Gå til innhold

Den Store Arena Tråden


Anbefalte innlegg

Har også store problemer med å se for meg hvordan det skal være "en av de beste komboene om spilt riktig". Destrolock taper mye på spell pushback, sliter med langt dårligere survivability enn SL/SL og tynes lett av warrior/rogue/hunter, som alle er blant de vanligste klassene 2k+.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
spiller druid med 8/11/42 spec, men lurer på å prøve restokin.

så ka setups er restokin bra i?

 

Jeg spiller restokin+warrior i 2v2.

 

Dog for å kjøre dette burde du og warrioren din ha et veldig bra samarbeid. (Warriors kan ikke stikke av som en rogue, eller stoppe dps som en rogue)

 

Risky combo, men man får VELDIG store fordeler mot alle andre outlast teams. (Mirrors blir altfor lett)

 

Dog om dere ikke spiller bra sammen vil warrioren dø veldig fort, eller du vil dø veldig fort spesielt mot dobbel dps.

 

Dog, vi har spilt denne komboen til topp 3 på blackout og top 10 på Cyclone.

 

 

 

Restokin+Destro warlock fungerer ikke.

 

Restokin+sl/sl warlock ja.

 

En destrowarlock vil dø ekstremt for, en restokin har veldig lav burstheal iforhold til en vanlig resto druid. (Swiftmend & 50% regrowth crit = borte)

 

Det er også hvorfor det er vanskeligere å spille restokin + warrior enn for eksempel resto kin + rogue.

 

Dog er veldig morsomt og åpner opp ett helt nytt arsenal av taktikker.

 

Ler veldig godt når top 5 warrior/druid teams må pillar kite druiden min sin moonfire spam :D (Vi splitter dem opp, restokin knuser en warrior så hardt at det ikke er morsomt engang, en god restokin kan regene mana samtidig som han dreper en warrior)

 

 

Fordeler med restokin:

 

Super mana regen (Inkludert at du kan gå moonkin form og autoattacke pet for en 150 mana per hit, og dreamstate selv.)

 

Druiden kan drepe pets veldig enkelt selv.

 

Assiste mye på damage.

 

Stå i Moonkin form med 400% armor og caste entangle/cyclone (Bear form bare at du kan kaste cyclone/entangle)

 

Like bra hots som en vanlig resto druid

 

Mye mye mye morsommere for deg, og for din partner å spille.

 

Ulemper:

 

Ingen feral charge

 

Lav burst heal.

Endret av PcT
Lenke til kommentar

Hm, begynner så smått å få druiden til 70 nå, vurderer litt hvilke teams jeg skal ha, og forsåvidt også hvilken specc.

 

Sinnsykt lyst å kjøre Feral-spec, men usikker på hvor smart det er.

 

Druid/Rogue/Warrior blir det nok i 3v3, uansett setup.

Lenke til kommentar
Ser ikke helt hvordan det kan være optimalt. Sett en DPS på locken, og alle hans cast time spells blir eid. Joda, sterk burst, men virker som det er lett å tape også.

 

Restokin+SL/SL eller demo funker det også.

 

Vel, jeg så en film (laget av heidiheineken) der hu/han forklarer hvordan en destrolock er suveren på burst.

 

Backslash - immolate - incinerate (instant) - conflagrate - cyclone - soul fire + SF

 

Denne bursten får ned det meste i 2vs2, Hvis dere ser filmen han har lagd skjønner dere bedre. Finner den ikke selv nå, men ligger på wcm.

 

Men somsagt, finnes mange counters.

Lenke til kommentar
Ser ikke helt hvordan det kan være optimalt. Sett en DPS på locken, og alle hans cast time spells blir eid. Joda, sterk burst, men virker som det er lett å tape også.

 

Restokin+SL/SL eller demo funker det også.

 

Vel, jeg så en film (laget av heidiheineken) der hu/han forklarer hvordan en destrolock er suveren på burst.

 

Backslash - immolate - incinerate (instant) - conflagrate - cyclone - soul fire + SF

 

Denne bursten får ned det meste i 2vs2, Hvis dere ser filmen han har lagd skjønner dere bedre. Finner den ikke selv nå, men ligger på wcm.

 

Men somsagt, finnes mange counters.

 

Det fungerer bare pga ingen gamer mot destro lock.

