (Mage+Rogue) Bli nede eller gå opp, mount eller ikke, Vi går somregel opp, så star hanb bak meg menst jeg bruker Blizzard rank 1 til å dekke brua. Eller så går han og sapper så nuker vi 1 fort :)

 

Men får noen ganger problemer, som f.eks når 2 dps klasser kommer springende på mount.

Lenke til kommentar

tja, møter du pala i en arena group, bør du få han til å bruke divine shield asap. Deretter får du prøve å nuke han når shield er ferdig, palas er rett og slett irriterende når de er i live :p I arena er jeg hunter og en kamerat priest. Vi fikk 1800 rating på det høyeste ;) Tapte egentlig bare mot folk som var syke til å gå ut av LOS til riktig tid ;)

Lenke til kommentar

Pazaak, har du spilt Kotor sånn tilfeldigvis?

 

Tja, vil anbefale å ha en god ide om hva dere skal gjøre før dere går inn. Og helst ha en som kan dispelle. Crowd controll er også ekstremt greit å ha med. Ventrilo er en fordel med tanke på kommunikasjon, eller bare sitte i samme rom.

 

Vær oppfinnsom, bruk Counterspell til å dra warrioren i combat, poly for å avbryte spellcasting og det som er. Det er mange "stunts"alle classes kan fyre av om de bare tenker seg om.

 

Og for guds skyld, ikke whine! Om du syns noe er ubalansert, finn en måte å slå det på. Ikke sitt i ett hjørne og sipp at det er overpowered. Joda, noenting er overpowered, men det gjør det blir ikke bedre av å sutre. Samt, å slå noen som er overpowered er da mer tilfredsstillende enn å slå noen som egentlig ikke hadde sjans til å begynne med? ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...