Gå til innhold

Demo av Command & Conquer 3: Tiberium Wars (PC)


Anbefalte innlegg

Flott tilbakemelding!

 

Anbefaler alle å bruke BitTorrent for nedlasting. Vi kommer til å få vanvittig med trafikk utover ettermiddagen, og det at alle bruker BitTorrent fremfor FTP vil gi alle som laster ned mye bedre ytelse.

 

På grunn av den enorme pågangen kan det være at vi må legge inn struping på FTP - noe som ikke blir nødvendig på BitTorrent.

Etter dette ville jeg tro at Torrent vil bli mer og mer dominerende i denne sammenheng ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen andre enn meg som ikke får startet demoen? Har en mistanke om at det er samme grunnen til at ikke Supreme Commander demoen ikke funker også...

 

Feilmeldingen:

---

CNC3Demo.exe - Fant ikke startpunkt

 

GetVolumePathNamesForVolumeNameW startpunktet for prosedyren fantes ikke i biblioteket for dynamiske koblinger, KERNEL32.DLL.

---

 

EDIT: Forbannet, jeg må vist ha XP!

Endret av Mr Burns
Lenke til kommentar
Går jo opp og ned men du må huske på at bukere selv kan begrense opp hastighetene i div torrent programer og det er det tydelig mange som gjør.

8040701[/snapback]

Jeg gjør det, men ikke mye. Teoretisk maks 250 kBps, tak på 200 kBps. Grunnen til dette er at nedlastingshastigheten min blir kappet når opplastingshastigheten når den teoretiske grensen. Det er noe dritt, men det får så være. Laster opp for full guffe nå jeg, har en ratio på 3 allerede. (Demoen av Supreme Commander er oppe i 20.)

Lenke til kommentar

For de som lurer på det: Ja, spillet støtter widescreen-oppløsning :)

 

Jeg spiller det på en 20" LCD widescreen med 1680*1050 og selv med min råtne amd barton 2500+ med 1gb ram og ati 9800pro gikk det høvelig greit med settings på medium (hadde rundt 30fps).

 

Noen som har greid å slå AI på hard i skirmish? Jeg greide det på medium, men brukte 30 minutter på å slå den. Hard AI ble alt for vanskelig, hehe..

Endret av Dune1982
Lenke til kommentar

Det er meget sannsynlig at alle de som ikke bruker bit-torrent så ofte ikke er connectable. Å være connectable er til det beste for alle, det fører til bedre hastigheter for alle. Å ikke være connectable vil si att du klarer laste ned fra andre (de som er connectable) men andre kan får problemer med å koble til deg.

 

For å bli connectable må du åpne den porten som bit-torrent klienten din bruker til innkommende tilkoblinger. Denne åpner du i routeren din.

 

Portforward.com har guider på de fleste nyere routere på hvordan du åpner porter.

 

Håper dette hjelper :)

Lenke til kommentar

Jeg hadde heller ikke noen problemer med hastigheten på Torrents-fila. 80% av linja dedikeres til dette og jeg fikk 100% utnyttelsesgrad umiddelbart. Dette på tross av at seed:leeech ratio er 1:2 :)

 

Langt bedre enn å laste ned fra FTP: Hvor hastigheten ofte kan være ujevn og cappet til f.eks. 100-200KB/s..

 

Spillet er rimelig tøft. Litt mye å holde styr over de første gangene. Brukte 7min på å slå Easy, 8min på medium og 14min på hard. Nå skal jeg bare ha meg en matbit før brutal skal testes ut :)

 

Oppdragene hørtes bra ut, litt typisk C&C stil med den fine videoen irl - Haha :) Navnene, bygningene og unitsa er ofte hentet fra de andre C&C-spillene, dette gir en viss form for nostalgi! (Yay, score!)

