Gå til innhold

Den Store Arena Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sikkert noen her som har gått nøye gjennom wotlk talents og generell informasjon om wotlk. Hva tror dere blir populære og gode 2v2 combos på lvl 80? Kom gjerne med 3v3 eller 5v5.

 

Hvilke speccs har foresten DK? Har ikke satt meg inn i klassen, bryr meg generellt ikke, er uansett uaktuelt å levle :p

Lenke til kommentar

Rampage er ikke akkurat noen noob battlegroup. Det er en grunn til at to lag fra rampage transferet og gikk rett til 1. plass på cyclone i 5s. Kvaliteten i 2v2 er også meget bra, kan ikke akkurat uttale meg om 3v3 da jeg aldri har spilt det high rated. Har inntrykk av at rampage er blant de bedre battlegroupene, selvsagt er det ikke cyclone, men allikevel.

Lenke til kommentar

jeg er en resto shammy med ca 335 resi og 1650+ healing. Hva slags partner trenger jeg for å nå 1600+ rating? :/

 

Har prøvd MS warrior, BM hunter og retri palla. Har gått på trynet hver gang. Det meste jeg har kommet med en MS warrior var 1535 rating.

 

Jeg har lyst å gå litt opp, men det skjer jo ikke, og jeg vet ikke helt hvorfor.

Lenke til kommentar
jeg er en resto shammy med ca 335 resi og 1650+ healing. Hva slags partner trenger jeg for å nå 1600+ rating? :/

 

Har prøvd MS warrior, BM hunter og retri palla. Har gått på trynet hver gang. Det meste jeg har kommet med en MS warrior var 1535 rating.

 

Jeg har lyst å gå litt opp, men det skjer jo ikke, og jeg vet ikke helt hvorfor.

 

gå warrioren og prøv noe annet en å bare stå å heale mens han denger

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...