Gå til innhold

Den Store Arena Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Møter dere paladins, hver klare for en laaaang kamp

8036019[/snapback]

 

du vet vel at priests kan dispelle Buble?

 

 

Bra 3man team (med bra gear seff)..

 

Disc priest, Birdy druid og hemo rogue..

 

 

AP - POM - PYRO * 2 + Fireblast * 2 + Blast wave * 2 = dead hmm alt utenom en bubbla pala :p

 

(uten crits er det rundt 3500+3500+1500+1500+1500+1500 = 13000 d

mg, med crits 28000 pga ignite!)

 

DIE! (Så blir det 2 mages uten pom & ap igjen mot den siste spillern som er easy win anyway)

 

!

8036022[/snapback]

 

CoS?

 

heller 2 ice mages sier nå jeg, ice block, ice lance, ice barrier + summon > fire i arena

Endret av Darkey
Lenke til kommentar
Møter dere paladins, hver klare for en laaaang kamp

8036019[/snapback]

Bra 3man team (med bra gear seff)..

 

Disc priest, Birdy druid og hemo rogue..

Hvorfor vil du ha med en disc priest?

8038352[/snapback]

 

 

det man trenger er en healer som kan ta litt juling..

Endret av Darkey
Lenke til kommentar
Møter dere paladins, hver klare for en laaaang kamp

8036019[/snapback]

Bra 3man team (med bra gear seff)..

 

Disc priest, Birdy druid og hemo rogue..

Hvorfor vil du ha med en disc priest?

8038352[/snapback]

 

 

det man trenger er en healer som kan ta litt juling..

8039127[/snapback]

 

Disc priest fordi han kan disspelle Buble og iceblock (neste patch, fortsatt litt usikkert, men skjer sikkert ^^;)

Lenke til kommentar
Møter dere paladins, hver klare for en laaaang kamp

8036019[/snapback]

Bra 3man team (med bra gear seff)..

 

Disc priest, Birdy druid og hemo rogue..

Hvorfor vil du ha med en disc priest?

8038352[/snapback]

 

 

det man trenger er en healer som kan ta litt juling..

8039127[/snapback]

Jepp, og disc tar ikke så mye mindre juling enn holy priest, i tillegg healer han ikke fullt så bra. Pain Suppression sier du? Dispel. Mens en holy priest har talent som gjør øker sjansen for å ikke bli crittet for 60% etter han blir crittet, og som healer en liten smule over tid.

Lenke til kommentar

vi hadde en holy priest i 3 man teamet vårt.. han splatta fortere en svint.. hvorfor disc? jo.... shieldet hans er vesentlig mye sterkere enn holy sitt... healsa gir vi egentlig faen i, for fighten varer ikke mer enn 2 min max like vel... å så si alle er idioter å tar healern først, så da kan vi bare hamre løs på de som prøver mens priesten holder seg selv oppe å healer oss om vi får et par slag

Lenke til kommentar
vi hadde en holy priest i 3 man teamet vårt.. han splatta fortere en svint.. hvorfor disc? jo.... shieldet hans er vesentlig mye sterkere enn holy sitt... healsa gir vi egentlig faen i, for fighten varer ikke mer enn 2 min max like vel... å  så si alle er idioter å tar healern først, så da kan vi bare hamre løs på de som prøver mens priesten holder seg selv oppe å healer oss om vi får et par slag

8040084[/snapback]

Ikke noe høyt nivå, mao. Vestentlig mye sterkere? 200 dmg, om jeg ikk tar helt feil. Jupp, helt sinnsykt.

Lenke til kommentar
heisann er arena bare forbeholdt lvl 70?

Og jeg vurderte å prøve litt arena,men er prot specca warrior siden jeg er tank i Karahzan. Er det noe vits for meg å prøve i det hele tatt da?:p

Og i tilfelle ja, hvem burde jeg ta med meg

8040177[/snapback]

Arena teams er bare for level 70 ja men 60-69 kan ta practice maches. Du kunne tatt med en priest eller en caster. To melee funker dårlig (unntatt to rogues :ph34r: )

 

Forresten jeg foreslår at du tar med Arena kalkulatoren i første post siden denne er fin til å skjekke hvor mange arena points du får til onsdagen :)

Endret av Adey
Lenke til kommentar
heisann er arena bare forbeholdt lvl 70?

Og jeg vurderte å prøve litt arena,men er prot specca warrior siden jeg er tank i Karahzan. Er det noe vits for meg å prøve i det hele tatt da?:p

Og i tilfelle ja, hvem burde jeg ta med meg

8040177[/snapback]

Arena teams er bare for level 70 ja men 60-69 kan ta practice maches. Du kunne tatt med en priest eller en caster. To melee funker dårlig (unntatt to rogues :ph34r: )

 

Forresten jeg foreslår at du tar med Arena kalkulatoren i første post siden denne er fin til å skjekke hvor mange arena points du får til onsdagen :)

8040217[/snapback]

 

will do, takk skal sjekke den sia, men det jeg tenker på er at ok jeg tåler en støt eller to, men jeg gjør jo ikke skade da. men kanskje verdt et forsøk;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...