Gå til innhold

Nokia N95 - Diskuter den her!


2bb1

Anbefalte innlegg

Det kan godt hende. Problemet er vel at nettbutikkene sjelden har den på lager før etter en god stund.

 

Nokia store har ja. Men SIBA har den hos nettburikken....MEN de selger ingen før 19.04.07. Jeg kunne bestille men de kunne ikke garantre at jeg fikk fra dette partiet. Neste parti skulle komme i løpet av Mai.

 

Hvem vet?  :nei:

 

 

Førsteinntrykket er at byggekvalitene og sliden ikke er spesiellt bra. My plast, knirk og sliden glir ikke like bra som Samsung eller LGs telefoner.

 

Størrelsen er mindre enn hva jeg hadde trodd

8397131[/snapback]

Tja....plast knirk og dertil problemer er vel bare i god nokia tradisjon...så kan vel ikke forvente noe bedre på det området :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ELPRICE

 

Vi har fått bekreftet leveringsdato den 18.04, vi vil ha den entent 18.04 eller 19.04. Vi har ordnet med express levering

til lageret vårt. Vi vil sende med det samme som vi får telefonene inn på lager med høgste prioritet.

 

Vi kan dessverre ikke bekrefte om Siba og utenabonnement faktisk har telefonene på lager.

Lenke til kommentar
Førsteinntrykket er at byggekvalitene og sliden ikke er spesiellt bra. My plast, knirk og sliden glir ikke like bra som Samsung eller LGs telefoner.

 

8397131[/snapback]

 

Lest og hørt det samme jeg også på div forumer av folk som har den. Noen tlf er bedre enn andre, er vel samma opplegg som det var med 6280/N80 når den kom ,at noen var veldig slarkete andre ikke

 

http://forum2.mobile-review.com/showthread...t=62607&page=26

 

I've read on here about the 'wobbly slider'.. well.. Im not sure if I have this issue.. but when the keypad is down.. the right side of the main screen (the navigation button part) seems to be slightly higher than the left... as in when I press the C button.. I can feel a very slight click before the actual click of the button.. if thats understandable at all

 

I love the phone so far.. but its the smallest (and I mean smallest) thing thats irritating me!!.. that slider problem.. Everytime I put pressure on the right side of the nav keys.. it makes a little click.. and I keep thinking that Ive pressed the button but I havent.. It really is annoying.. I bought it off a friend that got it on upgrade on contract.. so I cant just go and exchange it.. is it manually fixable? (as in not me doing it.. but getting someone like CPW to do it under the warranty.?)

 

I gave my N95 back

 

I tried to live with the clicky slider.. but it just so annoying! You think you've pressed the button but you havent really!

 

I tried the foam pad method.. and stuck a tiny piece on the back of the slider so it stays steady.. it does work!.. But after a few goes on the slider.. the pad starts to break off!

Endret av adilr82
Lenke til kommentar

Dingz:

Til tross for at den ikke er noen designmobil gir N95 et sobert førsteinntrykk. En ting er de små detaljene, sjekk for eksempel dekslene over stereohøyttalerne i billedspesialen til venstre, men kanskje vel så viktig er at den føles solid og eksklusiv.

Også lest mye forskjellig på forumer. Noen synes den føles solid, andre ikke.

Lenke til kommentar
Dingz:
Til tross for at den ikke er noen designmobil gir N95 et sobert førsteinntrykk. En ting er de små detaljene, sjekk for eksempel dekslene over stereohøyttalerne i billedspesialen til venstre, men kanskje vel så viktig er at den føles solid og eksklusiv.

Også lest mye forskjellig på forumer. Noen synes den føles solid, andre ikke.

8397603[/snapback]

 

 

Ok, forventer full rapport når folk begynner å få telefonen, om den knirker, knaker, er vigglete osv

Lenke til kommentar
ELPRICE

 

Vi har fått bekreftet leveringsdato den 18.04, vi vil ha den entent 18.04 eller 19.04. Vi har ordnet med express levering

til lageret vårt. Vi vil sende med det samme som vi får telefonene inn på lager med høgste prioritet.

 

Vi kan dessverre ikke bekrefte om Siba og utenabonnement faktisk har telefonene på lager.

