Gå til innhold

Nokia N95 - Diskuter den her!


2bb1

Anbefalte innlegg

Men! Jeg resatte mobilen fordi jeg hadde solgt den, så jeg får likesom ikke kommet inn i den menyen du nevner :p

 

Sitter på en urgammel Nokia 5110 nå :tease:

 

Må forøvrig benytte anledningen til å hylle N95! Har aldri hatt en mobil så lenge før som denne, og føler vel egentlig at det ikke er kommet en verdig avtaker enda.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Kan du være så snill og forklare punkt for punkt hvordan jeg får innstalert Spoton, slik at jeg kan bruke kameralyset som lys?

Det kommer opp feilmelding "Seterfikat Utgått"

Lastet ned det som stod i første inlegget.

Prøv å stille dato på telefon tilbake ett år, og så installere. Og stille dato tilbake igjen. Du får desverre kun rødt lys når du aktiverer kameralyset. Det går ikke å få det hvite lyset på.

Lenke til kommentar
Kan du være så snill og forklare punkt for punkt hvordan jeg får innstalert Spoton, slik at jeg kan bruke kameralyset som lys?

Det kommer opp feilmelding "Seterfikat Utgått"

Lastet ned det som stod i første inlegget.

Prøv å stille dato på telefon tilbake ett år, og så installere. Og stille dato tilbake igjen. Du får desverre kun rødt lys når du aktiverer kameralyset. Det går ikke å få det hvite lyset på.

"Seterfikat utgått" :(

Noe annet festlig å legge inn på telefon? Har nyss fått den :D

Endret av Markn
Lenke til kommentar
Tviler på at det er virus. Prøv å slå av og på telefonen, eller sjekke om du har mange programmer gående i bakgrunnen (hold inne meny-knappen) Har aldri selv hatt virus på telefonen, men programmer finns det, bla dette. Men det koster penger. http://www.f-secure.com/products/fsms.html

Hm, ser at det er bare "Ventemod" som kjører. Nei, okei. Tenkte bare at det kunne være noe virus. Den er ufattelig treg til å starte å skrive meldinger og opne men resten går fint :)

Lenke til kommentar
Tviler på at det er virus. Prøv å slå av og på telefonen, eller sjekke om du har mange programmer gående i bakgrunnen (hold inne meny-knappen) Har aldri selv hatt virus på telefonen, men programmer finns det, bla dette. Men det koster penger. http://www.f-secure.com/products/fsms.html

Hm, ser at det er bare "Ventemod" som kjører. Nei, okei. Tenkte bare at det kunne være noe virus. Den er ufattelig treg til å starte å skrive meldinger og opne men resten går fint :)

Kan jo ikke utelukke at det er virus, men har mine tvil. Har du mange meldinger i inbox? Du kan jo prøve å kjøre en hard reset på telefonen. Men da vil alt du har lagt inn på den bli slettet. Noen "tunge" programmer er naturlig trege å starte opp, men meldinger skal ikke være blant disse.

Lenke til kommentar
Kan du være så snill og forklare punkt for punkt hvordan jeg får innstalert Spoton, slik at jeg kan bruke kameralyset som lys?

Det kommer opp feilmelding "Seterfikat Utgått"

Lastet ned det som stod i første inlegget.

Prøv å stille dato på telefon tilbake ett år, og så installere. Og stille dato tilbake igjen. Du får desverre kun rødt lys når du aktiverer kameralyset. Det går ikke å få det hvite lyset på.

"Seterfikat utgått" :(

Noe annet festlig å legge inn på telefon? Har nyss fått den :D

 

sjekk detaljer på installasjonsfila, se på data og sett dato på telefon til dagen etter denne. På denne måten er ingen program utgått på dato.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...