Gå til innhold

Demo av Command & Conquer 3: Tiberium Wars (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Supreme Commander: Pen grafikk, kule enheter, så som så spillbarhet.

Bygger man flere ting på SC så stopper alt opp. Det skjer aldri på C&C.

 

C&C 3 demo: Meget bra spillbarhet og det er lett å bygge ting.

 

Min favoritt er klart C&C 3 :D. Håper såklart at fullversjonen er enda bedre når jeg får den.

Lenke til kommentar

Spilte igjennom dette i går, minte litt om Generals egentlig. Men storylinen i Tiberian-spillene er jo mye kulere selvfølgelig. Gikk litt seigt i Skirmish med mange units, regner med en dual-core hadde hjulpet godt.

 

Har nok oppgradert innen fullversjonen er ute, siden X1950 Pro-kortet mitt døde så gidder jeg ikke vente lenger.

Lenke til kommentar

hvordan er det med kontroll av units?, går det ann å få alle til å gå med samme speed? Evt, at f, eks at en viis unit SKAL kjøre foran de andre? Jeg savner virkelig dette i ett startegispill sopm dette, hater at rifle mennene er mye raskere enn tanksene , så dør alle riflemennene av gattling cannons før tanksene komemr og ødelegger de.

Lenke til kommentar
Hva er høyeste grafikk dere klarer å skru det opp til?

 

Jeg kjører 1680-1050 med alt på max og da hakker det ingenting.

8042231[/snapback]

 

Second that. Har heller ikke problemer med at spillet går tregere når jeg har mange units. Hadde til en tid 5 skavdroner på 25 "units/grupper" hver.. :)

 

Nei, jeg har ikke dual-core engang. Bare en seriøst overklokka AMD 2200+ (152%) :dribble: .. Får 12300 i 3dmark05 med 7900GTO, som også er overklokka maks, samme gjelder selvfølgelig ram.

Lenke til kommentar

C&C var en kjempe hit når det kom ut, og jeg husker at vi spilte det masse på LAN. Var også det første spillet jeg faktisk kjøpte. Så jeg har kanskje litt store forventninger når det kommer ut spill i C&C serien. De har klart å gjøre et par bommerter i løpet av den tiden de har laget oppfølgere, men de fleste av oppfølgerne har vært veldig ok. Red Alert serien var også en suksess. Men av en eller annen grunn så får jeg ikke den samme følelsen når jeg spiller C&C3. Det mangler liksom et eller annet. Det inntrykket jeg sitter igjen med etter å ha spilt gjennom demoen og et par runder skirmish er at dette kommer til å selge en del pga navnet, og ikke fult så mye pga anbefalinger.

 

Når det gjelder Supreme Commander så er det veldig lovende. Jeg har spilt demoen til det også. Og dette er faktisk en veldig god oppfølger til Total Annihilation som jeg også spilte en del. TA ble ikke like kjent som C&C men var på høyde med C&C. Og nå ser det muligens ut som om de har klart å lage en veldig verdig oppfølger til TA, og den ser ut til å bli veldig populær.

Endret av NoWiSee
Lenke til kommentar

Hei, vil bare beklage at dere ikke har fått full nedlastingshastighet på FTP-serveren i kveld. Når 500 lesere samtidig skal laste ned en demo på 1,2 GB er det enkelt å regne ut at man trenger meget kraftige linjer. Dessverre har vi ikke kraftige nok linjer til å serve alt dette på FTP til så mange brukere samtidig. For å takle så mye trafikk på dagens gode ADSL og ADSL2+-linjer er vi nødt til å utvide til 10gbit nettlinje.

 

Her må vi ærlig innrømme at vi har blitt overrasket over hvor populært det ble å laste ned denne demoen. Supreme Commander var populært, men i dag har pågangen vært enda større. Derfor oppfordret vi alle i løpet av dagen til å laste ned ved hjelp av torrent fremfor FTP, da det gir mulighet for mange flere samtidige nedlastinger uten at vi må bygge ut kapasiteten hos oss.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...