Gå til innhold

Den Store Arena Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg er en resto shammy med ca 335 resi og 1650+ healing. Hva slags partner trenger jeg for å nå 1600+ rating? :/

 

Har prøvd MS warrior, BM hunter og retri palla. Har gått på trynet hver gang. Det meste jeg har kommet med en MS warrior var 1535 rating.

 

Jeg har lyst å gå litt opp, men det skjer jo ikke, og jeg vet ikke helt hvorfor.

 

gå warrioren og prøv noe annet en å bare stå å heale mens han denger

 

noen forslag? Jeg setter opp nødvendige totems i forhold til situasjonen, interrupter heals og. Noe annet, er du snill?

Lenke til kommentar

Møter dere druid og et eller annet bortsett fra rogue (tror rogue ikke funker å gjøre det her mot)

føler jeg at de verste teamsa er de som purgespammer hots og har en offensiv shaman som gjør litt vondt :)

 

Møtte en sykt skilla shaman en gang i tida også, har møtt han en gang og husker han enda som den ene shamanen jeg synes var skummel. Han fikk til å drikke i eininga, sånna et til to ticks før interrupt, var defansiv og la ikke serlig press, før plutselig når warrioren hadde en heldig WF (akkurat som de venta på det) og druiden var vel på 40-50% snudde de på alt, full fres med NS chain lightning, shocks og gudene vet hva shamanen gjorde :)

 

Sikkert sykt rotete skrevet, men ble litt revet med når jeg kom til å tenke på denne shamanen igjen, han er grunnen til at jeg rolla shaman :p

Lenke til kommentar
Møter dere druid og et eller annet bortsett fra rogue (tror rogue ikke funker å gjøre det her mot)

føler jeg at de verste teamsa er de som purgespammer hots og har en offensiv shaman som gjør litt vondt :)

 

Møtte en sykt skilla shaman en gang i tida også, har møtt han en gang og husker han enda som den ene shamanen jeg synes var skummel. Han fikk til å drikke i eininga, sånna et til to ticks før interrupt, var defansiv og la ikke serlig press, før plutselig når warrioren hadde en heldig WF (akkurat som de venta på det) og druiden var vel på 40-50% snudde de på alt, full fres med NS chain lightning, shocks og gudene vet hva shamanen gjorde :)

 

Sikkert sykt rotete skrevet, men ble litt revet med når jeg kom til å tenke på denne shamanen igjen, han er grunnen til at jeg rolla shaman :p

 

hmmm "i think i catch ur drift" ;)

Lenke til kommentar

Vurderer en alliance reroll litt på si av warrioren på Sylvanas, men lurer litt på klasse jeg skal rolle siden han jeg evt. skal spille 2v2 med er retlol (kan respecce holy) og har mest lyst på rogue eller priest, men kan sikkert rolle noe annet hvis det lover større moro sammen med pala. Gjerne ta litt hensyn til wotlk talents (hvis du har grunnlag til det)

 

Takker for tips :)

Lenke til kommentar
Forsvinner arenapoints når wotlk kommer? eller beholder man de helt opp til lvl 80?

og hva med marks og honor?

 

Lurer på om jeg må bruke det jeg har før wotlk kommer.

Players who level past 70 will have their Arena points reset to 0 and be removed from all Arena teams in the level-70 bracket.

Lenke til kommentar
Har nettopp laget meg 3v3 team, og lurte da på hva folk har å si om setupen?

Ms warrior

Resto dr00d

Shadowpriest/wlock

 

Har enda ikke fått spilt noen matcher, så har ikke fått prøvd ut noe som helst egentlig.

warrior resto druid warlock er vel blitt flavour of the month nå så det er en temelig sterk combo

Endret av Falgny
Lenke til kommentar
Gjerne si meg hva du tror jeg mener fordi når jeg ser over den posten der var den vanvittig rotete!

 

Det er nemlig det å gjøre mer enn kun healing. Men fra en annen side så sliter jeg av og til når alle går på meg, rekker ikke hverken totems eller healing på han andre duden (når han trenger det pga dots elns). Blir mest "overleve, overleve, overleve".

 

Og, guuuuuuuuuuuud, hvor pop er stunheaven i arena. Shiiiiiiiiit. Vi snakker om rogues, feral druids, mace warriors, pallies med sin repentance, mages med sheep, locks med CoT og spelllock. Argh. Kan bare glemme å gjøre noe da.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Outlasting er boring!

 

Testet Shadowplay i dag og jeg må si jeg elsker det <3 (affliction med felweave gear _/)

 

Vi kunne sikkert gjort det bedre, men syns vi gjorde det bra til å ikke ha voice chat (21 win 8 tap).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...