Gå til innhold

Demo av Command & Conquer 3: Tiberium Wars (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøvde demoen da den kom, likte spillet veldig godt (har First Decade-pakka fra før) Ble spesielt overrasket over grafikken sammenlignet med Generals/Zero Hour; jeg klarte nesten ikke å kjøre Generals/ZH på max på min pc, hvertfall ikke hvis det var mange units på brettet da ble det mye hakking. Med C&C3 får jeg kjørt medium grafikk i 1280x1024 knirkefritt, eneste gangen det hakker/lagger er når jeg fyrer av Ion Cannon på tutorial-brettet.

 

Kjøpte spillet i går og regner med det blir mye spilling i helga :) Passa litt dårlig at dette spillet kom nå på våren når det går mot finvær og sommer, og at jeg i tillegg kjøpte Xbox 360 for en uke sia og må mekke bil i helga...

 

Knaske koffeintabletter og droppe soving? :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Dette spillet er offisielt knalltøft. Dette er en av de få gangene jeg orker å kjøpe et spill ved utgivelsen. Vanligvis venter jeg et par år til prisen er lav og maskina mi takler det. Men, denne gangen angrer jeg ikke på at jeg brukte 400,- på et spill. Det flyter fint, herlig grafikk, gode cutscenes og total mangel på overflødig tull. Dette er en nostalgitripp av de helt sjeldne.

 

Thumbs up! :D

Lenke til kommentar
30 FPS er for lite altså. Jeg orker i hvertfall sjelden å spille noe på mindre enn 40-50 FPS. Lås på 60 FPS hadde vært greit.

8265447[/snapback]

Nå kan ikke dette sammenlignes med FPS på 30 FPS, og så må du huske at dette er 30 FPS konstant. (Dersom du har rå nok PC...) I et FPS så oppgis FPS i tester o.l. som gjennomsnitt. I mitt tilfelle har jeg 30 FPS i gjennomsnitt, minimum og maksimum. Sletts ikke ille. ;)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...

Eg lastet ned demoen i dag og installerte det, men den brukte 30 til 60 sekunder med svart skjerm før logoen kom fram. Tok å så på alt var stilt på det laveste sånn at eg var sikker på at spillet kjørte best mulig på laptopen min.

 

Startet ein skirmisk (veit at det er feil skreve, men eg husker ikkje helt korleis det blir skreve) og bygget opp diverse ting som Warfactory barracks o.s.v og etter 1-2 minutter la spillet seg ned. Prøvde å få opp sillet igjen men etter 10-15 sekunder med å prøve det kom det opp ein feilmelding og spillet stoppet.

 

Prøvde å spille fleire gonger men nå stopper spillet etter cirka 30 sekunder med feilmeldinga.

 

Er det noko å gjere med dette for spillet går helt perfekt??

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...