8397515[/snapback]

Da er det jo muligheter for at den dukker opp i posten til helgen! :thumbup:. Hehe, utrolig hvordan hver dag teller når det gjelder å få skaffet seg en decent gadget asap :)

Lenke til kommentar

Den kjentest fast og solid da jeg fikk teste den på CeBIT. La ikke merke til noe slark, men det kan jo ha noe med min manglende konsentrasjon der jeg i lykkerus holdt en N95 i mine klamme skjelvende hender.

 

Jeg ser forøvrig at NetCom har den inne på lager i dag. Arbeidsgiveren min har bestilt og de skulle sette av noen til oss. Kanskje jeg har den til slutten av uka. :)

Lenke til kommentar
ELPRICE

 

Vi har fått bekreftet leveringsdato den 18.04, vi vil ha den entent 18.04 eller 19.04. Vi har ordnet med express levering

til lageret vårt. Vi vil sende med det samme som vi får telefonene inn på lager med høgste prioritet.

 

Vi kan dessverre ikke bekrefte om Siba og utenabonnement faktisk har telefonene på lager.

8397515[/snapback]

Da er det jo muligheter for at den dukker opp i posten til helgen! :thumbup:. Hehe, utrolig hvordan hver dag teller når det gjelder å få skaffet seg en decent gadget asap :)

8397824[/snapback]

Ja ikke sant :w00t:

Lenke til kommentar

Kom nå fra elprice :D

 

Nyheten alle har ventet på, Nokia N95 er på lager!!

Vi driver i skrivendes stund å teller over alle N95 som nylig ankom lagerene våre.

De aller fleste kan derfor forvente å ha telefonen før kommende helg!

 

I forbindelse med lanseringen har vi justert prisene på følgende produkter;

 

-------------

Transcend 1GB minnebrikke til Nokia N95: nå kroner 199,-

Transcend 2GB minnebrikke til Nokia N95: nå kroner 349,-

Orginal Nokia DC-4 Billader: nå kroner 149,-

Forsikring på mobilen: 899,- for 1 år.

-------------

 

 

De som ønsker å legge til dette i orden sin sender oss en epost på

[email protected] med hva dere ønsker å bestille. De som allerede har

bestilt overnevnte produkter får den nye prisen. Send svar

så fort som overhodet mulig slik at vi får det på samme forsendelse som

telefonen.

 

 

 

mvh

Elprice Holding

Kundeservice for mobiltelefoni

Lenke til kommentar
har akkurat vært på nokiastore på byporten. Kunnde kjøpt den, men hadde ikke penger. tar det til uka. løp og kjøp.

8397919[/snapback]

Like greit at du ikke kjøpte den. Å handle på Nokia Store er som å kaste penger ut av vinduet. Jeg var innom i dag for å kjøpe en overgang (CA-44) fra gammel type lader til ny type lader. En slik overgang, koster kr 44 på Amentio. Vanligvis legger jeg ikke merke til priser når jeg kjøper småting og betaler med kort, men i dag stusset jeg på det ekspeditøren sa mens jeg gikk mot betalingsterminalen. "Unnskyld, sa du kr 198?", spurte jeg. Da han bekreftet dette, ba jeg ham om å kansellere hele kjøpet.

 

4 x billigste pris, blir litt for stivt for min del, selv om det ikke utgjør fryktelig mye i kroner og øre.

Lenke til kommentar

Elprice - Mobil <[email protected]>

vis detaljer 17:41 (14 minutter siden)

 

Nyheten alle har ventet på, Nokia N95 er på lager!!

Vi driver i skrivendes stund å teller over alle N95 som nylig ankom lagerene våre.

De aller fleste kan derfor forvente å ha telefonen før kommende helg!

 

I forbindelse med lanseringen har vi justert prisene på følgende produkter;

 

-------------

Transcend 1GB minnebrikke til Nokia N95: nå kroner 199,-

Transcend 2GB minnebrikke til Nokia N95: nå kroner 349,-

Orginal Nokia DC-4 Billader: nå kroner 149,-

Forsikring på mobilen: 899,- for 1 år.

-------------

 

WEEEEE :D

Lenke til kommentar

Nettopp fått svar fra Komplett.no for de som er int. Spurte om de sendte ut 18. eller 19.

 

Hei

 

Da er det tidligst 19/4 ja. Vill valgt å bestille med express eller Dør/Dør levering, for det er lang ventetid på Servicepakker.

 

Merkelig at de prioriterer dør/dør og expess framfor i hvilket nr. i køen du er... Så her er det rom for å snike i køen! :-D

Endret av trondage
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...