Gå til innhold

Den Store Arena Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mot priest hunter iallefall, så bare push på priest, få druid til og spise traps så mye som mulig, kan starte med at rogue sapper hunter og starter med og drepe pet, generelt så handler det om og få hunter oom før dere blir oom.

Du vet at Hunter gjør noe syyyykt med DPS når han får lov til å være alene mot den stakkars roguen min?

 

OOM = Out of Mana.

Lenke til kommentar
Ja, jeg har hørt at Hunters har syk meleedps.

Leste du hva Rostad skrev? Han sier at man burde sette Roguen på Prieste. Priesten holder range sånn at Hunteren får gjøre hva han vil med unntak fra min Cyclone og Entangle(da vil han sikkert si til Priesten at han må holde seg i ro) og evt Bash.

Lenke til kommentar

Husk at priesten oom'er veldig fort om den skal heale gjennom 5x Wound Poison som hunteren kommer til å ha på seg 90% av tiden. Hunteren får ikke gjort noe særlig damage i melee mot rogue, og det ender lett opp med at Priesten går tom først, og prøver å få drikke, hindre det og det burde være seier. Hvis priesten prøver seg på noe offensivt, så går hunteren så lavt at dere kan kjøre CC chain på priest og ta ned hunter.

Lenke til kommentar

Lolwut, endelig 1800 rating og Vengeful våpen til warrioren. \o/

 

Deilig som faen etter å ha vunnet siste 3 mot Mage/Rogue.

 

Nå til den veldig vanskelig beslutningen:

 

Vengeful mace for status eller Brutal head for massiv upgrade :<

Endret av PSV
Lenke til kommentar

Må vente 1,5 uker til på dem. Kjøpte mainhand dagger i tillegg til swords som jeg hadde fra før av for å kunne eksperimentere i betaen.

 

PS Sink: Spilte selv med en lock på druiden min, som aldri devoura meg. Jeg spurte hvorfor etterhvert, og han sa det var fordi jeg hadde for mange debuffs. Et par games senere, ble jeg feara på nytt, hadde ingen andre debuffs, og fikk ingen devour.

 

Stakk fra det teamet. Dersom det er en kamerat av deg er det bare å overtale han til å sette opp et par target=sink macroer.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Noen som har prøvd ret/warr?

 

Regner med det er temmelig håpløst, men etter å ha spilt en del skirmish sammen med Lycan så har jeg lekt med tanken om å prøve, noen som ser for seg noen pros and cons (riktig skrevet det uttrykket der?)

Blir å prøve etter jeg får points til vengefulmacen dog :)

 

Edit: Nå med den ekstra hitten i S4, 12 agi 3% crit eller AP/runspeed meta? Får ikke bestemt meg, leker også med tanken om 12 crit 5% snare + cat's swiftness (samme med RED)

Endret av Kuldesjokk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...