Gå til innhold

C&C Tiberium Wars demo - ute og hvor?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hmm, andre som har problemer med EA Link nå? Det er iallefall ikke min tilkobling det er noe i veien med, så da regner jeg med det er serverene der som sliter.

On second thought: /care - Gamer.no leverer, som vanlig. :]

Endret av Zealuu
Skrevet

Da har jeg prøvespilt noen timer, og må egentlig si at jeg er veldig skuffet. Følte ingenting nyskapende, og det jeg var mest spent på - grafikken var en kjempeskuffelse i forhold til hva jeg har sett av skjermbilder ol. Har allerede bestilt fullversjonen, og blir nok ikke å avbestille, men det blir altså Supreme Commander som blir årets RTS for min del.

Skrevet

Det som er litt merkeliger at jeg kjører konstant på 30 fps uansett hva slags innstillinger jeg gjør ingen framedrops bare konstant 30 fps,, det holder foråvidt det men skulle gjerne hatt litt mere.

Skrevet (endret)

ble svært skuffet...hadde store fårhåpninger til grafikken, men det var ikke mye å skryte av.

ellers var det mye av det samme som generals.

på toppen av det hele har ea klart å fucke opp interfacen. likte den bedre på forgjengern

Endret av .com
Skrevet (endret)
ble svært skuffet...hadde store fårhåpninger til grafikken, men det var ikke mye å skryte av.

på toppen av det hele har ea klart å fucke opp interfacen. likte den bedre på forgjengern

Synes grafikken var Flott jeg!

Mye av det samme? Er jo i samme spillserie...

Du er vel en sånn som har mobiltelefon også du?

Ble svært positivt overassket!

Slutt og tro på all hypen om spill, man blir bare skuffa!

Leif

Endret av Lakus
Skrevet

Største problemet med grafikken var at det var ALT for mye lys, uansett om jeg sank brightness både på skjermen og spillet ble det forsatt alt for mye lys. Ellers var det en nedtur at spillet krasjet med AA på, men dette satser jeg på at blir fikset til fullversjonen.

Har spilt noen runder til nå, og må si at jeg egentlig liker det mer og mer. Er veldig intenst gameplay, noe jeg tror kan bli moro i multiplayer :)

Skrevet

Dette så pent ut uten å kvele pcen. Har gledet meg stort til dette!

Flott at EA har begynt med Buy & Download også. Mitt eksemplar er nå bestilt gjennom EA LINK, og pre-load starter om 21 dager. :D

Skrevet

Fint om dei som kommenterer demoen også fortel litt om sin historie med C&C-serien. Personleg kjem eg nok ikkje til å mislike spelet, sjølv om det er dårleg. Mykje nostalgi ute og går, i tillegg er RA2 eit av mine favorittspel gjennom tidene.

Skrevet
Største problemet med grafikken var at det var ALT for mye lys, uansett om jeg sank brightness både på skjermen og spillet ble det forsatt alt for mye lys.  Ellers var det en nedtur at spillet krasjet med AA på, men dette satser jeg på at blir fikset til fullversjonen. 

Synes ikke det var for mye brigthness jeg? Hmm.. kanskje skjermen min er mørk?

Det krasjet heller ikke med AA påslått.

Da er det kanskje noe med oppsettet ditt?

Kan noen fortelle meg som spillet er låst til 30 fps? med fraps.

Ikke her ihvertfall :)

Skrevet

8039206[/snapback]

Hva mener du med at den er fucka? Og hvilken forgjenger snakker du om? Forrige C&C-spill (generals)? Forrige "orntlige" C&C-spill (RA2)? Eller forrige GDI/NOD-spill (C&C 2)?

For øvrig mener jeg at det er bakstrebersk å klage over grafikken på et RTS-spill. Det klart viktigste aspektet med RTS er spillbarheten, og grafikken har lite med den å gjøre.

Har ikke spilt gjennom demoen enda, men hittil ser ting bra ut.