Lenke til kommentar
For de som lurer på det: Ja, spillet støtter widescreen-oppløsning :)

 

Jeg spiller det på en 20" LCD widescreen med 1680*1050 og selv med min råtne amd barton 2500+ med 1gb ram og ati 9800pro gikk det høvelig greit med settings på medium (hadde rundt 30fps).

 

Noen som har greid å slå AI på hard i skirmish? Jeg greide det på medium, men brukte 30 minutter på å slå den. Hard AI ble alt for vanskelig, hehe..

8041102[/snapback]

 

Om du bruker 30minutter så er du kanskje ikke helt vant med kommandoene? Dette brukte jeg tutorial, oppdraget og easy + medium skirmish på. Når jeg var kommet til hard ble ikke den mye vanskeligere enn medium. Antar brutal er litt trøbbel siden jeg må ha bedre og hurtigere mikro.

 

Det tipset jeg vil gi deg er å ekspandere med en gang, skaff deg base 2 aka neste forsyning med en gang. 2 i main og 1 i extra-base (harvestere) burde være nok for å gi deg en steady income source i starten. Befest bygningene og bring fram det tunge artilleriet i form av BÅDE fly og tanks. Gå først for motstanderens ekspansjon (ekstra inntekstkilde, når du har tatt og setter noen units igjen der er han så godt som død).. Bruk deployment-skillsene.. Hiv ut airstrike og snipers osv. Anbefaler deg å skaffe crane rett etter første refinery. 3. ekspansjon er ikke nødvendig siden brettet er så lite. Sørg å ha godt med defensive-structures i base2, slik at du slipper å løpe mellom den og din hovedbase for å forsvare deg. (Riflemen og rocketluanchers skal egentlig beskytte nr1 i starten i form av å manfeste bygningene). Bruk alltid en variasjon av units i skvadronene dine, slik at du kan lett slå hva du møter på din vei :) En 4x fly-skvadron funker veldig godt på å knuse bygninger motstanderen har inntatt:)

 

Antar dette lar deg slå medium på under 10 minutter og hard med litt lengre tid. Brutal må du nok øve litt før, men den er fullt mulig å slå..

Lenke til kommentar

Hos meg ligger FTP på 50kB/s og Torrent på 10kB/s. (Linux-cder laster jeg ned i 350kB/s vanligvis) Det er tydeligvis stor belastning, men det er ikke annet å vente.

 

Jeg er veldig spent på hvor bra dette spillet blir. Jeg har spillt en god del de gamle gode C&C-spillene, men Generals falt mildt sagt ikke i smak.

 

Er noen av de orginale utviklerene med?

 

Blir spillet bra så blir det nok mye spilling over nettverk. :)

Lenke til kommentar
Hos meg ligger FTP på 50kB/s og Torrent på 10kB/s. (Linux-cder laster jeg ned i 350kB/s vanligvis) Det er tydeligvis stor belastning, men det er ikke annet å vente.

Bruker du torrent vanligvis? Åpne porter, skift klient (uTorrent) og øk antall connections for peers (se bildet).

 

 

Lenke til kommentar
Hos meg ligger FTP på 50kB/s og Torrent på 10kB/s. (Linux-cder laster jeg ned i 350kB/s vanligvis) Det er tydeligvis stor belastning, men det er ikke annet å vente.

Bruker du torrent vanligvis? Åpne porter, skift klient (uTorrent) og øk antall connections for peers (se bildet).

8041566[/snapback]

Det går i BitComet her i huset, og hastigheten er bra når jeg laster ned Linux osv. Innstillingene er selvsagt ubegrenset.
Lenke til kommentar

Oooo, eplepsi anfall! O.O Var ganske gøy, syns fotsoldtene døde LITT fort, men det er kanskje det armor oppgraderingen er til?

 

Hadde litt problemer med å tanksene til å kjøre over infanteri, var det ikke alt eller ctrl + click som skulle tvinge de til å kjøre da?

 

Veldig glad for unit AI'n til unitsene mine, smart targetting. Iallefall for det meste. Og endelig tanks som kjører og skyter skikkelig.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...