Gå til innhold

Nokia N95 - Diskuter den her!


2bb1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
La imm youtube sitt eget prtogram for å se videoer derfra på mobilen, hva kommer det av? Hva evnt bruker dere til å se video fra youtube med?

 

Jeg ser Youtube på vanelig måte! går på www.youtube.com (på mobilen seff) så søker jeg på film og ser film! Jeg bruker IKKE mobil youtube-tinger (den suger)

Får å se på youtube på den beste måten (slik jeg gjør det) må du oppdatere softwaren på telefonen som er veldig enkelt og greit å gjøre!

Du bør ta en titt her:

Lenke til kommentar

Hei...

Min har har fått seg samme telefon som meg... altså N95 (ikke 8gb moddellen)

jeg har oppdatert softwaren på telefonen til den nyeste versjonen og alt unntatt 1 ting funker som det skal! Problemet hans er at hver eneste gang telefonen slås på, må man stille inn klokke og dato! noe så utrooooolig stress? Slår du telefonen av må du stille på nytt! Nei, han vil ikke ha den på hele tiden!

 

Noen som kan hjelpe?

Eller kjenner seg igjen?

 

Takk!

Lenke til kommentar
Hei...

Min har har fått seg samme telefon som meg... altså N95 (ikke 8gb moddellen)

jeg har oppdatert softwaren på telefonen til den nyeste versjonen og alt unntatt 1 ting funker som det skal! Problemet hans er at hver eneste gang telefonen slås på, må man stille inn klokke og dato! noe så utrooooolig stress? Slår du telefonen av må du stille på nytt! Nei, han vil ikke ha den på hele tiden!

 

Noen som kan hjelpe?

Eller kjenner seg igjen?

 

Takk!

Hva med å prøve en hard/soft resett som beskrevet i førstepost? :) PS: Lagre viktige filer på datamaskinen e.l.

Lenke til kommentar
Hei...

Min har har fått seg samme telefon som meg... altså N95 (ikke 8gb moddellen)

jeg har oppdatert softwaren på telefonen til den nyeste versjonen og alt unntatt 1 ting funker som det skal! Problemet hans er at hver eneste gang telefonen slås på, må man stille inn klokke og dato! noe så utrooooolig stress? Slår du telefonen av må du stille på nytt! Nei, han vil ikke ha den på hele tiden!

 

Noen som kan hjelpe?

Eller kjenner seg igjen?

 

Takk!

 

Har du prøvd å kjøre gjennom hele veiviseren? Mulig du må det...??

Lenke til kommentar

Når jeg prøver å koble til Nokia Pc Suite og koble til internett med One Touch Access så får jeg kun "Fant ingen modem". Når jeg deretter velger innstillinger så kommer det ingen modem frem i listeboksen.

 

Når jeg sjekker modemer i enhetsbehandlingen kommer Nokia N95 USB Modem opp, og under egenskaper og generelt står det "Denne enheten fungerer som den skal". Har fått dette til får ca et år siden men sliter nå med å få dette til å fungere igjen. Noen som har tips til hvor jeg kan få koblet min PC ut mot internett via Nokia N95 USB modem?

 

Det er kontakt mellom PC og N95 da jeg kan benytte Nokia Phone Browser i Windows utforsker.

Endret av LeoNoWay
Lenke til kommentar
Forsøker sende epost via min gmail konto på mobilen, noen som aner hvorfor ikke dette går? Det står bare at meldingen er "I Kø" i utboksen.

 

Og hvordan fjerne eposten i innboksen? Sletter dem, men di er synlige der for det.

 

Prøv med pop3 aktivert i gmail. Gå til instillingene på nettsiden til gmail, velg videresending og pop/imap. Aktiver pop.

 

Bytt ut imap.gmail.com med pop.gmail.com på telefonen. Velg kontotype pop3.

 

For å sende epost bruker jeg smtp.online.no. Har du forsøkt det som utgående server?

Lenke til kommentar

Hm, så irriterende, nokia lar meg ikke bruke vista for å oppdatere firmware.

Microsoft Vista support temporarily removed - 8 May 2008

 

Support for Microsoft Vista has temporarily been removed from the Nokia Software Updater. This is due to recent changes in certain Microsoft Vista configurations that cause the Nokia Software Updater to become unstable. Other Microsoft Operating Systems are not affected. Support will be reintroduced as soon as possible. We apologise for any inconvenience this may cause.

Er det noen andre måter å gjøre det på ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...