Min historie med C&C startet med en demo for det første Red Alert. Likte den godt, men kom aldri så langt at jeg kjøpte spillet. Hoppa også glatt over de andre som kom, men jeg ville ha dem, så jeg kjøpte The First Decade når den kom ut. Likte RA 2 best.

Skrevet
Dette så pent ut uten å kvele pcen. Har gledet meg stort til dette!

Flott at EA har begynt med Buy & Download også. Mitt eksemplar er nå bestilt gjennom EA LINK, og pre-load starter om 21 dager. :D

8039394[/snapback]

Helt enig, men jeg fikk melding fra catalyst kontrollsenteret om att mitt x800Xt skjermkort var alt for varmt og det ble nedklokket 3 GANGER! Men det lagget ikke for det, men jeg skulle nok hatt meg ett nytt skjermkort ja :D

Jeg fikk nostalgi følelsen med det samme jeg så Kane, litt moro att Sawyer fra Lost også ser ut til å ha en rolle hos Nod:)

EA LINK var bare genialt siden jeg er en stor fan av "steam-konseptet", jeg har ikke ett trengende behov for å ha dvd'n i hylla. Med dagens internett tilkoblinger går det fort å laste ned alt igjen om enn skulle ha behov for det.

Gleder meg som en unge til spillet kommer ut :w00t:

Skrevet (endret)

8039206[/snapback]

Hva mener du med at den er fucka? Og hvilken forgjenger snakker du om? Forrige C&C-spill (generals)? Forrige "orntlige" C&C-spill (RA2)? Eller forrige GDI/NOD-spill (C&C 2)?

For øvrig mener jeg at det er bakstrebersk å klage over grafikken på et RTS-spill. Det klart viktigste aspektet med RTS er spillbarheten, og grafikken har lite med den å gjøre.

8040031[/snapback]

siktet til generals med tanke på interfacen ja, der var mye mer samlet..altså nederst på screenen.

det jeg ikke likte her var at alt var spredt rundt omkring. kanskje bare jeg som syntes det ble uoversiktlig??

noe positivt var det likevel at man kan velge mellom hva slags type ting man vil bygge, og så velge hva derfra, og ikke trenge å lete etter riktig bygning

med grafikken er jeg selvsagt enig i at det ikke skal se ut som oblivion elns. men noe bedre hadde virkelig ikke skadet.

EA-link konseptet var jeg derimot positivt overrasket over.

Endret av .com
Skrevet

8039206[/snapback]

8040031[/snapback]

siktet til generals med tanke på interfacen ja, der var mye mer samlet..altså nederst på screenen.

det jeg ikke likte her var at alt var spredt rundt omkring. kanskje bare jeg som syntes det ble uoversiktlig??

noe positivt var det likevel at man kan velge mellom hva slags type ting man vil bygge, og så velge hva derfra, og ikke trenge å lete etter riktig bygning

med grafikken er jeg selvsagt enig i at det ikke skal se ut som oblivion elns. men noe bedre hadde virkelig ikke skadet.

EA-link konseptet var jeg derimot positivt overrasket over.

8040742[/snapback]

En av hovedgrunnene til at de gikk tilbake til den gamle sidebaren var at det er den som er "original". Den har eksistert siden det første spillet kom ut for over ti år siden, og i alle spill opp til Generals. Har spilt Generals så lite at jeg ikke føler at det er noe ekkelt med interfacen slik den er nå. Det nye er jo stance-baren nede til venstre, som er helt ny, og som kanskje drar blikket vekk fra sidebaren til tider. Syns egentlig også at strømmåleren skulle vært mer tydelig. Vanskelig å oppfatte strømsituasjonen med mindre du faktisk fokuserer på den, og den er ganske anonym. I RA2 var den dobbelt så bred, og hadde tre forskjellige farger for å vise hvor god strømdekningen var.

Btw, har du prøvd å kjøre all grafikken på full guffe? Dvs full oppløsning med AA og hele pakka?

Og bedre grafikk kan jo absolutt skade hvis det gjør at det lagger som et uhyre under multiplay, med 8 spillere og et utall enheter og eksplosjoner. Demoen var ikke akkurat det perfekte stedet for å teste noe slikt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...