 

I filmen hans står warrioren i zerk stance deathwish oppe mot en destro warlock mens druiden hans kjører full cc.

 

Med andre ord, helt totalt noob warr/druid teams. Spill forsiktig og vær rask med spell reflects > intervene > pillar kite så er det et veldig lett team å eie.

Lenke til kommentar
spiller druid med 8/11/42 spec, men lurer på å prøve restokin.

så ka setups er restokin bra i?

 

Jeg spiller restokin+warrior i 2v2.

 

Dog for å kjøre dette burde du og warrioren din ha et veldig bra samarbeid. (Warriors kan ikke stikke av som en rogue, eller stoppe dps som en rogue)

 

Risky combo, men man får VELDIG store fordeler mot alle andre outlast teams. (Mirrors blir altfor lett)

 

Dog om dere ikke spiller bra sammen vil warrioren dø veldig fort, eller du vil dø veldig fort spesielt mot dobbel dps.

 

Dog, vi har spilt denne komboen til topp 3 på blackout og top 10 på Cyclone.

 

 

 

Restokin+Destro warlock fungerer ikke.

 

Restokin+sl/sl warlock ja.

 

En destrowarlock vil dø ekstremt for, en restokin har veldig lav burstheal iforhold til en vanlig resto druid. (Swiftmend & 50% regrowth crit = borte)

 

Det er også hvorfor det er vanskeligere å spille restokin + warrior enn for eksempel resto kin + rogue.

 

Dog er veldig morsomt og åpner opp ett helt nytt arsenal av taktikker.

 

Ler veldig godt når top 5 warrior/druid teams må pillar kite druiden min sin moonfire spam :D (Vi splitter dem opp, restokin knuser en warrior så hardt at det ikke er morsomt engang, en god restokin kan regene mana samtidig som han dreper en warrior)

 

 

Fordeler med restokin:

 

Super mana regen (Inkludert at du kan gå moonkin form og autoattacke pet for en 150 mana per hit, og dreamstate selv.)

 

Druiden kan drepe pets veldig enkelt selv.

 

Assiste mye på damage.

 

Stå i Moonkin form med 400% armor og caste entangle/cyclone (Bear form bare at du kan kaste cyclone/entangle)

 

Like bra hots som en vanlig resto druid

 

Mye mye mye morsommere for deg, og for din partner å spille.

 

Ulemper:

 

Ingen feral charge

 

Lav burst heal.

Det virker som du har mye peiling på restokiner. Jeg kjører restokin, og skal vere med en hunter eller warrior venn tenker jeg i 2v2. Har du noen spessielle taktikker som det er lett å komme inn i, pluss at man ikke taper hver eneste gang xD(får vi det ikke til kjører jeg 11/11/31(eller hvor mye som mangler xD))

Lenke til kommentar

Utfra posten din anbefaler jeg deg ikke å være restokin. Det er noe man kjører etter å ha fått samlet opp en god del purplez og er trygg på kitinga.

 

Start med 8/11/42, eller 11/11/39, det er de mest trygge til man føler man har dreisen på det.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Jess, da er det tid for at jeg speccer restoration. Legger til side mine feral-vengefuls og starter over igjen, som resto. Skal spille med en hunter og lurte litt på hvordan builds vi skal kjøre. Noen grunnelgende ting vi burde ha med oss? Og/eller noen som kunne tenke seg å linke oss begge speccs?

Lenke til kommentar
Er bare å legge seg ned å grine mot rogue teams, da spesielt rogue/warrior teams, som er vanlig å møte for nystartede teams.

 

rogue/discpriests :(

Kjører denne setupen nå faktisk ligger bare på 1550, men priesten har aldri spillt en slik setup før. Så han er ikke helt sikker på seg selv, samme gjelder egentlig meg. Men jeg har spillt med en spriest før.

Lenke til kommentar

Discpriest/rogue er fun, spiller det på alten min xD (jeg som priest)

 

Begynt å game min nye druid jeg, rimelig fun selv med dårlig gear ^^

 

Kjører inn 1100 pts i den i uka så det blir bra gear fort dog (egne boost teams)

 

Kjørte 3v3 til 1700 istad med 160 resi, dog så tapte vi ned til 1650 igjen..

 

Er som en glasskanon, om noen merker at jeg har dårlig gear må jeg bare løpe resten av gamet ^^ :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...