Gå til innhold

Nokia N95 - Diskuter den her!


2bb1

Anbefalte innlegg

Vanntett/støtsikkert etui til bruk når en filmer?

 

Lurte på om noen vet om det fins noe form for vanntett/støtsikkert etui til N95?

har lagt ut en liten videosnutt på youtube som jeg har filmet å redigert kun med N95en

å må si jeg er kjempefornøyd med kvaliteten hvis du velger watch in high quality

men d hadde vært trygt med et etui, så hvis noen vet om noe sånt hadde d vært fint

å fått beskjed

 

Videoen kan ses her :

 

På forhånd takk!!

 

Mvh. Silverantera

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du kjøper 8GB-en (som har litt kvassere batteri) og i tillegg er flink med å slå av funksjoner som Bluetooth og Wifi når dette ikke brukes, samt skru ned lysstyrken til 50% (f.eks) så vil jeg tro den holder en dag uten problem.

 

Dette kommer såklart an på hva du mener med "noe wifit" og "en del ringing". Uansett hadde jeg kjøpt denne mobilen om jeg var deg. Fortsatt like "forelsket" i den etter over ett års bruk (jeg har den "gamle" N95).

Lenke til kommentar

Har nettopp fått meg ein N95 8GB og har ikkje hatt Nokia telefon på 3 - 4 år. Har pusla litt med SE telefoner av forskjellige slag.

 

SE telefoner har jo ein fin ting med Layout/Tema, der det er bakgrunner osv til telefonene Har Nokia det til den N95`en ?

Er det mulig å finne gratis spill/programmer på nettet, som er bra til den N95 8GB`en?

Navigasjons pakker med lyd, fins det på nettet ?

Topografiske kart, er det ikkje noko som kan brukes til den tlf ?

 

Kjøpte samtidig ein billig tlf av Nokia, 3110 Classic og der får eg sikkerhets kopiering opp i Nokia Pc Suite. Dette får eg ikkje opp på Nseries PC suite. Går det ikkje a å ta backup av tlf, hvis ein skal oppdatere software på denne ?

Lenke til kommentar

Har lastet inn nye Nokia maps 2, og synes GUI forbedringene var bra, men jeg finner nå ikke ut hvordan jeg kan får en oversikt over ruten jeg skal kjøre (med navigering). Før var det en egen liste med alle avkjøringer (hele ruten), etter at man hadde beregnet ruten. Nå beregnes ruten, og så starter navigeringen automatisk.

 

Noen som vet hvor man finner en oversikt over hele ruten i den nye versjonen ?

 

Vil det være fornuftig å laste ned nye kart nå med tanke på evt. sattelitt bilder ?

Lenke til kommentar

Finnes det et lite program som gir visuell beskjed hvis noe har skjedd uten at man var til stede?

Altså, at telefonen kan blinke med en eller annen LED hvis det har kommet en SMS eller et mistet anrop ??

 

 

Jeg har også opplevd SMS'er som ikke lar seg åpne, og som vises med et (?).. Konvolutten i displayet vises helt til SMS'en fjernes eller flyttes fra innboks..

Lenke til kommentar

Plutselig forsvant LCD lyset på min N95...? Alt fungerer ellers, og jeg kan se hva som er på skjermen, men lyset er helt borte. Ved litt søk på nettet, ser det ut til at dette ikke er ett ukjent problem. Noe andre som har opplevd dette, og som har en løsning?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
1 Slå av/på

2 Slå av/ta ut batteri/slå på

3 Legg inn siste oppdatering på nytt (husk backup)

4 Gjennopprett fabrikkinnstillinger (husk backup)

5 Lever til service (http://storelocator.nokia.no/service.php)

6 Vent :)

 

Ja, måtte levere den inn ja...Zodiac klarte ikke å fikse den, så den må sendes til ett annet sted. Ventetid 2-3 uker :-(

fader. har skjedd meg også :(

 

Samme feil som meg? Med LCD lyset?

Lenke til kommentar
Går det ikke lengre ann å signe filer på symbiansigned? Skulle testa rotateme på n95, men neida.

 

Må betale tror jeg. Men finnes programmer du kan signere filer på tlf med....evt. kan du hacke tlf ;)

 

Ja jeg testa ut et slikt men det funka ikke på rotateme f.eks. Hva er vitsen med signerte programmer, hadde det ikke vært bedre om man bare passet på hva slags programmer man la inn. Eller går det rent mer på at man ikke skal legge inn piratvare?

Lenke til kommentar
Går det ikke lengre ann å signe filer på symbiansigned? Skulle testa rotateme på n95, men neida.

 

Må betale tror jeg. Men finnes programmer du kan signere filer på tlf med....evt. kan du hacke tlf ;)

 

Ja jeg testa ut et slikt men det funka ikke på rotateme f.eks. Hva er vitsen med signerte programmer, hadde det ikke vært bedre om man bare passet på hva slags programmer man la inn. Eller går det rent mer på at man ikke skal legge inn piratvare?

yess for å unngå virus og pirater.. men hacken er fin gir deg mange nye muligheter.. er verdt det uten tvil

Lenke til kommentar
1 Slå av/på

2 Slå av/ta ut batteri/slå på

3 Legg inn siste oppdatering på nytt (husk backup)

4 Gjennopprett fabrikkinnstillinger (husk backup)

5 Lever til service (http://storelocator.nokia.no/service.php)

6 Vent :)

 

Ja, måtte levere den inn ja...Zodiac klarte ikke å fikse den, så den må sendes til ett annet sted. Ventetid 2-3 uker :-(

fader. har skjedd meg også :(

 

Samme feil som meg? Med LCD lyset?

Skulle sjekke mobilen for meld. den var slått av. prøvde slå den på men fungerte ikke. tok ut og inn batteriet. lyset i tastene kom men ikke skjermen. Er så glad i den lille jæveln at jeg ikke har levert den inn enda. bruke den litt til bare :)

har testet all mulig reset etc. ingen ting fungerer. hw feil tror jeg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...