Gå til innhold

Den Store Arena Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg (Rogue) og en kompis (warrior) tenkte vi skulle skaffe oss en healer, så vi kunne mekket oss et 3v3 team. Vi har tenkt veldig mye på resto druid. Men jeg fikk lyst til å spørre her. Hva mener dere er den beste healeren for 3v3?

 

Resto dr00d ofc, men en god Disiplin Prest kunne sikkert også fungert om dere beskytter han litt.

Endret av squonk
Lenke til kommentar

Hei. Meg og en venn driver nå en del med 2on2s! Jeg er Disc priest og han er rogue. Vi vinner egentlig utrolig mye med tanke på gearet vårt (green lvling gear for det meste) og tenkte å hoppe rett over S1. (11-19 så langt all time score).

 

En ting vi sliter veldig med er Paladin og Warrior. Paladinen er så siiinnsykt seig, og jeg (priest) må nesten tanke warrioren som alltid går på meg, mens vennen min (rogue) må prøve å ta paladinen og ikke la paldinen heale. Innen paladinen er på 20% er jeg godt død og warrioren har 50-70% hp igjen (reflectet av shield).

 

Forslag på hvordan vi kan håndtere dette?

Lenke til kommentar
Hei. Meg og en venn driver nå en del med 2on2s! Jeg er Disc priest og han er rogue. Vi vinner egentlig utrolig mye med tanke på gearet vårt (green lvling gear for det meste) og tenkte å hoppe rett over S1. (11-19 så langt all time score).

 

En ting vi sliter veldig med er Paladin og Warrior. Paladinen er så siiinnsykt seig, og jeg (priest) må nesten tanke warrioren som alltid går på meg, mens vennen min (rogue) må prøve å ta paladinen og ikke la paldinen heale. Innen paladinen er på 20% er jeg godt død og warrioren har 50-70% hp igjen (reflectet av shield).

 

Forslag på hvordan vi kan håndtere dette?

 

Bruk line of sight - få warrioren til å gå etter deg rundt hjørner og søyler slik at paladin må komme ut i det åpne for å heale. Da kan du mana-burne paladin, bruk shadowfiend etter at han har brukt skjoldet sitt.

Lenke til kommentar

Om dere har dårlig gear så burde det gjøre som jeg gjør på altpriesten med roguen.

 

Sett roguen på warriorn 24/7. Pass på å dispelle BOF og kite han rundt og rundt og rundt og rundt pillars.

 

Catch pala med fears når han må heale.

 

Gjør dette om igjen, til slutt så har han brukt trinket & bubble for emergency heal så gjør dere det samma igjen, bare denne gangen går dere fear > blind > sap og du som priest kjører power infusion på deg selv og nuker.

 

Fungerer alltid for oss.

Lenke til kommentar

Prøvde det dere skrev her nå i dag, funket utrolig bra! Meide ned s3 teams (for så vidt kan man lure hva de drev på med, noen av de) på denne måten! Rogue gjorde dps på warrior og jeg sto bak (som dere nevnte her) og holdt meg unna. Så snart paldinen viste seg var det rett frem med manaburn / fear. Overrasket meg hvor fort jeg får drainet all manaen til paladinen! (Er speccet i manaburn også.)

 

Vi gjorde det samme også mot hunter/paladin team. Holdt oss nær hunter så han ikke fikk gjort noe særlig, mens paladin sto og prøvde å heale (mens jeg drainet). Herlig hvordan Paladin blir til en vandrende kjøttklump kun med autoattack om man tar vekk manaen :D

Lenke til kommentar

yes yes yes! no more "jeg har full s3 og skal hjelpe min kompis å få poeng"!!!!

  • Matchmaking: If a queued player has a personal rating higher than their team rating, the matchmaking system will now use the highest personal rating of a queued member of that team for matchmaking purposes, instead of the team rating.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...