Gå til innhold

Den Store Arena Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lei av å tape samtlige kamper mot Rogue/Mage som Druid/Warrior, noen som har noen seriøse tips? Har prøvd cirka alt, men ender svært ofte opp som gibbet mens Warrioren jeg spiller med sitter i CC. Mot Human Rogues kan vi bare glemme å vinne, såfremt ikke vi møter en veldig dårlig rogue.

Lenke til kommentar

Tror vel du har lest det meste av tips her og der, så er vel bare samarbeid og flaks som kan forbedres.

 

Små random tips dere kanskje ikke bruker/tenker over:

 

- Prehot deg selv. Med honorgear og en del s3/s4, tåler warriors en god del. Sleng heals på deg selv først (såfremt du ikke kan bli sappet, som jeg ble en gang) så du ikke havner i en slitsom situasjon fra begynnelsen.

 

- Faerie Fire på roguen så han ikke får restealthet dersom du har en GCD å avse. Dette hjelper deg mot eventuelle senere vanish-garrote/vanish-cheap shot comboer. Bruker han cloak of shadows, kan du smelle av roots etterpå. IKKE kast på faerie fire og nature's grasp samtidig, med mindre roguen nylig har brukt clos, for ellers har du wastet minst en GCD.

 

- Dersom warrioren annonserer alt av betydning på Vent, kan det gjøre det lettere for deg å stikke av. Om roguen får en macestun og warrioren sier ifra, vet du at du kan hoppe ut av LoS, spamheale, kanskje til og med slå til med en CC.

 

- Bruk magictrack/afflicted, da har du oversikt over ca. når Kidney Shot, kommer, og kan gjøre deg klar til shatter combos.

 

- Ikke bruk definerende abilities tilfeldig. Bruk for eksempel intimidating shout/disarm på de riktige tidspunktene. Disarm rett før KS er klar, mens du er på lav HP også. Bruker warrioren intimidating shout akkurat når magen har shatter klar på deg, eller akkurat når du er ute av en stun, kan det redde liv.

 

Ellers er det bare å ventilere og klage på countersetup alle de gangene det ikke fungerer.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Takker for tips, kan prøve å annonsere mer samt time intimidating litt bedre :p

 

Men jeg er noget usikker på når jeg skal bruke trinket, har pleid å spare den til blind, men har vurdert å bruke den på første poly for å legge mer press med en gang og kanskje få ned en et stykke slik at vi fortere blir kvitt en.

Synspunkter?

Lenke til kommentar
Takker for tips, kan prøve å annonsere mer samt time intimidating litt bedre :p

 

Men jeg er noget usikker på når jeg skal bruke trinket, har pleid å spare den til blind, men har vurdert å bruke den på første poly for å legge mer press med en gang og kanskje få ned en et stykke slik at vi fortere blir kvitt en.

Synspunkter?

Be druiden din abolish blind!:)

Lenke til kommentar
Takker for tips, kan prøve å annonsere mer samt time intimidating litt bedre :p

 

Men jeg er noget usikker på når jeg skal bruke trinket, har pleid å spare den til blind, men har vurdert å bruke den på første poly for å legge mer press med en gang og kanskje få ned en et stykke slik at vi fortere blir kvitt en.

Synspunkter?

Be druiden din abolish blind!:)

Da kan han vel abolishe sheep også? :roll:

Lenke til kommentar
Takker for tips, kan prøve å annonsere mer samt time intimidating litt bedre :p

 

Men jeg er noget usikker på når jeg skal bruke trinket, har pleid å spare den til blind, men har vurdert å bruke den på første poly for å legge mer press med en gang og kanskje få ned en et stykke slik at vi fortere blir kvitt en.

Synspunkter?

Be druiden din abolish blind!:)

 

Hadde det bare vært så enkelt.

 

In Patch 2.3, the [blinding Powder] reagent requirement was removed and became a physical attack as opposed to nature like a poison. Now shares the same diminish category as Cyclone and is now diminished in PvE as well as PvP.

 

Sånn går det når man botter alle characterne sine til 70 :)

Lenke til kommentar

Druid/Warrior mot Mage/Rogue er det alt om å overleve, MEN overleve på en måte hvor warrior'n din faktisk får gjøre noe.

 

Nagrand, er pillars veldig smart, lar warrior din bli nærme deg mens du kiter rundt shatters, fully hotted, gjør det EKSTREMT vanskelig for mage å sheepe, og om han gjøre det må han ofte breake den for å shattere deg, og det ødelegger ekstremt for pet.

 

Og som andre sier, int shout på riktig tid, mot non undead teams bruker jeg som oftest int shout mot første mulige shatter, så de bruker trinket og shatter blir interrupta, og etter det får druid'n min 1 gratis cc via ns cyclone (som ikke kan bli breaka)

 

OG START TIDLIG! DET ER _INGEN_ grunn til å vente på at warrior'n din dropper til 30-40% for å spamheale, start heller med en cyclone på mage > 1 lb warr > fully hot deg selv mens du løper mot nærmeste pillar, gjør alt du kan for at roguen skal åpne på deg fra andre siden av en pillar hvor magen er. (Starter du tidlig pleier en å ødelegge rytmen dems og)

Lenke til kommentar
Takker for tips, kan prøve å annonsere mer samt time intimidating litt bedre :p

 

Men jeg er noget usikker på når jeg skal bruke trinket, har pleid å spare den til blind, men har vurdert å bruke den på første poly for å legge mer press med en gang og kanskje få ned en et stykke slik at vi fortere blir kvitt en.

Synspunkter?

Be druiden din abolish blind!:)

 

Hadde det bare vært så enkelt.

 

In Patch 2.3, the [blinding Powder] reagent requirement was removed and became a physical attack as opposed to nature like a poison. Now shares the same diminish category as Cyclone and is now diminished in PvE as well as PvP.

 

Sånn går det når man botter alle characterne sine til 70 :)

Vel, har ikke spilt siden da :)

Synd at du aldri fikk meg banna da.

Levele to chars til 70 holder for meg, noen som har.. ja du vet ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...